۲۳۸۴۰۴
۲۷۱
۲۷۱

اندولیفت بینی گوشتی، تغییر کوچک اما مطمئن!

در سال‌های اخیر، جوانسازی صورت به سمت تکنیک‌های کمتر تهاجمی یا بدون جراحی حرکت کرده است و این موضوع، درباره عمل‌ بینی نیز صدق می‌کند. اندولیفت بینی گوشتی روشی است که به کمک لیزر انجام می‌شود و مشکلات مرتبط با جراحی را ندارد.

اندولیفت بینی گوشتی، تغییر کوچک اما مطمئن!

اندولیفت بینی گوشتی روشی غیرجراحی است که به کمک آن می‌توانید بینی خود را تا حدودی تغییر دهید. این روش نسبت به جراحی کم تهاجمی‌تر است و به همین دلیل، روند ریکاوری راحت‌تری دارد. با ما همراه باشید تا با همه چیز درباره لیفت بینی گوشتی آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید:

اندولیفت بینی چیست؟

اندولیفت یک روش پیشرفته و بدون جراحی است که از فناوری لیزر برای سفت کردن و احیای پوست استفاده می‌کند. این روش برخلاف جراحی‌های سنتی که شامل اسکار و دوره نقاهت طولانی‌مدت‌ هستند، کم تهاجمی است و برای قرار دادن فیبر لیزر تنها به سوراخ‌های کوچکی در پوست محدود می‌شود. در نتیجه، لیزر اندولیفت می‌تواند با تاثیر گذاشتن روی پوست بینی گوشتی شما شکل آن را تغییر دهد و به شکل مورد نظر شما نزدیک کند.


بیشتر بخوانید: لیزر اندولیفت چیست؟ از سیر تا پیاز اندولیفت برای جوانسازی صورت


لیفت بینی گوشتی

بسیاری از کسانی که تصمیم به جراحی بینی می‌گیرند، دارای بینی‌های گوشتی هستند. با این حال، عمل جراحی همیشه یک گزینه ایده‌آل نیست. در واقع، رینوپلاستی علاوه بر هزینه‌ای که دارد، یک روش تهاجمی محسوب می‌شود که همه افراد با آن احساس راحتی نمی‌کنند. این‌جا است که اندولیفت بینی گوشتی به عنوان یک روش جایگزین معرفی می‌شود. البته نتایج اندولیفت با رینوپلاستی قابل مقایسه نیست، اما به هر حال، به دلیل غیرتهاجمی و ایمن بودن آن طرفداران زیادی دارد.

اندولیفت بینی گوشتی، تغییر کوچک اما مطمئن!


بیشتر بخوانید: جوانسازی با اندولیفت/ هر آن چیزی که باید درمورد اندولیفت بدانید


اندولیفت بینی گوشتی

در روش اندولیفت، از میکروفیبرهای نوری یک بار مصرفی استفاده می‌شود که به نازکی یک تار مو هستند. لیزر اندولیفت می‌تواند به کمک این فیبرها پوست بینی و اطراف آن را صاف کند. در واقع، لایه‌های سطحی و عمقی پوست بینی شما با کمک این لیزر بازسازی شده و تولید کلاژن طبیعی نیز تحریک می‌شود. در نتیجه، چربی موجود در نوک بینی نیز کاهش می‌یابد و شکل بینی گوشتی شما به طور کلی بهتر می‌شود.


بیشتر بخوانید: کاربردهای لیزر آندولیفت


روش انجام اندولیفت بینی گوشتی

اندولیفت بینی برخلاف رینوپلاستی، هیچ احتیاجی به بیهوشی عمومی ندارد. در این روش، ابتدا میکروفیبرهای نوری یکبار مصرفی در زیر پوست بینی یا هیپودرم قرار داده می‌شوند. در مرحله بعدی، به کمک اشعه لیزر تونل‌هایی در امتداد این میکروفیبرها ایجاد شده که روی بینی گوشتی شما اثر لیفت دارند.
اندولیفت بینی با این روش ممکن است یک درد جزیی برای شما ایجاد کند که خوشبختانه پس از چند ساعت برطرف می‌شود و نیازی به نگرانی ندارد. این روش حدود ۱۵ دقیقه تا نیم ساعت طول می‌کشد و در پایان آن، افتادگی نوک بینی گوشتی شما برطرف می‌شود.

اندولیفت بینی گوشتی، تغییر کوچک اما مطمئن!


بیشتر بخوانید: فیلر بینی چیست؟ تزریق ژل برای لیفت بینی


کاندیدای مناسب اندولیفت بینی گوشتی

کاندیدای مناسب این روش طبیعتاً کسانی هستند که بینی گوشتی دارند و می‌خواهند بعضی از ویژگی‌های آن را تغییر دهند. در واقع، این روش به درد کسانی می‌خورد که انتظار تغییرات بزرگ نداشته باشند و به تغییرات جزیی و کوچک بسنده کنند.

اگر دنبال یک روش غیرتهاجمی می‌گردید، می‌توانید اندولیفت را به عنوان یک گزینه خوب و ایمن در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، همان‌طور که از اسم اندولیفت مشخص است، این روش می‌تواند به لیفت و بلند کردن نوک بینی شما کمک کند. پس برای برطرف کردن چنین توقعاتی مفید است. مخصوصاً اگر دنبال یک روش غیرتهاجمی و کم هزینه‌تر از رینوپلاستی می‌گردید، می‌توانید اندولیفت را به عنوان یک گزینه خوب و ایمن در نظر بگیرید.

اندولیفت بینی گوشتی، تغییر کوچک اما مطمئن!


بیشتر بخوانید: لیزر اندولیفت مناسب چه کسانی است؟


مزایای اندولیفت بینی گوشتی

روش اندولیفت بینی گوشتی مزایای خوبی دارد که عبارتند از:

  • عدم نیاز به بیهوشی عمومی
  • عدم خونریزی
  • باقی نماندن اسکار جراحی
  • تغییر جزیی اما طبیعی شکل بینی
  • دستیابی سریع به نتایج دلخواه
  • کوتاهی زمان عمل اما با دقت بالا
  • بدون نیاز به دوران نقاهت
  • بدون عوارض جانبی جدی
  • هزینه‌ کم نسبت به روش‌های دیگر

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر اندولیفت در تهران


عوارض اندولیفت بینی گوشتی

پس از اندولیفت ممکن است تا 2 هفته تورم و کبودی داشته باشید. هم‌چنین، لیزر مانند هر وسیله گرمایشی دیگر می‌تواند برای پوست شما خطر سوختگی، تغییر رنگ یا کبودی عصبی نیز داشته باشد که ممکن است به مدت 3 تا 6 ماه منجر به ضعف عضلانی نیز شود. اگرچه باید اشاره کنیم که این اتفاق نادر است و به طور کلی، اندولیفت یک روش ایمن در نظر گرفته می‌شود.

اندولیفت بینی گوشتی، تغییر کوچک اما مطمئن!


بیشتر بخوانید: جوانسازی پوست با لیزر اندولیفت


مراقبت های بعد از اندولیفت بینی

دوران نقاهت اندولیفت بسیار کوتاه است و حتی می‌توان گفت که این روش اصلاً به هیچ دوران نقاهتی نیاز ندارد. حتی عوارضی که ممکن است تجربه کنید نیز در مقایسه با عوارض بعد از رینوپلاستی کوچک محسوب می‌شوند و اکثر افراد می‌توانند در عرض چند ساعت بعد از اندولیفت بینی گوشتی به کار و فعالیت عادی خود بازگردند. با این حال، همیشه یک سری مراقبت‌های جانبی وجود دارد که بهتر است آن‌ها را رعایت کنید. برخی از این مراقبت‌ها عبارتند از:

  • توصیه‌های پزشک خود را بادقت انجام دهید.
  • به مدت 72 ساعت از انجام ورزش‌های شدید خودداری کنید.
  • در این مدت لازم است فکر حمام داغ، سونا یا اتاق بخار را نیز از سرتان بیرون کنید.
  • از مصرف سیگار و الکل اجتناب کنید.
  • مقدار زیادی آب بنوشید و بدن خود را هیدراته نگه دارید.

بیشتر بخوانید: چسب لیفت بینی چیست؟ نحوه استفاده از چسب لیفت بینی


ماندگاری اندولیفت بینی

نتایج اندولیفت زود خودشان را نشان می‌دهند، اما تا 6 ماه طول می‌کشد که به طور کامل مشخص شوند. البته این در افراد مختلف متفاوت است و برخی از افراد نتایج قابل مشاهده را زودتر می‌بینند. به علاوه، نتایج اندولیفت ممکن است دائمی باشد یا نباشد. با این حال، انتظار می‌رود که اندولیفت برای بینی گوشتی از ۲ تا ۳ سال ماندگاری داشته باشد.

اندولیفت بینی گوشتی، تغییر کوچک اما مطمئن!


بیشتر بخوانید: ارتباط شگفت‌انگیز فرم بینی با ویژگی‌های اخلاقی!


هزینه اندولیفت بینی

هزینه اندولیفت بینی به عوامل مختلفی بستگی دارد که سه مورد از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • شکل بینی فعلی و توقعات شما برای بعد از عمل
  • میزان تخصص، مهارت و تجربه جراح انتخابی
  • تعرفه‌های قیمت در شهر یا استان محل زندگی

در نتیجه، برای ما دشوار است که بخواهیم یک قیمت دقیق را برای این روش پیشنهاد کنیم. هرچند که می‌توانیم یک بازه قیمتی بدهیم و اعلام کنیم که هزینه اندولیفت می‌تواند از چیزی بین ۸ تا ۲۵ میلیون تومان متغیر باشد.


بیشتر بخوانید: بهترین مرکز اندولیفت در تهران


کلام آخر

اندولیفت بینی گوشتی نوعی روش غیرجراحی است که با کمک لیزر انجام می‌شود. این روش برای کسانی است که دنبال یک روش کم تهاجمی می‌گردند تا در بینی گوشتی خود تغییرات جزیی ایجاد کنند. البته حتی اگر تغییرات کوچک باشند، شما نباید آن را ناچیز بشمارید. بلکه باید بیشتر مراقب باشید و برای انجام آن، به یک متخصص ماهر و مجرب مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با متخصصین پوست، مو و زیبایی، به کلینیک نی نی بان سر بزنید.

منبع: onlinelibrary.wiley

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

  • اخبار داغ
  • جدیدترین
  • پربیننده ترین
  • گوناگون

برای ارسال نظر کلیک کنید

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.