83
کد: 221116
18 خرداد 1399 - 15:09
نامزدم چهار ساعت بعد از رابطه یه قرص لوونورژسترول مصرف کرد، ۱۲ ساعت بعدشم یکی دیگه از فرص ها رو مصرف کرد.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام 
با نامزدم رابطه داشتیم که چند قطره منی روی واژنش ریخت۴ ساعت بعد از رابطه یه قرص 75%لوونورژسترول مصرف کرد ۱۲ ساعت بعدشم یکی دیگه از قرث هارو مصرف کرد بعد از ۱۰ روز خونریزی کرد به مدت سه چهار روز خونریزی که دو روز اولش یه مقدار زیاد بود بعد کم کم شد این نشانه ی پریودی است آیا ؟حامله نشده ؟دیروز ۳۱ اردیبهشت تاریخ پریودیش هست که هنوز نشده طبیعیه؟ پریودی قبلیش ۳ اردیبهشت بوده که تقریبا ۷ تموم شده یک روز بعد از پریودیش رابطه داشتیم 
 
 
پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:
دوست عزیز قرص های اورژانسی به دلیل بهم زدن هورمون های بدن باعث اختلال کارکرد تخمدان ها می شوند و احتمال بارداری منتفی است. ولی مسئله اختلال عملکرد تخمدان و ضعیف شدن سیستم هورمونی برای نامزد شما مطرح است. 
مشاوره ویدیویی
ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: