۲۴۲۳۱۷
۱۴۳۵
۱۴۳۵

چرا باید حتما در شهریور لباس بخریم؟ نکاتی که هیچکس جز ما به شما نمی گوید

تنها دلیل اهمیت لباس خریدن در ماه شهریور تخفیف‌های گسترده نیست؛ دلایل مهم‌تر و نکاتی جالب‌تر حین خرید وجود دارند که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.

چرا باید حتما در شهریور لباس بخریم؟ نکاتی که هیچکس جز ما به شما نمی گوید

تنها دلیل اهمیت لباس خریدن در ماه شهریور تخفیف‌های گسترده نیست؛ دلایل مهم‌تر و نکاتی جالب‌تر حین خرید وجود دارند که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.موضوع فقط تخفیف‌های بزرگ و سراسری نیست که فروشگاه‌ها در ماه شهریور راه می‌اندازند؛ موضوع این است که چگونه هوشیارانه کمد لباسمان را برای یک سال آینده پر کنیم در حالی که کمترین هزینه را کرده‌ایم؟

شهریور ماه، ماهی است که ما را از دل گرما به دل سرما می‌اندازد، از طرفی باید به فکر یک خانه تکانی اساسی برای کمد لباس‌هایمان باشیم. در حالیکه لباس‌های غیرقابل استفاده را دور می‌ریزیم، لباس‌هایی مناسب جایگزین کنیم که نه تنها مناسب برای فصل جدید (پاییز) است بلکه می‌تواند برود داخل انبار برای تابستان و بهار سال آینده! بعلاوه، باید در خرید این لباس‌ها دقت کنیم تا از مد نیافتند و همچنان در سال آینده قابل استفاده باشند. حالا راهنماتو به طور کامل در این مطلب به شما خواهد گفت که چرا شهریور مهم‌ترین ماه برای خرید لباس است! 

4 دلیل مهم برای خرید لباس در شهریور

پیش از هر چیز باید بگوییم که چرا شهریور ماه تا این اندازه برای لباس خریدن مهم است که در ادامه به آن می‌پردازیم:

دلیل اول؛ تخفیف‌های ویژه پایان فصل تابستان

چرا باید حتما در شهریور لباس بخریم؟ نکاتی که هیچکس جز ما به شما نمی گوید

اولین و شاید بهتر باشد بگوییم مهم‌ترین دلیل برای اهمیت لباس خریدن در ماه شهریور تخفیف‌های گسترده‌ای است که در فروشگاه‌های متفاوت می‌بینیم. اما، درست در همین لحظه باید هوشیارانه عمل کنیم. چگونه؟ عموما در این ماه فروشگاه‌ها لباس‌های پاییزی را با تخفیف پشت ویترین قرار می‌دهند، اما پشت پرده پر است از لباس‌های تابستانی که تک سایز مانده‌اند یا حراج‌های عجیب و غریبی خورده‌اند. بنابراین، بهتر است دست به کار شویم و لباس‌های تابستانی بخریم! اما، نه برای اینکه آن‌ها را در فصل پاییز بپوشیم، بلکه برای اینکه آن‌ها را بایگانی کنیم برای سال آینده! 

دلیل دوم؛ شروع فصل جدید

چرا باید حتما در شهریور لباس بخریم؟ نکاتی که هیچکس جز ما به شما نمی گوید

بدون شک موقع خانه تکانی و زیر و رو کردن کمد هنگام عید، بسیاری از لباس‌های پاییزی و زمستانی‌مان را دور ریختیم تا جای کمتری را اشغال کرده باشیم، حالا در پایان شهریور ماه مجبوریم که لباس‌های پاییزی بخریم. به همین دلیل هم هست که ماه شهریور تا این اندازه برای خرید لباس مهم می‌شود. اما، نکته این است که برخی از لباس فروشی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ، در روزهای میانی ماه شهریور، برخی از لباس‌های پاییزی که سال گذشته در انبار گذاشته بودند را بیرون می‌آورند و با تخفیف‌هایی باورنکردنی به فروش می‌رسانند. در این میان باید دست بجنبانیم و تا پیش از آمدن لباس‌های جدید پاییزی، لباس‌هایی که از سال پیش مانده را بخریم. 

