۲۴۰۱۲۰
۱۱۰۳
۱۱۰۳

۳ روش اساسی برای داشتن خانه ای پرانرژی و شاد/انرژی منفی رو دور کن

شاد به طور کلی در هیچ زندگی به خودی خود قابل احساس و تجربه نیست. همیشه شادی و خوشحالی بدون اقدام وارد زندگی کسی نمی شود. اما وقتی می آید، حال و هوای زندگی را عوض کرده و کمک می کند تا حس و امید به زندگی بیشتر شود.

3 روش اساسی برای داشتن خانه ای پرانرژی و شاد/انرژی منفی رو دور کن

۳ روش اساسی برای داشتن خانه ای پرانرژی و شاد/انرژی منفی رو دور کن

شاد به طور کلی در هیچ زندگی به خودی خود قابل احساس و تجربه نیست. همیشه شادی و خوشحالی بدون اقدام وارد زندگی کسی نمی شود. اما وقتی می آید، حال و هوای زندگی را عوض کرده و کمک می کند تا حس و امید به زندگی بیشتر شود. یکی از بهترین راه ها برای وارد کردن شادی به زندگی از طرق محل زندگی و محیط خانه است. خانه محیطی است که همه افراد در آن استراحت می کنند، وقت می گذرانند و در کنار هم لحظات شادی و غم زیادی را تجربه می کنند. با این حال می خواهیم سه روشی را که به شاد کردن و افزایش انرژی مثبت در خانه کمک کند، آشنا می‌شویم.

3 روش اساسی برای داشتن خانه ای پرانرژی و شاد/انرژی منفی رو دور کن

۱. تعیین نقطه امن

در هر خانه ای یک فضایی، اتاقی، گوشه ای یا کنجی وجود دارد که حال و هوای خاص تری دارد. اگر خانه شلوغ و پر رفت و آمدی دارید، یک نقطه امن  راحت که خلوت است را برای خودتان انتخاب کنید. می توانید این محل را با وسایل زیبا و جذابی که دوست دارید تزئین کنید. در این مکان یک نشیمنگاه راحت برای خودتان درست کنید. در این محل می توانید بنشینید و دعا کنید، مدیتیشن کنید، فکر کنید و لحظاتی را بگذرانید تا حالتان خوب شود. این اصلی ترین مقدمه برای داشتن یک حال خوب و پر کردن خانه از انرژی شاد و خوش است. 

3 روش اساسی برای داشتن خانه ای پرانرژی و شاد/انرژی منفی رو دور کن

۲. استفاده از رنگ های جذاب و روحیه بخش

رنگ ها می توانند تاثیرات مستقیمی بر روی حال و هوا و روحیات تمام افراد داشته باشند. بهترین راه که هم در ظاهر و هم زیبایی خانه شما تاثیرگذار بوده و هم حالتان را بهتر خواهد کرد، رنگ های جذاب و دیدنی هستند. رنگ هایی با طیف روشن و جذاب مانند رنگ آبی، سبز، زرد، صورتی و... می توانند بسیار زیبا و دیدنی باشند.

 

3 روش اساسی برای داشتن خانه ای پرانرژی و شاد/انرژی منفی رو دور کن

۳. رایحه های جذاب و خوشبو

یکی از مواردی که به خوبی بر روی حافظه شما تاثیر می گذارد، بو و رایحه است. سعی کنید از خوشبو کننده های طبعی با عطر و رایحه قوی استفاده کنید. البته بهتر است به صورت دوره ای هر رایحه را عوض کنید تا تکراری نشود. برای داشتن رایحه طبعی توصیه می شود شمع روشن کرده و دارچین بسوزانید. همچنین می توانید داخل یک تابه، وانیل و پودر دارچین را تفت دهید. 

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.