۲۳۸۵۲۳
۱۲
۱۲

۳ ترفند ساده و کاربردی برای فر کردن موها در خانه

برای فر کردن موها، نیازی نیست حتما به آرایشگاه بروید. برخی خانم‌ها دقیقه آخری حاضر می‌شوند و در این حین، اصلا وقتی برای آرایشگاه و حاضر کردن موهای خود نگرفته‌اند.

3 ترفند ساده و کاربردی برای فر کردن موها در خانه

۳ ترفند ساده و کاربردی برای فر کردن موها در خانه 

برای فر کردن موها، نیازی نیست حتما به آرایشگاه بروید. برخی خانم‌ها دقیقه آخری حاضر می‌شوند و در این حین، اصلا وقتی برای آرایشگاه و حاضر کردن موهای خود نگرفته‌اند. در این مطلب قرار است به این بپردازیم که چگونه موهای خود را به وسیله چند ابزار ساده و کاربردی به راحتی در خانه فر کنیم؟ در سه روش زیر حتما موهایتان باید نمدار باشد. همچنین برای خشک شدن موها بعد از فر کردن، باید از سشوار استفاده کنید. در نهایت می‌توانید از اسپری تافت برای فیکس شدن فر موها، استفاده نمایید. 

3 ترفند ساده و کاربردی برای فر کردن موها در خانه

۱. فر کردن مو با دستمال کاغذی 

اگر به دنبال موهای فر پرپشت هستید، این گزینه راحت‌ترین راه برای مجعد کردن موها است. یک دستمال کاغذی بردارید و رشته‌ای موها را دور آن بپیچید و لول کنید به سمت بالا. در آخر دو طرف دستمال کاغذی را به هم گره بزنید‌. اجازه دهید خشک شود بعد به آرام دستمال کاغذی را باز کنید. 

3 ترفند ساده و کاربردی برای فر کردن موها در خانه

۲. فر و موج دار کردن موها با کمک گوجه‌ ای بستن

وقتی موهای نمدار است و هنوز خشک نشده، آن را گوجه‌ای ببندید. بعد از بستن موها به صورت گوجه‌ای، اجازه دهید موها همانطور خشک شود. در نهایت بعد از خشک شدن، آن را باز کنید. حالا یک فر درشت و بزرگ خواهید داشت. 

3 ترفند ساده و کاربردی برای فر کردن موها در خانه

۳. فر کردن موها با هدبند سر

وقتی موهای مرطوب و نمدار است، هدبند را دور سر خود ببندید. حالا در هر دو طرف سر چند رشته مو بریزید و به صورت مارپیچی دور تا دور هدبند بپیچید و بچرخانید. چند ساعت نگه دارید تا موها خوب حالت بگیرد و خشک شود. در آخر به آرامی هدبند را باز کنید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.