دلیل سوم؛ شروع مدارس

چرا باید حتما در شهریور لباس بخریم؟ نکاتی که هیچکس جز ما به شما نمی گوید

یکی دیگر از دلایلی که ماه شهریور برای لباس خریدن مهم می‌شود، شروع مدارس است. در این حالت مجبوریم برای بچه‌ها لباس‌های مناسبی برای زیر یونیفرم بخریم. برخی از مدارس پسرانه نیز تنها روپوش عرضه می‌کنند، پس باید به فکر یک شلوار جین، کتان یا پارچه‌ای مناسب یا یونیفرم مدرسه تهیه کنیم که برای هر چهار فصل مناسب است. برای این منظور بهتر است پیش از تمام شدن هفته اول شهریور اقدام کنیم چراکه خرید برخی اکسسوری‌های مربوط به مدرسه مثل کوله پشتی نیز در هفته‌ آخر شهریور ماه بسیار گران می‌شوند. 


بیشتر بخوانید: خانم های کوتاه قد اصلا و ابدا این مدل مانتوها را نپوشند! 


دلیل چهارم؛ حجم مهمانی‌ها و مراسم‌ها و سفرها

چرا باید حتما در شهریور لباس بخریم؟ نکاتی که هیچکس جز ما به شما نمی گوید

وقتی به پایان تابستان نزدیک می‌شویم؛ میزان مهمانی‌هایی که دعوت می‌شویم، چه بزرگ مثل عروسی چه کوچک مثل دورهمی با دوستان زیاد می‌شود. ممکن است مراسم‌های متفاوتی مثل تولد و غیره داشته باشیم و از همه مهم‌ترین به این فکر بیافتیم که باید سفر برویم، به خانواده و اقوام سر بزنیم و حداقل در ماه آخر تابستان خوش بگذرانیم. به همین دلیل هم هست که ممکن است مجبور شویم لباس‌های زیادی تهیه کنیم! به همین دلیل است که ماه شهریور برای لباس خریدن تا این اندازه مهم می‌شود.

3 نکته مهم برای خرید لباس در شهریور ماه

حالا که ماه شهریور در کل سال تا این اندازه برای لباس خریدن اهمیت دارد، بهتر است پیش از خرید نکاتی مهم را گوشه ذهن خود داشته باشیم که در ادامه به آن می‌پردازیم:

نکته اول؛ سبک لباس‌هایی که در شهریور می‌خریم

چرا باید حتما در شهریور لباس بخریم؟ نکاتی که هیچکس جز ما به شما نمی گوید

خاطرتان هست که چند لحظه پیش اشاره کردیم که بهتر است در ماه شهریور برای سال آینده لباس‌های تابستانی بخریم؟ اما، اگر به یک نکته مهم توجه نکنیم ممکن است آن لباس‌ها بدون استفاده باقی بمانند. بهتر است لباس‌های ترند تابستان امسال را نخریم؛ چون ممکن است تا سال آینده از مد بیافتد. در این میان بهتر است به سراغ لباس‌های تابستانی کلاسیک برویم! یعنی اینکه طرح‌ها، رنگ‌ها و مدل لباس‌هایمان به شکلی باشند که هرگز از مد نمی‌افتد، مثل طرح راه راه، رنگ کرم و مدل یقه گرد یا انگلیسی!

نکته دوم؛ نوع لباس‌هایی که در شهریور می‌خریم

چرا باید حتما در شهریور لباس بخریم؟ نکاتی که هیچکس جز ما به شما نمی گوید

نوع لباس‌هایی که در شهریور می‌خریم به چند دسته تقسیم می‌شوند؛ پس حتما باید یک لیست از مواردی که نیازی داریم تهیه کنیم و حین گشت و گذار اگر چیز چشم گیری دیدیم به لیست اضافه کنیم. اما، تنوع لباس‌ها در ماه شهریور به قدری زیاد است که ممکن است لباس‌هایی بخریم که بدون کاربرد هستند. پس تهیه لیست قبل از رفتن به بازار مهم‌ترین کاری است که باید انجام دهید.

نکته سوم؛ مرکز خرید‌های تخفیف دار در شهریور را پیدا کنید

چرا باید حتما در شهریور لباس بخریم؟ نکاتی که هیچکس جز ما به شما نمی گوید

برخی از مراکز خرید در شهرهای بزرگ ایران مثل تهران، اصفهان، شیراز و مازندران در روزهای پایانی تابستان؛ یعنی در ماه شهریور تخفیف‌هایی باور نکردنی دارند. پس بهتر است لیستی از تمامی این مراکز خرید تهیه کنیم، مراکز خرید نزدیک به یکدیگر را در نظر بگیریم و در طول یک الی دو روز به کل آن‌ها و آن مغازه‌هایی از آن‌ها که تخفیف‌های بزرگ گذاشته‌اند مراجعه کنید.

 

منبع: راهنماتو

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.