۲۳۸۳۱۵
۲۴
۲۴

بهترین جراح پروتز سینه در تهران، نحوه انتخاب!

پروتز سینه نوعی ایمپلنت‌ مصنوعی است که معمولاً با سالین یا ژل سیلیکون پر می‌شود و می‌تواند برای تغییر شکل یا اندازه سینه‌های شما انجام شود. این یک عمل حساس است که برای انجام آن باید به بهترین جراح پروتز سینه در تهران مراجعه کنید.

بهترین جراح پروتز سینه در تهران، نحوه انتخاب!

بهترین جراح پروتز سینه در تهران باید تخصص و مهارت کافی داشته باشد تا شما را به نتایج این عمل حساس امیدوار کند. علاوه بر این، داشتن تجربه زیاد نیز باعث می‌شود که پزشک شما در برخورد با عوارض جانبی احتمالی بتواند توصیه‌های درست ارائه دهد و سلامت و زیبایی شما را تضمین کند. به خواندن ادامه دهید تا با همه چیز درباره بهترین دکتر پروتز سینه در تهران آشنا شوید.


بیشتر بخوانید: پروتز دائمی سینه


در این مقاله می‌خوانید:

جراحی پروتز سینه چیست؟

جراحی پروتز سینه روشی است که بسیاری از خانم‌ها از آن برای بزرگ‌تر کردن و پرتر کردن سینه‌های خود استفاده می‌کنند. این جراحی را می‌توان هم برای اهداف بازسازی، مانند پس از ماستکتومی برای سرطان سینه، یا هم فقط به دلایل زیبایی انجام داد. هر چند که تمرکز اصلی ما در این مقاله، انتخاب جراح مناسب است، اما چند توضیح کلی نیز درباره این عمل می‌دهیم تا اطلاعات بیشتر و وسیع‌تری در اختیار داشته باشید.

بهترین جراح پروتز سینه در تهران، نحوه انتخاب!


بیشتر بخوانید: روش های افزایش سایز سینه


انواع پروتز سینه

دو نوع اصلی پروتز سینه وجود دارد که سالینی و سیلیکونی را شامل می‌شوند. هر دوی این پروتزها را می‌توان در اندازه‌های مختلف درخواست کرد و هیچ کدام نیز بر دیگری برتری کامل ندارد. با این حال، بهترین جراح پروتز سینه در تهران می‌تواند مزایا و معایب هر کدام از این پروتزها را برایتان شرح دهد و با کمک شما پروتز مناسب را پیدا کند.


بیشتر بخوانید: پروتز سینه برای چه کسانی مناسب است؟


پروتز سینه سالین یا آب نمک

این نوع پروتز، همان‌طور که از اسمش پیدا است، با سالین یا آب نمک استریل پر می‌شود. پروتز سینه سالین معمولاً به صورت خالی در سینه قرار می‌گیرد و بعد از جاگیری در محل درست، داخل آن پر می‌شود. این پروتزهای سینه نمکی برای افراد  از 18 سال به بالا در دسترس هستند و برای بزرگ‌تر کردن سینه‌ها استفاده می‌شوند.  

پروتز سینه سیلیکونی

جنس این نوع پروتز نیز از اسمش مشخص است. پس طبیعتاً با ژل سیلیکونی ساخته می‌شود و اکثر مردم بر این باورند که پروتز سینه سیلیکونی بیشتر شبیه سینه‌های طبیعی است. باید گفت این پروتز نیز برای افراد 22 ساله و بالاتر در دسترس است تا به خواست خود بتوانند شکل سینه‌هایشان را تغییر دهند و حتی آن‌ها را بزرگ‌تر کنند.

بهترین جراح پروتز سینه در تهران، نحوه انتخاب!


بیشتر بخوانید: تفاوت عمل پروتز سینه و لیفت سینه، کدام روش برای من مناسب‌تر است؟


بهترین جراح پروتز سینه در تهران

راستش را بخواهید، امروزه جراحان پلاستیک زیادی وجود دارند، اما شناسایی و انتخاب بهترین جراح پروتز سینه کار راحتی نیست. از طرفی، عاقلانه این است که برای فرآیند جستجو و پیدا کردن یک جراح خوب وقت بگذارید و از جستجوی کورکورانه در گوگل یا سایر مراجع عمومی خودداری کنید. توصیه ما این است که یک قلم و خودکار بردارید و تمام انتظاراتی که از جراح خود دارید را یادداشت کنید. البته یادتان نرود که باید واقع‌بین باشید. از این نظر، شاید چک لیستی که در زیر برایتان آورده‌ایم، کمک کننده باشد و خواسته‌ها و توقعات شما را متعادل کند.


بیشتر بخوانید: علت افتادگی سینه بعد شیردهی و درمان


ویژگی های بهترین جراح پروتز سینه

یک جراح پلاستیک خوب باید مدرک، اعتبار و گواهینامه داشته باشد. علاوه بر این، باید بتواند تجهیزات و امکانات درمانی معتبر ارائه دهد و تجربه درخشانی که دارد نیز بر تمام مدارک و شواهد گفته شده صحه بگذارد. یک چک لیست کوچک اما کامل از ویژگی‌های جراح پروتز سینه به شرح زیر است:

  • مدرک و گواهی بورد: بهترین دکتر پروتز سینه باید از نظر تحصیلی، مدارک و مهارت لازم برای انجام این جراحی را داشته باشد. در نتیجه، تحقیق کردن درباره پیشینه تحصیلی و شغلی جراح‌های مدنظر خود را در اولویت قرار دهید.
  • مرکز معتبر و تجهیزات جراحی تایید شده: اگر به کلینیک‌های خصوصی مراجعه می‌کنید، حتماً اعتبار و مجوز داشتن یا نداشتن آن‌ها را تحت بررسی قرار دهید. شما باید برای اطمینان، یک مرکز معتبر را انتخاب کنید که به طور مرتب، از نظر استانداردهای ایمنی بازرسی شود و تجهیزات پزشکی مناسب داشته باشد.
  • تجربه کاری زیاد و درخشان: برای ارزیابی کیفیت خدمات، از جراح درخواست کنید تا عکس‌های قبل و بعد از جراحی مشتریان قبلی را به شما نشان دهد. سپس، تا حد امکان از او سوال بپرسید تا میزان تجربه‌ای که در این زمینه دارد مشخص شود.
  • رعایت دستورالعمل‌های ایمنی و حرفه‌ای: یک جراح زیبایی حرفه‌ای و معتبر از استانداردهای ایمنی سختگیرانه پیروی می‌کند و برای اطمینان، شما را نیز در جریان دستورالعمل‌های ایمنی تعیین شده در قبل، حین و بعد از عمل قرار می‌دهد.
  • نظرات و بازخوردهای مثبت: بهترین جراح زیبایی سینه در تهران باید از مراجعین قبلی خود بازخوردهای خوب و مثبت گرفته باشد. پس توصیه می‌کنیم که هر وقت جراح مناسب خود را شناسایی کردید، نظرات و بازخوردهای آنلاین از سایر مراجعین را نیز در سایت بخوانید و آگاه باشید.
  • مشاوره جامع: یک جراح زیبایی خوب با کمال میل به شما یک مشاوره کامل و ارزیابی جامع ارائه می‌دهد. در واقع، جراح باید صبور باشد و همه چیز را مرحله به مرحله برای شما توضیح دهد.
  • مهارت ارتباطی خوب: یک جراح قابل اعتماد باید مهارت‌های ارتباطی خوب داشته باشد تا بتواند در مراحل عمل، نقش همراه و مشاور واقعی شما را نیز ایفا کند. پس صلاحیت فنی به تنهایی کافی نیست و باید به مهارت‌های اجتماعی جراح خود نیز اهمیت دهید.

بهترین جراح پروتز سینه در تهران، نحوه انتخاب!


بیشتر بخوانید: راه‌های بزرگ کردن سینه؛ از روش‌های خانگی و تغذیه تا عمل جراحی


اهمیت انتخاب بهترین جراح پروتز سینه در تهران

همان‌طور که در ابتدای مقاله گفتیم، جراحی پروتز سینه نوعی جراحی حساس محسوب می‌شود که نیاز به دقت و مهارت بالا دارد. در واقع، شما چاره‌ای ندارید جز این‌که حتماً دنبال انتخاب بهترین جراح پروتز سینه در شهر خود باشید و این موضوع را سرسری نگیرید. در واقع، اگر سراغ جراح خوب نباشید، خود را بیشتر در معرض عوارض جانبی این عمل قرار می‌دهید و احتمال بیشتری نیز وجود دارد که از نتایج عمل احساس نارضایتی کنید.


بیشتر بخوانید: دائمی بودن پروتزهای سینه


نحوه انتخاب بهترین دکتر پروتز سینه

با توجه به تمام موارد گفته شده، یک راهنمای گام به گام در رابطه با نحوه انتخاب بهترین جراح برای این عمل عبارت است از:

  • مرحله اول: یک جراح پلاستیک که دارای گواهی بورد است را انتخاب کنید.
  • مرحله دوم: عکس‌ها و نظرات قبل و بعد از جراحی مراجعین قبلی را بررسی کنید تا بتوانید سبک جراح انتخابی خود را بشناسید و از سوابق او مطلع شوید.
  • مرحله سوم: درباره تیم جراحی و سایر پرسنل همراه جراح خود نیز اطلاعات کسب کنید. همه چیز باید از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار باشد.
  • مرحله چهارم: مهارت‌های ارتباطی جراح انتخابی خود را محک بزنید و تمام نگرانی‌هایتان را در جلسه مشاوره عنوان کنید.
  • مرحله پنجم: بهترین جراح سینه در تهران نباید آنچه را که شما دوست دارید بگوید، بلکه باید نظر واقع‌بینانه دهد و درباره روند و نتایج عمل با شما صادق باشد. پس این مورد را نیز حتماً در نظر داشته باشید.

بهترین جراح پروتز سینه در تهران، نحوه انتخاب!


بیشتر بخوانید: مراقبت‌ های بعد از پروتز سینه | نکات مهمی که در نقاهت باید رعایت شوند


قیمت پروتز سینه در تهران

قیمت پروتز سینه در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

  • شکل و جنس پروتز
  • محل برش سینه برای قرار دادن پروتز
  • مارک پروتز انتخاب شده
  • میزان تخصص و مهارت جراح

در واقع، باید انتظار این را داشته باشید که هزینه پروتز سینه شما از چیزی در حدود ۵۰ میلیون تومان آغاز شود و بسته به فاکتورهای گفته شده افزایش نیز پیدا کند.


بیشتر بخوانید: جراحی همزمان شکم و سینه، هر آنچه که باید بدانید


سوالات متداول

۱- چه سوالاتی را باید قبل از عمل از جراح خود بپرسم؟

برخی از سوالاتی که باید در طول مشاوره از بهترین دکتر پروتز سینه بپرسید، عبارتند از:

  • آیا این جراحی می‌تواند انتظارات من را برآورده کند؟
  • نحوه انجام عمل چگونه است؟
  • آیا این عمل خطرناک است؟
  • دوره نقاهت چقدر طول می‌کشد و عوارض احتمالی چیست؟

۲- یک جراح باتجربه باید چقدر سابقه داشته باشد؟

به طور متوسط، هر جراحی که 5 سال تجربه کاری دارد و حداقل 30 عمل انجام داده است را می‌توان یک جراح مجرب محسوب کرد.

۳- سایر ویژگی‌های لازم برای یک جراح سینه خوب چیست؟

سایر ویژگی‌های لازم، مواردی مانند علاقه و تعهد، تسلط به روش‌های زیبایی شناسی، کار مثال زدنی و تعامل سازنده با مراجعین را شامل می‌شود.


بیشتر بخوانید: ۷علت عدم تقارن پستان ها در زنان


کلام آخر

بهترین جراح پروتز سینه در تهران کسی است که بتواند با مهارت و تخصص لازم، انتظارات واقع‌بینانه شما را برآورده کند و هم‌چنین، خطر وقوع عوارض جانبی را به حداقل برساند. در واقع، انتخاب یک جراح زیبایی خوب اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید آن را جدی بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با متخصصین پوست، مو و زیبایی، به کلینیک نی نی بان سر بزنید.

منبع: drtarekaesthetics

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.