2116
کد: 147965
17 خرداد 1396 - 09:30
پسرم 13 روزشه توی غربالگری تیروئید روز پنجم مشخص شد که تیروئیدش بالاست و چند روزه که قرص بهش می دیم می ترسم روی هوش و مغز پسرم تاثیر بذاره.
  سوال مخاطب نی‌نی‌بان: پسرم سیزده روزشه. توی غربالگری تیروئید روز پنجم مشخص شد که تیروئیدش بالاست. روز دهم باز از دستش خون گرفتن و مشخص شده کم کاری تیروئید داره و چند روزه که قرص بهش می دیم. خیلی نگرانم. می ترسم روی هوش و مغز پسرم تاثیر بذاره.
 
پاسخ دکتر محمود بنی اعمام، متخصص بیماری های کودکان و نوزادان:
اگر دو، سه ماه اول، به خصوص ماه اول، بچه هایی که کمبود تیروئید دارند درمان را شروع کنید مشکلی پیش نمی آید. الان برای فرزند شما خیلی زمان خوبی برای درمان است. اما بعد از یک ماهگی، هر چه بیشتر بگذرد، عوارض آن بیشتر می شود. معمولا برای درمان یک چهارم قرص را تجویز می کنند.
 
مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 1 نظر
در انتظار بررسی:0
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
14:29 - 1398/05/15
0
پسرم سیزده روزشه روزپنجم آزمایش تیروییدازش گرفتن گفتن بالاس بایددوباره آزمایش بده خیلی میترسم
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: