۴۴۸۵۹
۱۱۵۰۶
۱۱۵۰۶

لذت‌هایی که تنها زنان باردار می‌چشند

علارغم این واقعیت که زنان باردار از حالت تهوع، اضافه وزن و سایز در این دوران رنج می‌برند، چیزهایی وجود دارد که تنها در دوران بارداری می‌توان لذت آن را چشید که ما در اینجا نمونه‌هایی را برای شما آورده‌ایم.

نی نی بان: علارغم این واقعیت که زنان باردار از حالت تهوع، اضافه وزن و سایز در این دوران رنج می‌برند، چیزهایی وجود دارد که تنها در دوران بارداری می‌توان لذت آن را چشید که ما در اینجا نمونه‌هایی را برای شما آورده‌ایم.

لذت‌هایی که تنها زنان باردار می‌چشند

پوست شما زیباتر از همیشه می‌شود

به محض اینکه شکمم بالا آمد، چهره رنگ پریده و جوش‌دار من ناگهان تغییر حالت داد و روشن و درخشان شد. این بخش از بارداری یکی از بهترین قسمت‌های آن است.

شما نگران چاقی خود نخواهید بود

دوران بارداری زمانی است که شما اضافه وزن پیدا خواهید کرد. یکی از مادران در این باره می‌گوید: «دوران بارداری اولین دورانی است که من هر چه بخواهم می‌خورم و نگران اضافه وزن خود نیستم. حتی بستنی نیز در این دوران بد نیست زیرا شما به کلسیم اضافی برای کودکتان نیاز دارید.»

شما باید مدام استراحت کنید

بدن شما مانند یک کارخانه به شدت در حال کار کردن برای برای کودکتان است و این خستگی‌های خود را دارد. زمانی که باردارید، مقدار آب موجود در بدنتان تا 50% و حجم خون شما تا 40% افزایش می‌یابد. حمل آن همه مایعات و اضافه وزن موجب خستگی شما می‌شود. از طرف دیگر زنان باردار به طور طبیعی کمی ضعیف می‌شوند و این نیز بر خستگی شما می‌افزاید. بنابراین پاهای خود را دراز کنید و از خواب نیمروز خود لذت ببرید. شما شایستگی آن را دارید.

تمام چشم ها روی شما است

علارغم تمام احساساتی که بارداری برای ما به ارمغان می‌آورد، حس دیگری نیز وجود دارد که هیچ کس جز شما آن را تجربه نمی‌کند. هنگامی که شکم شما برآمده می‌شود، احساس می‌کنید که تمام نگاه‌ها روی شما است و این چیزی است که در زندگی عادی ما رخ نخواهد داد. «من در زمان بارداری خود به بازار رفته بودم و مردمی را می‌دیدم که با لبخندی به شکم برآمده من نگاه می‌کردند.»

مردم با شما رفتاری استثنایی خواهند کرد

زمانی که مردم شکم برآمده شما را می‌بینند، برایتان فرش قرمز پهن می‌کنند. «آنها همیشه در مترو صندلی‌شان را به من می‌دادند و این در 20 سال زندگی من اتفاق نیافتاده بود یا هنگامی که در صف می‌ایستادم، مردم من را به جلوی صف راهنمایی می‌کردند و معمولا زنان دیگر به من می‌گفتند: «من به یاد می‌آورم که چه دوران سختی را گذراندم.» از دیگر رفتارهایی که مردم با شما خواهند کرد، باز کردن در ورودی، حمل لوازم سنگین‌ و تقدیم کردن جای پارک به شما است.

مو و ناخن‌های زیباتری خواهید داشت

زمانی بارداری، به دلیل افزایش سطح هورمون‌ها، همه چیز در بدن شما به سرعت رشد می‌کند که شامل مو و ناخن نیز می‌شود. به علاوه ریزش موهایتان کمتر و در نتیجه پر پشت‌تر و ناخن‌های شکننده شما محکم‌تر خواهند شد. «ناخن‌های من هنگام بارداری فرزند دوم بی‌نهایت خوب شده بود طوری که احتیاجی به لاک و مانیکور نداشتم.»

مقاربت لذت بخش‌تر خواهد شد

اگر چه تمایل جنسی زنان در این دوران با هم فرق می‌کند اما طبق آمار سایت کودکان آمریکایی، 31% زنان تمایل بیشتری به مقاربت پیدا می‌کنند. یکی از دلایل آن جریان خون در قسمت لگن و دلیل دیگر آن افزایش ترشحات واژن است که لذت را به خصوص در 3 ماه دوم بارداری بیشتر می‌کند.

شما رازی را با خود حمل می‌کنید

هیچ چیز به اندازه حمل این راز که شخص دیگری در بدن شما زندگی می‌کند، لذت بخش نیست. «زمانی که من فرزند اولم را باردار بودم و هیچ کسی از این موضوع باخبر نبود، هنگامی که به این موضوع فکر می‌کردم لبخندی بر لبانم می‌نشست که هیچ شخص دیگری لذت آن را نمی‌چشید. این شیرین‌ترین رازی بود که تا به حال داشته‌ام.»

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.