۲۸۹۰۷
۳۱۶۸
۳۱۶۸

گریه و خنده نوزادان، مرتبط با زبان مادری؟

پژوهشگران سوئدی در جدیدترین تحقیقات‌ خود اعلام کردند نحوه گریه و خنده نوزادان تازه متولد شده در هر کشور با زبانهای مختلف با توجه به زبان مادری متفاوت است.

مهر: پژوهشگران سوئدی در جدیدترین تحقیقات‌ خود اعلام کردند نحوه گریه و خنده نوزادان تازه متولد شده در هر کشور با زبانهای مختلف با توجه به زبان مادری متفاوت است .

نحوه گریه و خنده نوزادان کشورهای مختلف با توجه به زبان مادری متفاوت بوده و گاه در دو کشوری که در دو قاره متفاوت قرار دارند شبیه به یکدیگرند .

این نکته حائز اهمیت است که نوزادان متولد شده در قطب شمال کمتر از هر کودک دیگری گریه می‌کنند و نحوه گریه کردن این نوزادان شبیه به خنده نوزادان متولد شده در قاره آفریقا است .

همچنین این مهم مشخص شده که گریه کردن نوزادان شهرهای سیدنی و ملبورن شبیه صداهایی است که کودکان چینی در حین بازی کردنشان تولید می‌کنند .

دامنه این تحقیق شامل یکصد هزار نوزاد یک روزه تا ۶ ماهه است که در بیش از ۱۳۶کشور مختلف در تمام قاره‌های دنیا متولد شده‌اند .

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.