۱۴۱۳۷۲
۱۸۴۶
۱۸۴۶

شوهرم باهام سرد شده، دوسم نداره یعنی؟

ما انسان ها در زندگیمان تحت تاثیر عوامل مختلف هستیم. نامزد شما هم از این امر مستثنی نیست. احتمالا ایشان هم تحت تاثیر روابط شغلی، اجتماعی هست و نمی تواند از نظر احساسی همیشه در حالت بسیارعالی قرار داشته باشد.

سوال
تقریبا 2سال با آقای نامزد هستم به پاکی وصداقت ایشون ایمان دارم اما گاهی تغییر رفتار میدن و محبتشون کم تر میشه و تو این حالت من به شدت اشفته و بد اخلاق میشم تا جای که به اتمام رابطمون فکر میکنم در حالی که به شدت دوسشون دارم و بی ایشون واقعا زندگی برام سخته در مورد رفتارشون که میپرسم میگن مشکلات زیای دارن که جوابشون برم قانع کننده نیست من باید چیکار کنم .

جواب
با سلام
خانم عزیز همه ما انسانها در زندگیمان تحت تاثیر عوامل مختلف هستیم . نامزد شما هم از این امر مستثنی نیست . احتمالا ایشان هم تحت تاثیر روابط شغلی ، اجتماعی .... هست و نمیتواند از نظر احساسی همیشه در حالت بسیارعالی قرار داشته باشد و این تغییر خلق و ابراز علاقه تا حدی طبیعی است . این حالت زمانی از شکل طبیعی خارج میشود که ، ایشان امروز بیایند ابراز علاقه کنند و فردا اعلام تنفر کنند ، در این صورت میتوان عنوان نمود ایشان مشکل خاص دارند و جای نگرانی است . اگر شرایط همانطور که عنوان نمودم یک شرایط طبیعی است شما بهتر هست تغییرات را در خودتان داشته باشید و قبول کنید که در روابط زناشویی همیشه همه چیز عالی نیست و گاهی همسرتان نیاز به خلوت و تنهایی دارد و علاقه بهترین زن و شوهر ها نیز در حال نوسان هست و ظرفیت خودتان را برای پذیرش این موضوع افزایش بدهید . همچنین توصیه میکنم زمانهایی را صرف گفتگو با او بنمایید و اجازه دهید ایشان از درگیریها و مشکلاتی که دارند صحبت کنند تا با درک وضعیت ایشان قضاوت واقع بینانه تری را از ایشان داشته باشید.
منبع: تبیان

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.