12242
کد: 107203
16 مرداد 1396 - 17:06
من برای درمان ترشحاتم دارو استفاده می کنم، برای جنینم ضرر دارد؟
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من در هفته 23 بارداری هستم 24 سال دارم و به دلیل وجود ترشحات زرد رنگ پماد کلوتریمازول استفاده می کنم قبل از بارداری این پماد روز بعد موقع ادرار کردن کاملا دفع می شد اما الان با اینکه اپلیکاتور رو 3_4 سانتیمتر وارد می کنم مقدار کمی از اون دفع میشه، آیا این برای جنین مضر نیست؟

پاسخ دکتر اعظم امیری، متخصص زنان و زایمان:
به طور معمول افزایش ترشحات واژینال در دوران بارداری برای تمام خانم های باردار می تواند اتفاق افتد و جزو اتفاق های طبیعی است. در صورتی که این ترشحات همراه با درد، خارش و سوزش همراه باشد و یا حتی این موارد با بوی بدی همراه باشد نیاز است که مجدد به پزشک مراجعه کنید اما اگر این ترشحات بدون علائم گفته شده باشد، جای نگرانی نیست و شما از روش درستی برای مصرف استفاده می کنید.
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: