۲۳۸۳۸۴
۳۶۳
۳۶۳

جریمه پل اندرسون بازیگر نقش «آرتورشلبی» در پیکی بلایندرز، به جرم حمل مواد مخدر!

پل اندرسون بازیگر معروف ۴۸ ساله که در سریال معروف پیکی بلایندرز بازی کرده است، به نظر می رسد که از کریسمس سال گذشته به دلیل حمل مواد مخدر«کوکائین» دستگیر شد.

جریمه پل اندرسون بازیگر نقش «آرتورشلبی» در پیکی بلایندرز، به جرم حمل مواد مخدر!پل اندرسون « آرتور شلبی» :

پل اندرسون بازیگر بریتانیایی متولد ۱۹ نوامبر ۱۹۷۸ در لندن است که از سال ۲۰۰۵ فعالیت هنری خود را آغاز کرد و با بازی در سریال پیکی بلایندرز به شهرت رسید. پل اندرسون تحصیلاتش را در آکادمی هنرهای نمایش وبر داگلاس گذراند. 

پل اندرسون سابقه بازیگری در آثاری همچون پیکی بلایندرز،کوچه کابوس، رابین هود، افسانه، مسابقه مرگ، از گور برخاسته و شرلوک هولمز: بازی سایه ها را در کارنامه هنری خود دارد.جریمه پل اندرسون بازیگر نقش «آرتورشلبی» در پیکی بلایندرز، به جرم حمل مواد مخدر!

ماجرای دستیگیری پل اندرسون:

گفته می شود که صاحب باری که اندرسون در آن حضور داشته است پلیس را به محل فراخوانده است و گفته است پس از خروج پل اندرسون از سرویس بهداشتی بوی کوکائین به مشام رسیده است. نهایتا اندرسون بازداشت می شود و کوکائین و یک بسته آمفتامین و دیازپام و پرگابالین از او ضبط می شود.

او پنجشنبه گذشته در دادگاه های‌بری کرنر حضور پیدا کرده و به حمل کراک کوکائین، آمفتامین و دو داروی نسخه‌ای متهم شده است. او به هر چهار مورد اتهام اعتراف کرده و در مجموع ۱۳۴۵ پوند جریمه می‌شود.

وکیل اندرسون در دفاع از وی اظهار داشته است  که وی کراک مصرف نمی‌کرده است، اما او خود را در موقعیت بدی قرار داده است و باید قدرت نه گفتن را داشته باشد.

 

 

 

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.