3435
کد: 144035
30 بهمن 1396 - 09:24
بعد پریود دچار خونریزی شدید شدم که به نظر میرسه نمی خواد قطع شه چون شدیدتر از حالات عادیه.
سوال:
سلام، من مجردم و به توصیه پزشک برای از بین رفتن کیستهای ریز رحم شروع به خوردن قرص ال دی از روز پنجم کردم پس از مصرف در روز دوم دچار حالت تهوع شدم و خوردنشو قطع کردم به فاصله یک هفته بعد پریود اول دچار خونریزی شدید شدم که به نظر میرسه نمیخواد قطع شه چون شدیدتر از حالات عادیه! چی کار کنم؟ خوردن ال دی هارو علی رغم تهوع دوباره شروع کنم؟ ضرر نداره؟ 

جواب:
دوست عزیز. کپسول ترانزیک اسید هر 6 ساعت 2 عدد باهم بخورید تا خونریزی قطع شود. آمپول ویتامین کا هم روزی یکعدد ( دو روز) کمک میکند. بعد از قطع خونریزی برای کیست های تخمدان میتوانید از قرص خارجی دیان استفاده کنید.
منبع: تبیان
مشاوره ویدیویی
نظر کاربران
انتشار یافته: 1 نظر
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
19:19 - 1397/09/03
0
سلام من تابستون امسال به طور عجیبی بعد از اینکه پریودم تموم شد خونریزی کردم به صورت مایع بعد رفتم دکتر بهم دارو جلد سبز داد گفت هر ۱۲ساعت یدونه بخور قرص ها رو خوردم ۵ روز قطع شد اما بعد از مدتی دوباره شروع شد بعد از اینور اونور کردن خود به خود قطع شد حدود ۱ماهی کشید اما از اول اذر امسال دوباره بعد پریودم خونریزی کردم اولش کم بود اما الان زیاد شده چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنین مهسا هستم ۱۷ ساله
پاسخ ها
مدیر پایگاه

سلام
و ممنون از توجهتون



برای
طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک زیر استفاده کنید



https://moshavere.niniban.com/

ارسال نظر
*پر کردن قسمت هایی که ستاره دارد ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: