۲۳۹۲۴۵
۲
۲

ترفندهای صرفه جویی هزینه در مسافرت/ارزان سفر کن

مسافرت و سفر کردن می تواند یک بخش زیبا و هیجان انگیز از زندگی است. با این حال همیشه دغدغه ها و نگرانی هایی درباره هزینه کردن و مخارج سفر نیز وجود دارد. 

ترفندهای صرفه جویی هزینه در مسافرت/ارزان سفر کن

ترفندهای صرفه جویی هزینه در مسافرت/ارزان سفر کن

مسافرت و سفر کردن می تواند یک بخش زیبا و هیجان انگیز از زندگی است. با این حال همیشه دغدغه ها و نگرانی هایی درباره هزینه کردن و مخارج سفر نیز وجود دارد. حتی سایز چمدان یا ساک شما در کم و زیاد شدن مخارج و هزینه های سفر نیز موثر خواهد بود. بالا رفتن قیمت های مسافرت و سفر کردن می تواند بر روی تمام جنبه های خوراک، پوشاک، مسافرت و... تاثیرگذار باشد. در ادامه به سه نکته اساسی برای صرفه جویی و کمتر کردن خرج و مخارج در مسافرت اشاره شده است. 

ترفندهای صرفه جویی هزینه در مسافرت/ارزان سفر کن

۱. اخذ بلیط های ارزان قیمت

اگر نمی خواهید با ماشین شخصی مسافرت کنید، بهتر است از هواپیما، قطار یا اتوبوس استفاده کنید. برای سفرهای دور، گرفتن بلیط های هواپیما بهترین گزینه خواهد بود. می توانید برای امتحان از بلیط های لحظه آخری یا چارتری استفاده کنید. البته در برخی مواقع ممکن است هیچ بلیطی نمانده باشد. از طرفی هم با توجه به روزهای خاص و مناسبت ها، می توانید از روز موعود، جلوتر بلیط تهیه کنید تا با کمبود بلیط یا افزایش قیمت مواجه نشوید. 

ترفندهای صرفه جویی هزینه در مسافرت/ارزان سفر کن

۲. استفاده از وسایل نقلیه عمومی

به هر شهر و مکانی که سفر کنید، حتما وسایل نقلیه عمومی را پیدا خواهید کرد. برخی شهرهای بزرگ مترو یا اتوبوس های تندرو دارند که شما را به نقاط خاص مدنظرتان می رسانند. در هر شهری حتما اتوبوس ها هستند. می توانید یه جای کرایه های سنگین دادن به دربست یا تاکسی ها از وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس یا مترو استفاده کنید. همچنین بهتر است اقامتگاه تود را نزدیک به محل های گردشگری انتخاب کنید تا در هزینه های رفت و آمد خود، صرفه جویی کرده باشید. 

ترفندهای صرفه جویی هزینه در مسافرت/ارزان سفر کن

۳. دور از فروشگاه های برند و معروف

به طور قطعی در هر شهری فروشگاه ها و مراکز خرید گران قیمت وجود دارند. این فروشگاه ها ممکن است یک جنس را به شما چند برابر قیمت اصلی بفروشند. از طرفی خرید وسایل برند و معروف، قطعا گران تر خواهد بود. اگر می خواهید از سفر خود لذت ببرید و به دنبال خریدهای انچنانی و بر اساس مد نیستید، بهتر است از فروشگاه ها معمولی اجناس خود را تهیه کنید. در هر شهری بازار ارزان فروشی وجود دارد که قیمت های مقطوع و مناسبی دارند. می توانید برای اطمینان از صرفه جویی در هزینه ها و مخارج خود از این فروشگاه ها نهایت استفاده را ببرید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.