200
کد: 224514
15 شهريور 1399 - 14:20
یکی دو هفته مانده به پریودم بسیار عصبی، تندخو و بدخلق میشم.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: با سلام  یکی دوهفته مانده به پریودم بسیارعصبی و تندخو وبدخلق میشم درحالیکه نمیخام همون یکی دوروز درماه باعث ناراحتیه اطرافیانم بشم 
ایا داروی گیاهی یا قرصی چیزی هس که بدون تجویزپزشک بتونم مصرف کنم واین عصبانیت پیش ازپریودمو که بخاطرسندروم پیش ازقاعدگیه برطرف کنه؟
 
 
پاسخ دکتر آزیتا صفار زاده، جراح و متخصص زنان و زایمان و فوق تخصص نازایی از فرانسه:
دوست عزیز این حالت از علائم سندرم PMS یا سندرم قبل از قاعدگی است که به علت بالا رفتن هورمون پروژسترون اتفاق می‌افتد. این علائم گاهی با نفخ همراه با احساس ورم در پا همراه است و از علائم دیگر این سندرم می‌توان به آشفتگی روحی، سردرد، احتباس آب در بدن اشاره کرد. در مواردی مشاوره با روانشناس می‌تواند در کاهش علائم سندرم قبل از قاعدگی مؤثر باشد. 
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: