68
کد: 223331
19 مرداد 1399 - 08:33
حدودا 2 ماه هستش که از قرص ضد بارداری استفاده میکنم، حجم پریودم خیلی کم شده.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام دوستان خسته نباشید 
من حدودا 2 ماه هستش که از قرص ضدبارداری استفاده میکنم چون هم تخمدان پلی کیستیک دارم هم میخوام ادامه بدم به عنوان روش پیشگیری از بارداری سوالی که داشتم اینه که من از وقتی از این قرص ها استفاده میکنم حجم پریودم خیلی کم شده قبلا مثلا 6 روز طول میکشید الان 4 روزه تموم میشه 2 روز اول یکم زیاده بقیه روزه در حد لکه بینیه نگرانم که نکنه مشکلی باشه؟ کسی تجربه داره؟
درضمن ما رابطه پر خطر نداریم با همسرم همیشه کاندوم استفاده میکنن و اب منی رو دور از من تخلیه میکنن اما بازم نمیدونم این کم شدن خون پریود من و به شک میندازه که نکنه حامله باشم 
 
 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز یکی از مزایای قرص‌های پیشگیری از بارداری کاهش مقدار خونریزی است. 
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: