73
کد: 225554
02 مهر 1399 - 10:38
دو سه ساعت بعد از رابطه برای احتیاط قرص اورژانسی خوردم. خیلی حالت تهوع دارم.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من دوهفته پیش پنجشنبه ینی ۲۱ شهریور که سومین روز قاعدگیم بود خیلی خونریزیم از اول کم بود دوتا رابطه یهویی بی دخول داشتم تو ی روز ک منی اصلا به واژن نخورد فقط پیشاب،دوتا رابطمونم پشت سر هم بود با فاصله یه ساعت و نامزدم بعد رابطه اولی ک ارضا شد ادرار نکرد و من اورژانسی نخوردم نامزدم گفت مریض میشیو عوارضش زیاده و فردا و پسفردای رابطه خیلی کم خونریزی داشتم بعد این هفتع دوباره پنجشنبه۲۷شهریور رابطه داشتم ک اولیش پیش اب خورد بازم بی دخولم بود و بعدرابطه اول نامزدم ادرار کرد دومین رابطه هم پیش اب خوردو موقع ارضا یکم بالا تر از واژن ینی دقیقا بالاش روی نافم ارضا شد ک همون موقع پاکش کردیم نزاشتیم چیزی مثلا به واژن برسه اما من برای احتیاط قرص اورژانسی خوردم دوسه ساعت بعدش
خیلی حالت تهوع دارم کمر دردم دارم امکان بارداری هست سیکل این‌ماهم ۳۰ روزه بود
 
 
پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:
دوست عزیز اگر مایع منی به میزان خیس شدن کامل به ناحیه ژنیتال نرسد مشکلی ندارد و حاملگی رخ نمیدهد.
 
 
پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید. در ضمن دو بار در سال می توانید از قرص اورژانسی استفاده کنید. مصرف این قرص ها به علت دوز بالای هورمون و عوارض زیاد (شامل عوارض جبران ناپذیر عروقی) اصلا توصیه نمیشود. 
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: