606
کد: 202369
06 تير 1398 - 12:24
بعد از زایمان پریودهایم شدید شده است و دکتر آمپول استرادیول تجویز کردند.

 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: باسلام و خسته نباشید خدمت دوستان و متخصصین گرامی بنده حدود 5 ماهه از تاریخ زایمانم (طبیعی) میگذره از اول هم پریود شدم با اینکه به بچه ام شیرمیدم دوماهه هم پریودام خیلی شدید شده بعداون لکه بینیم طول میکشه دیروز رفتم دکتر شرایط رو بهش توضیح دادم بدون ازمایش اینا گفت حمایت هورمونی لازم داری گفت احتمالا استروژنت کمه اینم بگم موقع نزدیکی سوزش دارم...خلاصه دوتاامپول estradiol valerate تجویز کرد که زدم اینترنت خیلی عوارض داره میترسم استفاده کنم ایا استفادش ضرری برام نداره یا شیرمو کم نمیکنه؟


پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی:
دوست عزیز بهتر است یک آزمایش بتا و سونوگرافی واژینال انجام دهید و با جواب آن ها جهت معاینه مراجعه کنید. توصیه میشود فعلا استرادیول را نزنید چون باعث کم شدن شیر شما میشود. با توجه به جواب بتا و سونوگرافی شما درمان مناسب تجویز خواهد شد.

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: