۲۴۳۰۱۰
۶
۶

داستان زن آتشنشانی که قهرمان کراس فیت است

این خانم که در عکس می‌بینید، سامانتا بریگز است، ۴۲ سال دارد و کراس فیت را در ۲۷ سالگی شروع کرده است.

داستان زن آتشنشانی که قهرمان کراس فیت است

سامانتا بریگز ۹ بار نماینده بریتانیا در بازی‌های کراس فیت بوده و سال ۲۰۱۳ برنده این بازی هام مهم شد. شغل اصلی او هم آتش نشانی است و اصلا ورزش را شروع کرده است تا آتش نشان بهتری باشد.

قوی بودن یعنی تکیه نکردن به دیگران

سامنتا که تعریفش از قوی بودن «اعتماد داشتن به خود و تکیه نکردن به دیگران است»، می‌گوید: من فقط می‌خواستم در کارم خوب باشم و بتوانم تجهیزات آتش نشانی را به راحتی بلند کنم، برای همین به دنبال کراس فیت رفتم و دوازده سال بعد، وقتی ۳۹ساله شده بود، در مسابقات کراس فیت بریتانیا شرکت کردم و برنده شدم.

داستان زن آتشنشانی که قهرمان کراس فیت است

قوی بودن یعنی عبور از موانع

سامانتا که قدرت جسمانی بالایی دارد، درباره معنای قوی بودن، توضیح می‌دهد: «قوی بودن فقط به معنای بلند کردن چیزهای سنگین نیست بلکه عبور از موانعی است که دیگران برای شما ایجاد می‌کنند. من در سن ۴۲ سالگی هنوز عاشق رقابت و قوی کردن خودم هستم اما باید این را هم قبول کنم که هر چه سن بالاتر می‌رود، اگر اتفاق و آسیبی ببینم؛ بهبودی‌ام سخت‌تر می‌شود.»

داستان زن آتشنشانی که قهرمان کراس فیت است

من ذاتا قوی نیستم!

سامانتا که نه تنها به دلیل ورزشکار بودن که به دلیل شغلی که دارد، باید حسابی روی فیزیک خودش کار کند و در سلامت آن بکوشد، خودش را اتفاقا زن قوی از نظر جسمانی نمی‌داند. اما چه شد که او قهرمان شد؟

این خانم آتش نشان می‌گوید: «من ذاتاً فرد قوی‌ای نیستم و بارها بلند کردن وزنه‌ها آسیب زیادی به بدن من وارد کرده است، اما تلاش خودم را کرده‌ام و می‌خواهم الهام بخش نسل زنان جوانتر از خودم باشم.»

داستان زن آتشنشانی که قهرمان کراس فیت است

رویای سامانتا

اگر برایتان جالب است باید بگوییم که او ۱ متر و ۷۰ قد و ۶۱ کیلوگرم وزن دارد. سامانتا که در دهه چهارم زندگی‌اش است، به زنان توصیه می‌کند که «اجازه ندهید، درد و ضعف شما را از انجام کاری که دوست دارید، باز دارد. من هنوز رویاهای دیوانه واری دارم، رویای شرکت در مسابقات مهمی که در امریکا برگزار می‌شود و این آینده را غیر ممکن نمی‌دانم، ممکن است روزی آن را به واقعیت تبدیل کنم.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.