506 بازدید
کد: 196289
17 فروردين 1398 - 11:26
تورو خدا یکی جواب بده من‌ با نامزدم رابطه‌ داشتم باکره هستم اب منی روی واژنم ریخت ولی سریع پاک‌کردم و با آب شستم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام، تورو خدا یکی جواب بده.من‌با نامزدم رابطه‌داشتم . باکره هستم. اب منی روی واژنم ریخت ولی سریع پاک‌کردم و با آب شستم . تقریبا دو روز بعد از رابطه هم دوتا قرص ۷۵ باهم خوردم. از اون روزی که قرصارو خوردم تقریبا دو هفته میگذره. امروز (دوشنبه ۵ فروردین) لکه خون میبینم و کمردرد و‌دل پیچه دارم. لکه خون و کمردرد و دل پیچه علامت چیه؟ پریود؟ حاملگی؟ یکی جوابمو بده لطفا.

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی شما را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود. درکل اگر تا چند روز دیگر پریود نشدید حتما آزمایش خون بارداری بدهید و به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید احتمال بارداری برای شما نزدیک به صفر است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: