445
کد: 210367
16 مهر 1398 - 08:17
من با نامزدم رابطه داشتم و قرص ال دی مصرف کردم.

 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام، من باکره ام ، اواسط خرداد با نامزدم رابطه سطحی داشتیم و تا جای که من حواسم بود دخول صورت نگرفت ولی چون تو تاریخ تخمکگذاریم بودم من ترسیدم و تو ۲ سری ۴ تایی قرص ال دی به فاصله ۱۲ ساعت خوردم دو هفته بعدش تو تاریخ همیشگیم پریود شدم تو تیر ماه  یعنی حدود ۴۵ روز بعد از این رابطه ام من ازمایش همورمونی دادم چون پرولاکتینم یکم بالا بود پیش دکتر رفتم و جریان رابطه ام رو تعریف کردم با اینکه همون روز پریود بودم(دومین پریود بعد از رابطه ام) گفتن باید حتما ازمایش بارداری بدم که من دادم و جوابش این بود  (۲> )من دیگه نتیجه رو‌نشون دکتر ندادم و‌ از این رابطه ام که اخرین رابطه ام بود تا الان ۴ بار پریود شدم تو‌همون تاریخ همیشگیم با همون شدت خونریزی و لخته، ولی من هفته پیش که تو روز ۵ ام پریودم شکمم خیلی بزرگ شده و‌حساس ، اصلا نمیتونم بهش دست بزنم حس درد ندارمهااا ،همش یه سنگینی رو تو شکمم احساس میکنم ، میل زناشویی به شدت زیاد شده ، این حالت رو تاحالا تجربه نکردم.حتی یه بار احساس کردم شکمم مور مور میشه  مثل حالتی که دیدین پا خواب میره.به نظرتون مشکلم چیه؟
 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی:
دوست عزیز چون پس از تماس جنسی خونریزی داشتید احتمال بارداری وجود ندارد. در خانم هایی که علاقه به باردار شدن دارند یا از باردار شدن میترسند ممکن است علی‌رغم منفی بودن HCG علائم بارداری مانند تهوع، خواب آلودگی، بزرگی شکم (نفخ روده ها) و ... ایجاد شود. 

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: