۲۳۹۱۱۴
۶
۶

ترفندهایی برای تمیزکاری فوری گازهای شیشه ای

گازهای شیشه ای بسیار حساس هستند و شما نمی توانید به همین راحتی با سیم و اسکاج به جان گاز بیفتید و آن را تمیز کنید! پس کاری که باید کنید از ترفندهای جذاب و موثر استفاده کنید تا گاز خود را تمیز و منحصر به فرد کنید. گازهای شیشه ای به دلیل سطح حساسی که دارند، زود لکه می افتند و کثیفی را بیشتر نشان می دهند.

ترفندهایی برای تمیزکاری فوری گازهای شیشه ای

ترفندهایی برای تمیزکاری فوری گازهای شیشه ای

گازهای شیشه ای بسیار حساس هستند و شما نمی توانید به همین راحتی با سیم و اسکاج به جان گاز بیفتید و آن را تمیز کنید! پس کاری که باید کنید از ترفندهای جذاب و موثر استفاده کنید تا گاز خود را تمیز و منحصر به فرد کنید. گازهای شیشه ای به دلیل سطح حساسی که دارند، زود لکه می افتند و کثیفی را بیشتر نشان می  دهند. به همین دلیل ممکن است تند تند کثیف شوند و کار شما را زیاد کنند. اگر می خواهید کارتان سبک تر و راحت تر باشد، همیشه بعد از پخت و پز آن را تمیز کنید تا لکه ها ماندگار نشوند. دقت کنید برای تمیز کردن به هیچ وجه از وسایل سفت و خشن استفاده نکنید. آن ها نه تنها آلودگی ها را پاک نمی کنند بلکه باعث آسیب شدید به گاز شما می شود. در ادامه موارد زیر کمک می کند تا بهتر گازهای شیشه ای را تمیز کنید. 

ترفندهایی برای تمیزکاری فوری گازهای شیشه ای

۱. استفاده از سرکه سفید

سرکه سفید به دلیل خاصیت اسیدی که دارد، می تواند چربی ها و آلودگی را در خود حل کند و کثیفی ها را پاک سازد. بهتر است یه جای اسپری پیدا کنید و یک فنجان سرکه سفید را با دو قاشق آب مخلوط نمایید. حالا درون اسپرب بریزید و روی گاز شیشه ای اسپری کنید. می توانید از دستکش استقفاده کنید تا پوست شما خشک و پوسته پوسته نشود. اجازه دهید نیم ساعت روی گاز بماند و بعد با دستمال میکروفیبر نرم و محلول سرکه سفید و آب، شروع به کشیدن و پاک کردن گاز کنید. به همین راحتی گاز شما تمیز و پاک می شود. در آخر با دستمال نرم تمیز دیگر، روی گاز بکشید تا بقای سرکه سفید و کثیفی ها کامل پاک شده و ضد عفونی شود.  

ترفندهایی برای تمیزکاری فوری گازهای شیشه ای

۲. جوش شیرین جهت تمیزکاری

از ماده های معروف برای چربی زدایی و ضد عفونی کردن گاز شیشه ای می توانید از جوش شیرین استفاده کنید. جوش شیرین می تواند چربی ها را راحت پاک کرده و خوب اجاق را تمیز کند. با جوش شیرین و آب یک خمیر درست کنید. حالا کل سطح اجاق گاز خود را با خمیر جوش شیرین بپوشانید. بیست دقیقه زمان دهید تا خوب چربی ها و کثیفی ها حل شود. حالا یک دستمال نمدار میکروفیبر نرم بردارید و روی اجاق بکشید تا خمیر جوش شیرین خوب چربی ها را پاک کند. در نهایت با یک دستمال تمیز دیگر خمیرها را برداشته و اجاق گاز را تمیز کنید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.