۲۴۱۹۵۰
۱۲۸
۱۲۸

اگر افسردگی تابستانی گرفته اید این لباس های شاد و خنک را بپوشید

افسردگی تابستانی، مشکلی است که می‌تواند بهترین سه ماه سال را برای افراد جهنم کند اما می‌توانی با تغییر در استایل و پوشاک از این اتفاق جلوگیری کرد. زمان‌هایی که افسردگی به سراغمان می‌آید، سخت است که بخواهیم مثل همیشه باشیم و به مواردی مثل نحوه‌ی لباس‌پوشیدنمان اهمیت بدهیم.

اگر افسردگی تابستانی گرفته اید این لباس های شاد و خنک را بپوشید

افسردگی تابستانی، مشکلی است که می‌تواند بهترین سه ماه سال را برای افراد جهنم کند اما می‌توانی با تغییر در استایل و پوشاک از این اتفاق جلوگیری کرد. زمان‌هایی که افسردگی به سراغمان می‌آید، سخت است که بخواهیم مثل همیشه باشیم و به مواردی مثل نحوه‌ی لباس‌پوشیدنمان اهمیت بدهیم. با این‌حال، می‌توانیم با تغییر در استایلمان، به حال بهتری برسیم. پس در این مطلب به مواردی می‌پردازیم که شما هم می‌توانید با رعایت آن‌ها در ظاهر خود، حال درونی بهتری پیدا کنید؛ با ما همراه باشید. 

اگر افسردگی تابستانی گرفته اید این لباس های شاد و خنک را بپوشید

 

استفاده از رنگ‌های مناسب می‌تواند در بهبود حال افراد افسرده تاثیر زیادی دارد. رنگ‌هایی با تِم سرد می‌تواند در افراد حس آرامش بیشتری ایجاد کند و در نتیجه حس و حال کلی آن‌ها را بهتر کند. هر یک از رنگ‌ها معنی خاص خود را دارند و زمانی که با سایه‌های مختلف همراه می‌شوند، می‌توانند حتی تاثیر بهتری هم داشته باشند. در این مطلب از راهنماتو، به معرفی رنگ‌ها و مواردی در استایل‌ها می‌پردازیم که که به رفع افسردگی کمک می‌کند.  


بیشتر بخوانید: ۱۴ مدل لباس عروس پفی برای عروس هایی که می خواهند شبیه پرنسس ها شوند 


افسردگی تابستانی چیست؟

اگر افسردگی تابستانی گرفته اید این لباس های شاد و خنک را بپوشید

افسردگی تابستانی نوعی از اختلالات عاطفی فصلی است که معمولا آن را با نسخه‌ی زمستانی‌اش می‌شناسیم اما این حس می‌تواند در تمامی فصول سال در افراد ایجاد شود. برای افرادی که از این نوع خاص از افسردگی رنج می‌برند، گرما زیادی هوا، نور شدید خورشید و تعرق بالا ناراحت‌کننده است و خلق آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بنابراین مهم است که به وضعیت خود در این زمان توجه داشته باشید تا درصورت عود افسردگی، برای رفع آن اقدام مناسبی انجام بدهید. 

رنگ‌های موثر در بهبود افسردگی تابستانی

اگر افسردگی تابستانی گرفته اید این لباس های شاد و خنک را بپوشید

 

همان‌طور که گفتیم، هر رنگ می‌تواند حس خاصی در شما ایجاد کند و به همین دلیل، استفاده از رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد باعث پرانرژی‌تر شدن شما و بروز احساس قدرت می‌می‌شوند؛ درحالیکه رنگ‌های سبز، آبی و بنفش به شما احساس سرزندگی، آرامش و سلامت می‌دهند.

همچنین رنگ صورتی به افراد احساس آرامش و رشد می‌دهد، درحالیکه رنگی مانند قهوه‌ای احساس قدرت و جذابیت را بر می‌انگیزد. اگر احساس افسردگی اجازه نمی‌دهد تا از رنگ‌های شاد استفاده کنید، گزینه‌هایی مثل طیف‌های رنگی روشن‌تر که به پاستِلی معروف هستند هم می‌توانند مفید باشند.

پارچه‌هایی برای کاهش احساس افسردگی تابستانی

اگر افسردگی تابستانی گرفته اید این لباس های شاد و خنک را بپوشید

یکی از مواردی که حال شما را بد می‌کند، سنگین یا خفه بودن لباس در فصل تابستان است؛ بنابراین، با پوشیدن لباس‌های گشاد، خنک و سبک می‌توان تا حد زیادی خُلق افسرده را بهبود داد. پوشیدن لباس‌هایی از جنس کتان کاملا این حس را در شما به‌وجود می‌آورد و آرامتان می‌کند. ضمن اینکه پوشیدن لباس‌هایی از جنس لینن هم به دلیل داشتن همین ویژگی‌ها، برای فصول گرم سال توصیه‌ می‌شود.

اکسسوری‌هایی برای رفع افسردگی تابستانی

اگر افسردگی تابستانی گرفته اید این لباس های شاد و خنک را بپوشید

با این که استفاده از اکسسوری‌های زیاد و شلوغ باعث کلافگی اغلب افراد می‌شوند، اما اگر از وسایل مناسب برای تکمیل استایل خود استفاده کنید، این موضوع حتما روی روحیه‌ی شما تاثیر می‌گذارد. پیشنهاد می‌کنیم برای ایجاد یک ترکیب مناسب تابستانه با حال خوب، از انواع روسری‌، کمربند، کیف‌ یا کلاه استفاده کنید. همچین همراه کردن چنین استایلی با یک جفت صندل متناسب، به جذابیت آن کمک زیادی می‌کند.

خرید، راهکاری برای بهبود افسردگی تابستانی

اگر افسردگی تابستانی گرفته اید این لباس های شاد و خنک را بپوشید

یکی دیگر از جنبه‌های جالب در مورد استایل که به حال بهتر هر فردی کمک می‌کند، خرید است. خوب است که به قصد خرید از خانه خارج بشوید، کمی در پاساژهای خنک قدم بزنید و برای تهیه‌ی لوازم و لباس‌های مربوط به استایتان وقت صرف کنید؛ لباس‌های مختلف را امتحان کنید و بعد از خرید وسایل، اکسسوری‌ها و لباس‌ها هم در اولین فرصت آن‌ها را بپوشید. با این‌کار حتما از حال و هوای افسردگی تابستانی بیرون می‌آیید!

با پوشیدن لباس‌هایی که افسردگیمان را بهتر می‌‌کنند، هم می‌توانیم اعتماد به نفس خود را افزایش بدهیم و هم از این طریق به حال بهتری برسیم. بنابراین، خوب است تا به استایل تابستانی و تاثیر آن‌ در حس و حالمان در این فصل گرم سال بیشتر توجه داشته باشیم. آیا قبلا متوجه چنین تاثیری شده بودید؟

 

منبع: چی بپوشم

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.