۲۳۸۷۴۹
۲۹
۲۹

با این عطرهای زنانه، مردها رو جذب کن/بهترین عطرهای زنانه

تمام خانم ها دوست دارند وقتی عطری انتخاب می‌کنند، راحیه و پخش بوی آن تا ساعت ها ماندگاری داشته و عالی باشد.

با این عطرهای زنانه، مردها رو جذب کن/بهترین عطرهای زنانه

با این عطرهای زنانه، مردها رو جذب کن/بهترین عطرهای زنانه

تمام خانم ها دوست دارند وقتی عطری انتخاب می‌کنند، راحیه و پخش بوی آن تا ساعت ها ماندگاری داشته و عالی باشد. از طرفی داشتن بوی خوش و رایحه دل انگیز می تواند هوش از سر هر کس ببرد. در بازار عطرها، مدل هایی از ادوتویلت یا ادوپرفیوم ها وجود دارد که رایحه ها آن‌ها هر مردی را جذب می کند. اگر به فکر آن هستید که یک رابطه عاشقانه و جذابی رقم بزنید، بهتر است از عطرهایی که رایحه آن برای مردان جذاب است، استفاده کنید. در ادامه سه عطر برتر و مناسب را برای خانم‌ها معرفی خواهیم کرد.

با این عطرهای زنانه، مردها رو جذب کن/بهترین عطرهای زنانه

۱. تام فورد ولوت ارکید، مناسب قرارهای رسمی

عطر تام فورت ولوت ارکید همان طور که از روی شیشه‌اش مشخص است، علاوه بر ظاهر زیبایی و رایحه اغواکننده ای دارد. خانم‌هایی که در سن جوانی یا ابتدای میانسالی هستند، هیچ وقت از زدن این عطر پشیمان نشده‌اند. اگر تیپ شما کلاسیک است، این عطر قطعا مناسب شما خواهد بود. رایحه شکوفه پرتقال و گل نرگس این عطر نه تنها خود خانم‌ها را بلکه مردان را هم به خود جذب خواهد کرد. این عطر علاوه بر موقعیت‌های رسمی برای موقعیت‌های عاطفی و عاشقانه هم مناسب خواهد بود. 

با این عطرهای زنانه، مردها رو جذب کن/بهترین عطرهای زنانه

۲. شنل کوکو مادمازل، عطر لاکچری و شیک فرانسوی

عطر شنل کوکو مادمازل یکی از بهترین و شیک ترین عطرهایی است که رایحه دلپذیر و فوق العاده لاکچری را برای شما به ارمغان می‌آورد. محال است این عطر را امتحان کنید و تجربه و احساسی از جذب مردان به سمت رایحه خود نداشته باشید. با زدن این عطر قطعا مانند یک ستاره در هر مجلسی خواهید درخشید. رایحه های وانیل و نعناع هندی، حتما شما را سر ذوق خواهد آورد. این عطر هم برای قرارهای کاری و هم برای شب‌های عاشقانه، منحصر به فرد و رویایی خواهد بود. 

با این عطرهای زنانه، مردها رو جذب کن/بهترین عطرهای زنانه

۳. نارسیس رودگیز، ملایم ولی جذاب

خانم‌هایی که به دنبال یک عطر ملایم هستند و در عین حال می‌خواهند همیشه بدرخشند، حتما این عطر را امتحان کنند. نارسیس رودگیز یک عطر ملایم با رایحه گل هارز و تمشک است که هم مشام شما را تحریک کرده و هم برای مردان جذاب و خنک خواهد بود. شما می‌‌توانید از این عطر برای مناسبت‌های خاص و حتی دورهمی‌های دوستانه نیز استفاده کنید. این عطر جادویی با هر تیپ و استایلی به خصوص برای اسپرت پسندها بسیار خاص خواهد بود. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.