۲۴۰۹۰۰
۷۶۴۴
۷۶۴۴

ایده ناخن ۸ای بلند و جذاب!

جذابیت ناخن‌های بلند موضوعی سلیقه‌ای هست و نظر واحدی در موردش وجود نداره. برخی افراد ناخن‌های بلند رو زیبا و ظریف می‌دونن، در حالی که برخی دیگه ممکنه اونها رو غیرعملی یا حتی ناخوشایند در نظر بگیرن.

ایده ناخن ۸ای بلند و جذاب!

ناخن های فرانسوی کلاسیک:

این سبک همیشه شیک و شیک است. برای به روز کردن آن، ناخن های خود را به رنگ سفید کوتاه نگه دارید و نوک آن را با رنگ مشکی نازک بکشید.

ایده ناخن ۸ای بلند و جذاب!

ناخن های اکریلیک:

ناخن های اکریلیک انتخابی محبوب برای کسانی است که می خواهند ناخن های بلند و بادوام داشته باشند. آنها را می توان به هر شکلی درآورد و با رنگ ها و طرح های مختلف تزئین کرد.

ایده ناخن ۸ای بلند و جذاب!

ناخن های ژلی:

ناخن های ژلی شبیه به ناخن های اکریلیک هستند، اما بادوام تر هستند و طبیعی تر به نظر می رسند. آنها همچنین برای ناخن های شما ملایم تر هستند.

ناخن های ombre:

این روند سرگرم کننده و چشم نواز است و راه های مختلفی برای ایجاد آن وجود دارد. می توانید از دو رنگ استفاده کنید تا رنگ ها به تدریج تغییر کنند یا از چندین رنگ برای ظاهری ombre رنگین کمانی استفاده کنید.

ایده ناخن ۸ای بلند و جذاب!

ناخن های رنگارنگ:

اگر به دنبال راهی برای بیان شخصیت خود هستید، ناخن های رنگارنگ راهی برای انجام این کار است. از رنگ های مورد علاقه خود استفاده کنید یا رنگ های مختلف را مخلوط و مطابقت دهید تا ظاهری منحصر به فرد ایجاد کنید.

ایده ناخن ۸ای بلند و جذاب!

ناخن های مینیمالیست:

این روند شیک و شیک است و برای کسانی که ظاهری ظریف را ترجیح می دهند عالی است. برای ایجاد ظاهر مینیمالیست، از رنگ های ساده و طرح های هندسی استفاده کنید.

ایده ناخن ۸ای بلند و جذاب!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.