378
کد: 215903
25 آذر 1398 - 11:23
من بعد از رابطه قرص اورژانسی مصرف کردم و دل درد دارم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام ببخشید خانم دکتر من تاریخ اصلی پریودم ۲۴ م این ماهه که ۵ م قرص اورژانسی بعد از ۴ ساعت ک از رابطه گذشت خوردم دم کرده زعفرون هم خوردم دو سه روز بعد از خوردن قرص خیلی کمر درد و دل درد داشتم بعد قطع شد ولی باتوجه به اینکه شنیدم ممکنه پریود جلو بیوفته خونریزی نداشتم الان جای نگرانی یا خطری برای بارداری هست؟؟ یا من همچنان منتظر بمونم و مشکلی نیست؟؟ خیلی استرس دارم لطفا جواب بدید

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی شما را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید.

مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: