۲۴۰۶۳۰
۲۱۴
۲۱۴

جذابیت جنسی چیست و راه های افزایش جذابیت جنسی

اگر شما هم به دنبال پاسخ این پرسش هستید که جذابیت چیست و راه های افزایش جذابیت جنسی کدام است، این مقاله پرسش‌هایتان را پاسخ می‌دهد.

جذابیت جنسی چیست و راه های افزایش جذابیت جنسی

اگر شما هم به دنبال پاسخ این پرسش هستید که جذابیت جنسی چیست و راه های افزایش جذابیت جنسی کدام است، این مقاله پرسش‌هایتان را پاسخ می‌دهد. 

در این مقاله می‌خوانید: 

جذابیت جنسی چیست و راه های افزایش جذابیت جنسی

جذابیت جنسی چیست؟

بیایید سریع برویم به سراغ اصل ماجرا. جاذبه، یا جذابیت جنسی، ویژگی‌هایی است که شما را از نظر جنسی جذاب می‌کند. در ادامه به بررسی عوامل متعددی می‌پردازیم که بر میزان جذابیت جنسی شما می‌افزاید. خوشبختانه روش‌های آزمایش‌شده‌ای وجود دارد که به شما کمک می‌کند از نظر جنسی برای افراد دیگر جذاب‌تر شوید:

چیزهایی که باید درباره راه های افزایش جذابیت جنسی بدانید

  • اعتماد به نفس در افزایش جذابیت جنسی، یک عنصر کلیدی است.
  • از زبان بدنتان برای نشان دادن علاقه خود استفاده کنید. تماس چشمی را حفظ کنید و لبخند بزنید.
  • صریح باشید. گاهی اوقات، شما باید آنچه را که می‌خواهید بسیار صریح مطرح کنید. 
  • علاقه نشان دهید، اما فشار زیادی برای ایجاد ارتباط وارد نکنید. طرد شدن را به دل نگیرید.

بیشتر بخوانید: ویژگی‌های یک آرایشگاه خوب برای خانم‌های خوش سلیقه

جذابیت جنسی چیست و راه های افزایش جذابیت جنسی

راه های افزایش جذابیت جنسی

راه های افزایش جذابیت جنسی عبارتند از:

۱- اعتماد به نفس داشته باشید

همان‌طور که کمی قبل‌تر اشاره کردیم، اعتماد به نفس در افزایش جذابیت جنسی، یک عنصر کلیدی است. وقتی می‌خواهید برای شخص دیگری جذابیت جنسی داشته باشید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. بله! فکر طرد شدن می‌تواند اضطراب‌آور باشد، اما نشان دادن استقلال و اعتماد به نفس، شما را از نظر جنسی جذاب‌تر می‌کند.

اگر اعتماد به نفس ندارید، تمرین شروع مکالمه با غریبه‌ها را انجام بدهید. این کار هم اعتماد به نفستان را بالا می‌برد، هم شما را معاشرتی نشان می‌دهد. 

اعتماد به نفس را با مغرور بودن و سرد رفتار کردن، اشتباه نگیرید.

اگر اعتماد به نفس ندارید، تمرین شروع مکالمه با غریبه‌ها را انجام بدهید. این کار هم اعتماد به نفستان را بالا می‌برد، هم شما را معاشرتی نشان می‌دهد.

۲- حس شوخ طبعی داشته باشید

علاوه بر اعتماد به نفس، شوخ‌طبعی یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های جنسی است. مطالعات نشان می‌دهد افرادی که با هم می‌خندند، بیشتر به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند. برای داشتن حس شوخ‌طبعی، لازم نیست کمدین باشید، فقط به راحتی بخندید. همین! 

مردم عاشق سرگرم شدن و خندیدن هستند و ما واقعا فقط زمانی می‌خندیم که احساس امنیت کنیم. هر چه بیشتر بتوانید باعث خنده کسی شوید، او بیشتر جذب شما خواهد شد.

بیشتر بخوانید: رایج‌ترین رنگ مو در جهان چیست؟

جذابیت جنسی چیست و راه های افزایش جذابیت جنسی

۳- مهربان باشید و علاقه نشان دهید

کاری کنید فردی که دوستش دارید، احساس کند که او را می‌بینید. به طور کلی شما باید با همه افراد مهربان باشید، اما مطمئن شوید که شخصی که دوستش دارید بفهمد که برایتان خاص است. از او تعریف کنید، سئوال‌هایی در مورد زندگی‌اش بپرسید و نشان دهید که در موردش کنجکاو هستید. صادق باشید. 

بسیاری از مردم دوست دارند بشنوند که از نظر فیزیکی جذاب هستند، اما حتما از ویژگی‌های غیر فیزیکی هم تعریف کنید. از نشان دادن علاقه خود نترسید.

۴- ورزش کنید

ورزش کردن بیشتر باعث ایجاد احساس خوب می‌شود تا جذاب به نظر رسیدن. ورزش تنها راهی است که احساس بهتری نسبت به خودتان ایجاد می‌کند، در نتیجه در نگاه دیگران جذاب‌تر به نظر می‌رسید. ورزش کردن، اندورفین‌هایی را آزاد می‌کند که شادی، سطح انرژی، اعتماد به نفس و اجتماعی بودن شما را افزایش می‌دهد. دو تایی ورزش کردن حتی شرایط را بهتر هم می‌کند. پس از یک قرار ورزشی، هر دو احساس خوشحالی و اعتماد به نفس خواهید داشت. علاوه بر این، آدرنالین حاصل از ورزش به راحتی به برانگیختگی جنسی تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: ورزش هوازی برای لاغری ، محبوب ترین ها را بشناسید

جذابیت جنسی چیست و راه های افزایش جذابیت جنسی

۵- مرموز باشید

اجتماعی بودن و علاقه نشان دادن به این معنا نیست که به محض ملاقات با کسی، همه زیر و بم زندگی خود را به او اطلاع بدهید. اشتراک‌گذاری بیش از حد ممکن است جذابیت شما را از بین ببرد. 

۶- خوش پوش باشید

خوش‌پوش باشید، به بهترین شکل ظاهر شدن ضرری ندارد. متناسب با شرایط، لباس تمیز و زیبا بپوشید. خوب است مقداری عطر بزنید. در کنار این‌ها نسبت به خودتان احساس خوب داشته باشید. مردم به سمت افراد با اعتماد به نفس جذب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: آنچه باید در مورد پیرسینگ واژن بدانید

جذابیت جنسی چیست و راه های افزایش جذابیت جنسی

۷- برای جلب توجه، قرمز بپوشید

از نظر روانشناسی، رنگ قرمز جسارت، تمایلات جنسی و اشتیاق را تداعی می‌کند. از این رنگ نه تنها برای جلب توجه‌ها به سمت خودتان، بلکه برای اینکه خود را با اعتماد به نفس به تصویر بکشید، استفاده کنید. همچنان به یاد داشته باشید، همه مردم جذب افراد با اعتماد به نفس می‌شوند.

اگر رنگ لباستان قرمز نیست، از کراوات، گیره مو، جواهرات، یا رژ لب قرمز کلاسیک استفاده کنید.

۸- بهداشت را رعایت کنید

به طور منظم دوش بگیرید، ناخن‌هایتان را مرتب نگه دارید. اسپری، ادکلن، یا عطر بزنید. 

بیشتر بخوانید: تناسب رنگ لاک، چطوریه؟

جذابیت جنسی چیست و راه های افزایش جذابیت جنسی

۹- اجتماعی باشید

اجتماعی بودن نقشی کلیدی در جذابیت یک فرد دارد. دیده شدن در حال تعامل و خندیدن با افراد دیگر باعث می‌شود شما صمیمی و دوست‌داشتنی به نظر برسید. 

۱۰- ارتباط چشمی برقرار کنید

از تماس چشمی استفاده کنید تا علاقه‌تان را نشان دهید. اگر می‌خواهید کسی را وادار کنید که به شما نزدیک شود، اولین حرکت ظریف را با شروع تماس چشمی و کمی لبخند انجام دهید. این کار به او نشان می‌دهد که می‌خواهید با شما صحبت کند.

اگر می‌خواهید کسی را وادار کنید که به شما نزدیک شود، اولین حرکت ظریف را با شروع تماس چشمی و کمی لبخند انجام دهید.

اگر به کسی ارتباط چشمی برقرار می‌کنید و او پاسخی نمی‌دهد، یا باید به شکل مستقیم‌تر با او رفتار کنید، یا پاسخ ندادن او را به عنوان نشانه‌ای در نظر بگیرید که علاقه‌ای به شروع مکالمه ندارد.

حواستان باشد که به کسی خیره نشوید. نگاه خیره می‌تواند باعث معذب شدن و ناراحتی افراد شود. محققان حدود 3 ثانیه تماس چشمی مداوم را توصیه می‌کنند.

جذابیت جنسی چیست و راه های افزایش جذابیت جنسی

۱۳- لبخند بزنید 

یک لبخند واقعی شما را از نظر جنسی جذاب‌تر می‌کند. لبخند زدن راهی برای نشان دادن صمیمی و خونگرم بودن شما است. همچنین به فردی که با او صحبت می‌کنید نشان می‌دهد که به او علاقه‌مندید. به شخصی که به او علاقه دارید لبخند بزنید و او را تشویق کنید که با شما صحبت کند.

یک لبخند واقعی، همه صورت را درگیر می‌کند، در حالی که یک لبخند ساختگی فقط روی لب‌ها نقش می‌بندد. 

بیشتر بخوانید: تاثیر رنگ مو بر چهره؛ چه رنگی مناسب چهره‌ام است؟

جذابیت جنسی چیست و راه های افزایش جذابیت جنسی

۱۴- از زبان بدنتان استفاده کنید

زبان بدنتان را آرام نگه دارید. حالت شل بدنتان نشان می‌دهد که شما راحت هستید، اما نباید شانه‌های خود را خم کنید، بلکه عضلاتتان را شل کنید. دست‌ها و پاهایتان را روی هم نگذارید. هنگامی که در حال مکالمه با شخصی هستید، تمرین کنید که زبان بدن او را آینه‌وار تقلید کنید. سر خود را حین صحبت کردن کج کنید. این نشانه‌ها می‌گویند که شما به طرف مقابل و آنچه می‌گوید علاقه‌مند هستید.

خلاصه

جذابیت جنسی، ویژگی‌هایی است که شما را از نظر جنسی جذاب می‌کند. لبخند زدن، زبان بدن مناسب، ورزش کردن، خوش‌پوش و اجتماعی بودن، داشتن اعتماد به نفس، حس شوخ‌طبی و مهربانی، راه‌های افزایش جذابیت جنسی هستند. ‌

برای یافتن متخصصان مورد نظر خود به کلینیک نی نی بان سر بزنید. 

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.