۱۸۵۷۵۵
۱۹۱۶
۱۹۱۶

پرمویی نوزاد دختر، ارثی است؟

من فرد پر مویی هستم که در سن ۱۸سالگی به دلیل موی زیاد صورت و بدن آزمایش هورمون دادم که مشکلی رو نشون نداد.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من فرد پر مویی هستم که در سن ۱۸سالگی به دلیل موی زیاد صورت و بدن آزمایش هورمون دادم که مشکلی رو نشون نداد بعد از اون در ۲۳سالگی موی صورت لیزر کردم البته من موی زیر چونه نداشتم و فقط موی صورت زیاد بود که لیزر باعث شد موی صورتم دیرتر در بیاد و کم ولی وقتی باردار شدم و هنوز اطلاعی از بارداری نداشتم متوجه رویش زیاد مو در صورت و چونه شدم البته موی بدنم کاهش پیدا کرده بود و اولین علامت بارداری من رویش موی چونه هست، موی چونه درشت و زبر آنچنانی نیست ولی خیلی زیاده الان موندم آیا بعد بارداری هم همینجور میمونه ؟آیا میتونه نشانه مشکل هورمونی و کیست باشه؟جنین دختره و من در پنج هفته یک روز یک عدد پرولوتون دپو ۵۰۰میل تزریق کردم آیا این آمپول و موی صورتم ممکنه باعث مشکلات باروری در فرزندم بشه؟

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز در بارداری تغییرات هورمونی رخ میدهد و برخی پر مو و برخی هم کم مو میشوند. بعد از زایمان و شیردهی، یعنی وقتی هورمونها نرمال شد، اگر موهای مردانه باقی بود، میتوان بررسی مجدد کرد و نظر داد که آیا شما اختلال هورمونی پیدا کرده اید یا نه.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.