۲۳۸۵۱۹
۱۱۲۷۶
۱۱۲۷۶

محبوب ترین طرح های ناخن مشکی و دارک دخترانه!

همانطور که میدانید این روزها کاشت ناخن بسیار رایج و محبوب است و طرح ها و رنگ های بسیار زیادی دارد. یکی از پرطرفدارترین رنگ ها رنگ مشکی است که برای هر مکان و دورهمی مناسب است و می توانید با تمامی استایل هایتان آن را ست کنید.

 محبوب ترین طرح های ناخن مشکی و دارک دخترانه!

طرح ناخن مشکی ساده:

 اگر علاقه زیادی در طراحی ناخن ندارید یا لاک ساده را ترجیح می‌دهید، کافی است یک لاک مشکی ساده خریداری کنید و کل ناخن‌هایتان را با آن رنگ بزنید. لاک مشکی ساده همیشه و هر زمان از سال ترند است و به راحتی می‌توانید در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کنید. محبوب ترین طرح های ناخن مشکی و دارک دخترانه!

کاشت ناخن مشکی براق:

همان‌طور که می‌دانید، لاک ژلیش ناخن در دو نوع مات و براق موجود است. رنگ مشکی از جمله رنگ‌هایی است که دیزاین آن هم به صورت مات و هم به صورت براق زیبایی و جلوه خاص خودش را دارد. اگر قصد رفتن به مهمانی شب یا مجلس رسمی را دارید، توصیه ما به شما این است که از لاک مشکی براق غافل نشوید. حتی می‌توانید آن را با انواع اکسسوری یا لاک اکلیلی و شاین نیز ترکیب کنید. محبوب ترین طرح های ناخن مشکی و دارک دخترانه! محبوب ترین طرح های ناخن مشکی و دارک دخترانه!

ناخن مشکی مات:

اگر هدف شما از به کار بردن لاک مشکی استفاده روزمره است، توصیه ما به شما این است که از لاک مات استفاده کنید. لاک مات در عین زیبایی، سادگی خاصی دارد و برای قرارهای دوستانه و کاربردهای روزانه ایده عالی است. شما حتی می‌توانید روی برخی از ناخن‌های خود انواع سنگ و دیزاین مشکی بچسبانید تا دیزاین ناخن مشکی مات از سادگی در بیاید و با این کار در هر مراسم و موقعیتی بدرخشید. محبوب ترین طرح های ناخن مشکی و دارک دخترانه!

ترکیب مشکی و نقره ای:

ترکیب مشکی با رنگ های شاین دار نقره ای و طلایی به دلیل تضاد در رنگ هایشان بسیار محبوب و جذاب است. شما می توانید این رنگ ها را به عنوان طرح فرنچ و یا طرح دلخواهتان بر روی ناخن استفاده کنید و ناخن هایی شیک و جذاب داشته باشید. محبوب ترین طرح های ناخن مشکی و دارک دخترانه! محبوب ترین طرح های ناخن مشکی و دارک دخترانه!

رنگ های نود با مشکی :

رنگ های نود با رنگ مشکی به خوبی خود را نشان می دهند. طرح فرنچ یک طرح بسیار رایج است که شما می توانید هم رنگ نود و هم رنگ مشکی را برای فرنچ انتخاب کنید و یک یا دوتا از انگشتانتان را رنگ مخالف آن را استفاده کنید.

 محبوب ترین طرح های ناخن مشکی و دارک دخترانه!

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.