71
کد: 226312
15 مهر 1399 - 17:03
من ۳ مهر ماه رابطه داشتم که کاندوم توی واژن پاره شد، بعد از حدود ۳۰ ساعت قرص تنسی ۱.۵ مصرف کردم.
سوال مخاطب نی‌نی‌بان: با سلام من 3 مهر ماه رابطه داشتم و کاندوم یهو تو واژن پاره شده بعد از حدود 30 ساعت ی قرص تنسی 1.5 مصرف کردم الان 10 روز گذشته و هنوز پریود نشدم ترشحم هم قطع نمیشه اگر اشتباه نکنم توی دوران تخمک‌گذاری بوده یا قبلش همه علائم پریودی رو هم دارم ولی نمیشم میشه کمکم کنید؟؟ 
 
 
پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
دوست عزیز مصرف قرص های اورژانسی سیستم هورمونی را بهم میریزد و باعث ایجاد بی نظمی در قاعدگی گاهی تا سه سیکل می شود، در ضمن واکنش هر بدنی به قرص های اورژانسی متفاوت است، ممکن است شما چند روز زودتر یا دیرتر و یا در تاریخ مقرر همیشگی پریود شوید. به پزشک برای ایجاد نظم قاعدگی مراجعه کنید. در ضمن دو بار در سال می توانید از قرص اورژانسی استفاده کنید. مصرف این قرص ها به علت دوز بالای هورمون و عوارض زیاد (شامل عوارض جبران ناپذیر عروقی) اصلا توصیه نمیشود.
مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 1 نظر
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
07:31 - 1399/07/17
0
سلام. من یک روز قبل از پریودی رابطه محافظت شده داشتم اما باز بخاطر اطمینان چند دقیقه بعدش از قرص اورژانسی اووسیز استفاده کردم و حدود ده ساعت بعد یک عدد دیگه استفاده کردم الان یک هفته از موعود پریودی من میگذره دلیل این تاخیر چیه و اینکه احتمال بارداری وجود داره، در ضمن بی بی چک منفی بود
پاسخ ها
مدیر پایگاه

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید


http://bit.ly/31AMOqp

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: