۲۴۱۸۶۸
۳۲۵
۳۲۵

ژل کره ای چند مدل دارد و کاربردش چیست؟

صنعت زیبایی در کره جنوبی واقعاً پیشرفته است و این کشور نه تنها به خاطر محصولات مراقبت از پوست فوق‌العاده، بلکه به خاطر روش‌های زیبایی خود نیز شهرت خوبی دارد. روی این مقاله کلیک کنید تا با همه چیز درباره ژل کره ای آشنا شوید.

ژل کره ای چند مدل دارد و کاربردش چیست؟

ژل کره ای با کیفیت بالای خود برای اهداف مختلفی از جمله تغییر شکل صورت، از بین بردن چین و چروک‌ها، برجسته کردن گونه و حجیم نشان دادن لب‌ها استفاده می‌شود. با ما همراه باشید تا انواع ژل کره ای را بشناسید.

در این مقاله می‌خوانید:

ژل کره ای چیست و چه کاربردی دارد؟

اکثر پرکننده‌هایی که در این‌جا مورد بحث قرار می‌گیرند، پرکننده‌های مبتنی بر اسید هیالورونیک هستند. HA اسیدی است که از قبل در بدن ما یافت می‌شود و رطوبت را در بدن نگه می‌دارد. به طور کلی نیز اکثر پرکننده‌ها حاوی اسید هیالورونیک هستند، زیرا این ماده می‌تواند به راحتی تجزیه یا حل شود. بنابراین اگر نتایج نهایی رضایت بخش نباشد، به مرور زمان از بین می‌رود. انواع کاربرد فیلرهای کره‌ای عبارتند از:

  • از بین بردن خطوط صورت (مانند خطوط لبخند، خطوط ماریونت) و چین‌های صورت (مانند چین‌های بینی)
  • کاهش چین و چروک‌های خفیف تا متوسط ​​و سطحی تا عمیق
  • کانتور صورت
  • افزایش استحکام پوست و خاصیت ارتجاعی آن
  • بزرگ کردن لب

ژل کره ای چند مدل دارد و کاربردش چیست؟


بیشتر بخوانید: ژل الانسه چیست و چه کاربردی دارد؟


انواع برندهای ژل کره ای

ژل کره ای مدل و برندهای معروف زیادی دارد که عبارتند از:

  • نورامیس: این نوعی فیلر اسید هیالورونیک است که از تکنیک خاصی به نام فناوری SHAPE استفاده می‌کند. مرحله واکنش در این ژل دو بار انجام می‌شود. بنابراین پیوندهای عرضی بیشتری تشکیل شده و ژل پایدارتری را ارائه می‌دهد.
  • روولاکس: فیلر Revolax به دلیل داشتن ذرات HA بسیار متقاطع در فرمول خود یک پرکننده پوستی ماندگار و محکم است. این ژل نه تنها خطوط و چین و چروک‌های مزاحم صورت را برطرف می‌کند، بلکه برای حجم دادن به نواحی فرورفته روی صورت نیز کارایی دارد.
  • درمالاکس: این ژل به جوانسازی پوست به طور پیشرفته و پیکرتراشی صورت بدون درد کمک می‌کند و برای تزریق به پوست در عمق‌های مختلف توسعه یافته است.
  • چائو پرمیوم: پرکننده‌های Chaeum Premium بعد از تزریق، یک ساختار منظم و متراکم و توزیع یکنواخت دارند و خطر عوارض جانبی و واکنش‌های نامطلوب را به حداقل می‌رسانند. این ژل‌ها به طور ویژه برای درمان چین و چروک، تقویت لب‌ها، جوانسازی ظاهر شما و افزایش حجم به مناطق فرورفته صورت طراحی شده‌اند.

ژل کره ای چند مدل دارد و کاربردش چیست؟


بیشتر بخوانید: بهترین دکتر تزریق فیلر در تهران سال۱۴۰۳/ ۱۴۰۲، راهنمای انتخاب


بهترین مدل ژل کره ای

انتخاب از بین انواع ژل کره ای ممکن است کار آسانی نباشد، اما نباید هم خیلی آن را سخت بگیرید. تا وقتی که می‌دانید چه اهداف و توقعاتی از تزریق ژل دارید، می‌توانید به راحتی نوع ژل مناسب خود را پیدا کنید. با این حال، در انتخاب یک پرکننده کامل، باید ایمنی را در اولویت قرار دهید. Neuramis، Revolax، Dermalax و Chaeum Premium همگی تضمین شده و ایمن هستند و توسط جراحان توصیه می‌شوند. به علاوه، این ژل‌ها می‌توانند ظاهری طبیعی به شما بدهند که هم به اندازه کافی ماندگاری دارد و هم رضایت شما را جلب می‌کند.


بیشتر بخوانید: ژل لب مدل کره ای، هر آنچه باید بدانید!


چرا باید ژل کره ای را انتخاب کرد؟

تزریق ژل یک روش غیرجراحی است که برای نرم کردن ماهیچه‌های زیر چین و چروک در تمام نواحی صورت (مانند گونه‌ها، چانه، خط فک و شقیقه‌ها) استفاده می‌شود. در واقع، فیلرها به عنوان یک حجم دهنده عمل می‌کنند و با نرم کردن ماهیچه‌های زیر سطح پوست به ظاهر صورت شما حجم و برجستگی می‌دهند. پس اگر به دنبال رسیدن به اهداف زیر هستید، باید یک مدل ژل کره ای را برای تزریق انتخاب کنید:

  • از بین بردن خطوط لبخند
  • مشاهده نتایج بلافاصله پس از تزریق
  • بالا آوردن بینی بدون نیاز به جراحی
  • بهبود حجم لب ‌و خطوط دور آن
  • کاهش خطوط پیشانی
  • کاهش چین و چروک‌های اطراف چشم و کناره‌های دهان

ژل کره ای چند مدل دارد و کاربردش چیست؟


بیشتر بخوانید: انواع تزریق ژل یا چربی، کدام مناسب است؟


آیا ژل کره ای بی خطر است؟

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، پرکننده‌های کره‌ای از اسید هیالورونیک تشکیل شده‌اند که یک جزء تایید شده توسط FDA است و می‌توانید از ایمن بودن آن‌ها مطمئن باشید. فیلرهای هیالورونیک اسید بی خطر هستند و به ندرت عوارض جانبی منفی دارند. با این حال، اگر برخی از عوارض جانبی ظاهر شوند، چیز مهمی نیست و بلافاصله قبل از گذشت یک هفته بهبود می‌یابد. مخصوصاً اگر به یک متخصص ماهر و مجرب مراجعه کنید، دیگر هیچ‌گونه نگرانی نخواهید داشت.


بیشتر بخوانید: بهترین دکتر تزریق ژل در تهران سال ۱۴۰۳


مدت زمان ماندگاری ژل کره ای

انواع ژل صورت کره ای می‌تواند مدت زمان ماندگاری متفاوتی داشته باشد. بیشتر پرکننده‌های اسید هیالورونیک حداکثر بین ۶ تا ۱۲ ماه دوام دارند. با این حال، اگر به دنبال فیلرهای بادوام هستید، گزینه‌های یاد شده در این مقاله که شامل Neuramis، Revolax، Dermalax و Chaeum Premium می‌شوند را در نظر بگیرید، زیرا همه این پرکننده‌ها ماندگاری بالایی دارند و حداقل ۸ ماه یا بیشتر دوام می‌کنند. البته باید نقش عوامل دیگر از جمله انواع بدن، سن و فعالیت‌های روزانه را نیز در مدت زمان ماندگاری نتایج در نظر بگیرید.

ژل کره ای چند مدل دارد و کاربردش چیست؟


بیشتر بخوانید: همه آنچه از ژل اسکالپترا باید بدانید!


انواع ژل کره ای برای چه کسانی مناسب است؟

انواع زیادی از پرکننده‌های پوستی وجود دارد که همه آن‌ها مورد تایید FDA نیستند. بنابراین همیشه از قبل باید مطمئن شوید که فیلرهای درستی را برای تزریق به پوست خود انتخاب می‌کنید. علاوه بر این، در صورت داشتن هر یک از موارد زیر، فکر تزریق ژل را از ذهن خود بیرون کنید:

  • سابقه واکنش‌های آلرژیک به فیلرها
  • خونریزی و اختلال لخته شدن خون
  • عفونت پوستی و تبخال
  • بارداری یا شیردهی

بیشتر بخوانید: با این روش ها به جنگ پیری پوست بروید


کلام آخر

ژل کره ای مدل‌های مختلفی دارد که معروف‌ترین آن‌ها نورامیس، روولاکس، درمالاکس و چائو پرمیوم است. این فیلرها برای مواردی از جمله کاهش چین و چروک‌های صورت یا حجم دادن به لب‌ها استفاده می‌شوند و کاربردهای متنوعی دارند.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با متخصصان پوست، مو و زیبایی، به کلینیک نی نی بان سر بزنید.

منبع: amoaskinclinickorea

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.