۲۴۰۱۶۵
۴۰۸
۴۰۸

۳ نکته جادویی برای آرایش خانم های شاغل/سرکار اینطوری آرایش کن

یکی از رازهای زیبایی و جوانی خانم‌ های شاغل، داستن آرایشی ساده و در عین حال اصولی است. اگر شما ندانید که چگونه زیبایی و جذابیت خود را در عین سادگی به نمایش بگذارید، ممکن است ظاهر دلخواه خود را به دست نیاورید.

3 نکته جادویی برای آرایش خانم های شاغل/سرکار اینطوری آرایش کن

۳ نکته جادویی برای آرایش خانم های شاغل/سرکار اینطوری آرایش کن

یکی از رازهای زیبایی و جوانی خانم‌ های شاغل، داستن آرایشی ساده و در عین حال اصولی است. اگر شما ندانید که چگونه زیبایی و جذابیت خود را در عین سادگی به نمایش بگذارید، ممکن است ظاهر دلخواه خود را به دست نیاورید. در این حالت بهتر است تجدید نظر کرده و برای آرایش خود، همواره ترفندهای جدید و ترند شده در روز را استفاده کنید. البته دقت کنید که آرایش برای سرکار یا میکاپ کارمندی، همیشه ساده بوده و مانند میکاپ‌های روز جشن، سنگین نیست و نباید زیاد جلب توجه کند. با این حال در ادامه به سه نکته اساسی که شما را به یک خانم باکلاس و جذاب در سرکار تبدیل می‌کند، آشنا خواهید شد‌.

3 نکته جادویی برای آرایش خانم های شاغل/سرکار اینطوری آرایش کن

۱. استفاده کرم BB (بی بی کرم)

بی بی کرم یکی از محصولات آرایشی پوست صورت است که استفاده از آن به تمام خانم ها پیشنهاد می شود. از آن جایی که باید برای رفتن به سرکار، کرم مرطوب کننده و کرم پودر بزنید؛ این کرم همه کاره شما را از تمام محصولات دیگر بی نیاز می کند. البته دقت کنید که بی بی کرم ها درجه رنگ دارند و یک الی دو درجه روشن تر یا تیره تر از پوست خود را تهیه کنید. دقت کنید که متناسب با جنس پوست شما باشد. بعد از شستشو صورت، این کرم را زده و معجزه آن را ببینید. 

3 نکته جادویی برای آرایش خانم های شاغل/سرکار اینطوری آرایش کن

۲. تینت لب یک وسیله همه کاره

آرایش کردن برای سرکار همیشه راحت نیست و شما هم چندان وقت زیادی نخواهید داشت. پس هر چه در زمان خود صرفه جویی کنید، کار شما هم بهتر و زیباتر خواهد شد. برای این کار از یک تینت لب آرایشی استفاده کنید. این تینت را هم بر روی لب های خود، پشت پلک به عنوان سایه، بر روی گونه به جای رژگونه و بر روی بینی برای کانتور کردن، می توانید بزنید. استفاده از تینت لب به جای رژگونه، چهره شما را شاداب تر و زیباتر خواهد کرد. 

3 نکته جادویی برای آرایش خانم های شاغل/سرکار اینطوری آرایش کن

۳. آرایش چشم حرفه ای

اگر می خواهید یک آرایش چشم حرفه ای داشته باشید، باید زیاد تمرین کنید. سعی کنید انواع خط چشم ها را در خانه امتحان کنید تا ببینید کدام یک بیشتر به چشم شما می آید. از خط چشم های ماژیکی برای راحت تر شدن کار هم می توانید استفاده نمایید. از طرفی ریمل های بلند کننده به جای ریمل حجم دهنده، چشم‌های شما را طبیعی و جذاب نشان می دهد. 

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.