41471
کد: 62479
12 فروردين 1398 - 20:17
به خاطر سفری که در پیش داشتم، به خوردن قرص ها ادامه دادم و به مدت 8 روز قرص خوردم ولی در زمان پریود دوباره پریود شدم. اشتباهم چه بود؟
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: از روز پنجم پریود قرص ضد بارداری مصرف کردم تا پایان 21 روز. به خاطر سفری که  در پیش داشتم و اینکه در طول سفر پریود نشوم، به خوردن قرص ها ادامه دادم و به مدت 8 روز قرص خوردم ولی در زمان پریود دوباره پریود شدم. من کجا اشتباه کردم و اینکه دوباره از چه روزی خوردن قرص را آغاز کنم چون با همسرم رابطه زناشویی دارم و نمی خواهم باردار شوم. 

پاسخ دکتر شیرین نیرومنش، متخصص زنان و زایمان:
 نوع قرصی که مصرف کرده اید مهم است و ولی به آن اشاره نکرده اید. بعضی از قرص های ضد بارداری از همان روز اول باید مصرف شوند، بعضی دیگر از روز سوم قاعدگی. زمانی که مصرف قرص شروع می شود، باید به طور منظم و مرتب و سر ساعت از آن ها استفاده کرد. اما علیرغم مصرف مرتب قرص، اگر لکه بینی باشد لازم باشد باید روزی دو عدد از این قرص ها استفاده کرد. ضمن این که بعضی از قرص های بارداری خارجی ممکن است تقلبی باشند و در مواردی که مصرف شده، فرد باردارر نیز شده است. به احتمال زیاد شما قرص خارجی مصرف کرده اید که شاید اصل نبوده است. بهتر است قرص تان را عوض کنید. در مورد قرص های ضد بارداری ایرانی LD- HD، تقلبی نیستند برای این که ارزان قیمت هستند.
مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 2 نظر
در انتظار بررسی:0
Iran (Islamic Republic of)
22:15 - 1396/02/03
0
سلام
من مبتلا به كيست تخمدان ٦٦ ميليمتر ى هستم كه دكترم قرص LD تجويز كرده، و شديدا تيروييد كم كار دارم و لوتروكسين مصرف ميكنم، قرص LD به شدت باعث ازدياد وزن من شده ، آيا نمونه خارجى قرص ضد باردارى هم باعث ازدياد وزن ميشه؟؟
پاسخ ها
مدیر پایگاه

سلام و ممنون از توجهتون



برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید



https://ninisoal.com/

Iran (Islamic Republic of)
21:25 - 1399/12/15
0
منم کیست تخمدان دارم پریودیمم نامنظمه دکتر ال دی گف مصرف کنم برطرف میشه؟
پاسخ ها
مدیر پایگاه

همراه عزیز نی نی بان، اگر سئوالی دارید با متخصصان کلینیک نی نی بان مطرح کنید


https://clinic.niniban.com

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: