۲۴۲۰۹۲
۱۰۵
۱۰۵

تفریحات خانوادگی هیجان‌انگیز در مشهد: از پارک‌ های آبی تا فضاهای باز

اگر به مشهد سفر می‌کنید، بازدید از دیدنی‌ها و مکان های تفریحی شهر می تواند انتخاب خوبی برای سرگرمی شما باشد. مشهد یکی از شهرهایی است که مکان‌های تفریحی و سیاحتی فراوانی در داخل شهر و بیرون از آن دارد. تفریحات خانوادگی مشهد رستوران گردی، گشت‌وگذار در پارک‌های طبیعی و بوستان‌ها، پارک آبی، پاساژ گردی، رفتن به مجموعه‌های تفریحی و شهربازی را شامل می شود. اگر می‌خواهید در سفر به مشهد هم بچه‌ها را سرگرم کرده باشید و هم خودتان حال و هوایی عوض کنید، با ما همراه باشید.

تفریحات خانوادگی هیجان‌انگیز در مشهد: از پارک‌ های آبی تا فضاهای باز

اگر به مشهد سفر می‌کنید، بازدید از دیدنی‌ها و مکان های تفریحی شهر می تواند انتخاب خوبی برای سرگرمی شما باشد. مشهد یکی از شهرهایی است که مکان‌های تفریحی و سیاحتی فراوانی در داخل شهر و بیرون از آن دارد. تفریحات خانوادگی مشهد رستوران گردی، گشت‌وگذار در پارک‌های طبیعی و بوستان‌ها، پارک آبی، پاساژ گردی، رفتن به مجموعه‌های تفریحی و شهربازی را شامل می شود. اگر می‌خواهید در سفر به مشهد هم بچه‌ها را سرگرم کرده باشید و هم خودتان حال و هوایی عوض کنید، با ما همراه باشید.

تفریحات آبی مشهد: مکان های مناسب برای یک روز پر از هیجان و نشاط

یکی از بهترین مکان های تفریحی مشهد که نباید لذت تجربه آن‌ها را همراه با خانواده از دست بدهید، پارک‌ های مشهد هستند. به‌خصوص اگر در تابستان بلیط هواپیما اصفهان مشهد یا تهران به مشهد را خریده اید و به سوی این شهر رهسپارید. پارک‌ های آبی یکی از اولین انتخاب‌ها برای تفریح خانوادگی در مشهد هستند.

موج های خروشان، از بهترین مکان های تفریحی مشهد برای کودکان

سرزمین موج ‌های خروشان، یکی از بهترین و مجهزترین پارک‌های آبی ایران است که امکانات ویژه‌ای هم برای خانواده‌ها و به‌ویژه برای کودکان دارد. این پارک آبی که وسعت بسیار زیادی دارد، در جاده مشهد به شاندیز و در کیلومتر ۲ بلوار وکیل‌آباد قرار گرفته است. در سرزمین موج ‌های خروشان خانواده‌ها می‌توانند به صورت همزمان در دو بخش مجزای خانم‌ها و آقایان، از تفریحات آبی مانند سرسره‌های متعدد و هیجان‌انگیز، دریاچه متلاطم، زیپ‌لاین، رودخانه متلاطم، ترامپولین، سونا، سالن اسپا، فیش اسپا، ماساژ و بازی‌ها استفاده کنند. بهترین امکان آنجا، وجود یک پارک آبی مخصوص کودکان است که باعث پرطرف‌دار شدن این مکان تفریحی در مشهد شده است.

سرزمین موج های آبی، از بهترین مکان های تفریحی مشهد

سرزمین موج های آبی، یکی از پارک ‌های آبی باسابقه ولی به‌روز در مشهد است. این پارک آبی امکانات عالی مانند سرسره‌های هیجان‌انگیز، چاله فضایی، رودخانه خروشان، سرسره سقوط آزاد، سرسره‌های پیچ‌درپیچ، سونای بخار و خشک، استخر، اتاق ماساژ، جکوزی و دیگر امکانات را در خود جای‌داده است. مزیت این پارک آبی که انتهای بلوار اندیشه واقع شده، این است که کمتر از ده دقیقه با مراکز خریدی مثل الماس شرق، پروما، پاژ و مکان های تفریخحی مثل پارک ملت فاصله دارد.

پارک آبی ایرانیان، از بهترین مکان های تفریحی سرپوشیده مشهد

این پارک آبی یکی از قدیمی‌ترین مکان‌های گردشگری در مشهد است که ۴۰ سال پیش افتتاح شده است. در این پارک آبی می‌توانید از امکاناتی مانند رودخانه خروشان، سرسره‌ها، چاله فضایی، حمام ترکی، جکوزی، ماساژ، و استخر همراه با خانواده‌تان لذت ببرید. این پارک آبی در داخل شهر مشهد و در خیابان حجاب واقع شده است.

تفریحات خانوادگی هیجان‌انگیز در مشهد: از پارک‌ های آبی تا فضاهای باز

مکان های دیدنی مناسب برای خانواده ها در مشهد

اگر با خانواده به مشهد سفر کرده‌اید و دوست دارید سری هم به مکان های تفریحی مشهد بزنید، نباید این مکان‌ها و جاذبه‌ها را از دست بدهید:

طرقبه، از مکان های تفریحی اطراف مشهد

اگر می‌خواهید بهترین جاذبه‌های مشهد را ببینید، باید بدانید که خود مشهدی‌ها کجا تفریح می‌کنند. طرقبه یک منطقه خوش‌آب‌وهوا، زیبا و گردشگرپذیر است که در ۱۶ کیلومتری شهر مشهد قرار گرفته است. این منطقه کوهستانی در دامنه کوه بینالود واقع شده و پر از جاذبه‌های طبیعی، رستوران‌ها و مناطق جذاب برای خانواده‌ها است. وجود آب‌وهوای خوب و شب‌های خنک باعث شده تا این منطقه به پاتوق مشهدی‌ها و البته گردشگران تبدیل شود. باغ‌های میوه جذاب، طبیعت دل‌انگیز، رودخانه زیبا، رستوران‌های مشهور و مراکز خرید لوکس و شیک، آبشار و... باعث شده تا طرقبه برای بازدید خانواده‌ها بسیار جذاب باشد.

تفریحات خانوادگی هیجان‌انگیز در مشهد: از پارک‌ های آبی تا فضاهای باز

باغ پرندگان

بازدید از حیوانات و پرندگان برای کودکان همیشه جذاب بوده است. باغ پرندگان مشهد یک مکان جذاب در نزدیکی مجتمع الماس شرق مشهد است که انواع مختلفی از پرندگان را در خود جای‌داده است.

باغ ‌وحش وکیل آباد

باغ‌ وحش وکیل‌آباد مشهد از جله جاهایی است که بازدید از آن می‌تواند برای بچه‌ها بسیار جذاب و سرگرم‌کننده باشد. انواع خزندگان، پرندگان، انواع پستانداران و جانوران بومی و غیربومی در این باغ‌وحش جمع‌آوری شده‌اند. شاید جالب‌ترین و خاص‌ترین حیوان این باغ‌وحش، تایگون‌ یا توله ترکیب ببر و شیر باشد که برای خیلی از مردم جذاب و دیدنی است.

تفریحات خانوادگی هیجان‌انگیز در مشهد: از پارک‌ های آبی تا فضاهای باز

آبشار اخلمد

اگر با خودرو شخصی به مشهد سفر کرده‌اید، نباید بازدید از آبشار اخلمد را در ۸۰ کیلومتری مشهد از دست بدهید. این منطقه آب‌وهوایی خنک و کوهستانی دارد و یک مکان ایدئال برای وقت‌گذرانی در فصل‌های گرم سال است. در این منطقه ۴ آبشار مختلف وجود دارد که اگر اهل پیاده‌روی باشید می‌توانید از همه آن‌ها بازدید کنید.

مجتمع تفریحی پدیده شاندیز

شاندیز یک شهر توریستی و خوش‌آب‌وهوا در ۳۰ کیلومتری مشهد است. مرکز خرید، گردشگری پدیده شاندیز که ۵۰۶ هزار مترمربع وسعت دارد و یکی از بزرگ‌ترین مراکز گردشگری مشهد است، در همین شهر قرار دارد. در این مجتمع پارک آبی، مراکز خرید متنوع، باغ گل، شهربازی سرپوشیده، زمین پاتیناژ، رستوران‌های متنوع و دیگر امکانات تفریحی و رفاهی وجود دارد.

معرفی پارک ها برای تفریح خانوادگی در سفر به مشهد

باغ وکیل آباد مشهد

پارک وکیل آباد، یک باغ بزرگ و باصفاست که فضایی کاملا آرام و امن برای خانواده‌ها دارد و امکانات رفاهی مناسبی را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است. وجود درختان کهنسال و رودخانه فصلی، زیبایی این پارک را دوچندان کرده و در هر فصلی از سال جلوه‌ای زیبا به آن بخشیده است. این تفرجگاه زیبا و پرطرفدار در مشهد، محلی مناسب برای استراحت‌کردن و لذت‌بردن از طبیعت سرسبز منطقه وکیل آباد است.

پارک ملت مشهد

پارک ملت بزرگ‌ترین بوستان این شهر است که در قلب شهر واقع شده و بیشتر از ۷۲۰ هزار مترمربع وسعت دارد. این بوستان یک دریاچه دل‌انگیز، فضای سبز عالی، زمین چمن، استخر روباز، جاده سلامت، پیست دومیدانی و زمین‌های ورزشی گوناگون دارد. هیجان‌انگیزترین بخش این پارک اما شهربازی آن است که دستگاه‌های مجهز و به‌روز دارد و می‌تواند یک روز یا شب هیجان‌انگیز و شاد را برای خانواده‌ها رقم بزند.

کوه سنگی

یکی از پارک ‌های جذاب شهر برای تفریح خانوادگی، پارک کوهسنگی است که می‌توانید از طبیعت زیبا همراه با کوهنوردی در آن لذت ببرید. دریاچه، فضای سبز زیبا، نمایشگاه هنری، بازار سوغات و صنایع‌دستی از جاذبه‌های دیدنی مشهد در این پارک است.

مکان های هیجان انگیز مشهد برای تفریحات خانوادگی

اگر از تفریحات معمولی خسته شده‌اید و دوست دارید هیجان بیشتری را تجربه کنید، این مکان های تفریحی مشهد مخصوص شما است:

اسکی روی یخ شاندیز

پاتیناژ پدیده شاندیز یکی دیگر از مکان های تفریحی مشهد است که نمونه آن کمتر در شهرهای دیگر وجود دارد. در این مکان با هر مهارتی که دارید می‌توانید اسکی روی یخ را تجربه کنید یا از کمک مربیان برای این کار استفاده کنید.

هلیوم پارک مشهد

یکی از خاص‌ترین مکان های تفریحی مشهد، هلیوم پارک است. این مجموعه تفریحی و ورزشی، اولین پارک ترامپولین یا پرشی در ایران است. این پارک در دوطبقه مجزا برای خانم‌ها و آقایان طراحی شده و بازی‌های پرشی مهیجی هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان دارد.

هم زیارت و هم سیاحت

اگر می‌خواهید هم به زیارت حرم برسید و هم بچه‌ها را سرگرم کرده باشید، می‌توانید چند روز از سفرتان را برای تفریحات خانوادگی صرف کنید. مکان های تفریحی مشهد آن قدر متنوع و جذاب است که همه اعضای خانواده از پیر و جوان تا بچه‌ها را خوشحال و راضی خواهد کرد.

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.