۲۴۰۳۸۵
۱۴۸۳
۱۴۸۳

۱۰ ایده برای دکوراسیون آشپزخانه مدرن!

آشپزخانه مدرن فضایی شیک، کاربردی و مینیمال است که در آن خطوط تمیز، سطوح صاف و مواد طبیعی حرف اول را می زنند. اگر به دنبال ایده هایی برای به روز رسانی آشپزخانه خود به سبک مدرن هستید، در جای درستی هستید.

۱۰ ایده برای دکوراسیون آشپزخانه مدرن!آشپزخانه مدرن فضایی شیک، کاربردی و مینیمال است که در آن خطوط تمیز، سطوح صاف و مواد طبیعی حرف اول را می زنند. اگر به دنبال ایده هایی برای به روز رسانی آشپزخانه خود به سبک مدرن هستید، در جای درستی هستید.

خطوط تمیز و سطوح صاف:

آشپزخانه مدرن با خطوط تمیز و سطوح صاف مشخص می شود. کابینت های بدون قاب، پیشخوان های صاف و لوازم استیل ضد زنگ از جمله عناصری هستند که به ایجاد این ظاهر کمک می کنند.

۱۰ ایده برای دکوراسیون آشپزخانه مدرن!

استفاده از مواد طبیعی:

مواد طبیعی مانند چوب، سنگ و فلز در دکوراسیون آشپزخانه مدرن بسیار محبوب هستند. این مواد گرما و عمق را به فضا اضافه می کنند و می توانند با طیف گسترده ای از رنگ ها و سبک ها ترکیب شوند.

۱۰ ایده برای دکوراسیون آشپزخانه مدرن!

آشپزخانه های باز:

آشپزخانه های باز با پلان های نشیمن ترکیب می شوند و حس فضایی و اتصالی ایجاد می کنند. اگر در حال بازسازی هستید، ممکن است بخواهید در نظر بگیرید که دیوار بین آشپزخانه و اتاق نشیمن خود را حذف کنید.

۱۰ ایده برای دکوراسیون آشپزخانه مدرن!

استفاده از رنگ های جسورانه:

از رنگ های جسورانه برای ایجاد یک نقطه کانونی در آشپزخانه خود نترسید. کابینت ها، پیشخوان ها یا حتی لوازم جانبی را به رنگ های روشن مانند آبی، زرد یا سبز رنگ کنید.۱۰ ایده برای دکوراسیون آشپزخانه مدرن!

نورپردازی:

نورپردازی مناسب برای هر آشپزخانه ضروری است. از ترکیبی از نورپردازی محیطی، وظیفه‌ای و تاکیدی برای روشن کردن فضای خود و ایجاد فضایی دراماتیک استفاده کنید.

۱۰ ایده برای دکوراسیون آشپزخانه مدرن!

ذخیره سازی پنهان:

آشپزخانه های مدرن اغلب دارای ذخیره سازی پنهان هستند که به پنهان کردن وسایل و به هم ریختگی کمک می کند. کابینت های دارای جبهه صاف، کشوهای مخفی و لوازم جانبی داخلی از جمله راه هایی برای افزایش ذخیره سازی در حالی که ظاهر شیک را حفظ می کنید، هستند.

۱۰ ایده برای دکوراسیون آشپزخانه مدرن!

وسایل جانبی شیک:

لوازم جانبی یک راه عالی برای افزودن شخصیت به آشپزخانه شما و نشان دادن سبک شخصی شما هستند. به دنبال قطعاتی باشید که هم شیک و هم کاربردی باشند.

۱۰ ایده برای دکوراسیون آشپزخانه مدرن!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.