۲۳۸۹۵۶
۱۶
۱۶

ویژگی های بهترین دندانسازی

بهترین لابراتوار دندانسازی لابراتواری است که با پزشکان ماهری در ارتباط باشد و با پشتیبانی و تخصص پزشکان و تجهیزات لابراتوار دندانسازی با کیفیت پروتزهای مناسب را برای بیماران تهیه کند. در ادامه با ما باشید...

بهترین لابراتوار دندانسازی لابراتواری است که با پزشکان ماهری در ارتباط باشد و با پشتیبانی و تخصص پزشکان و تجهیزات لابراتوار دندانسازی با کیفیت پروتزهای مناسب را برای بیماران تهیه کند. لابراتوار دندانسازی جایی است که انواع پروتزهای دندانی ویژهٔ هر بیمار به سفارش دندان‌پزشکان ساخته می‌شود. انواع پروتزهای دندانی شامل روکش، دندان مصنوعی و غیره است. تکنیسین‌های دندانسازی، با توجه به درخواست دندان‌پزشک مبنی بر چگونگی ساخت، اقدام به ساخت انواع پروتزها می‌کنند. این تولیدات، هم شامل قطعات دندان‌مانند و هم شامل قطعات درمانی مثل ارتودنسی می‌شود. در واقع، دندانسازها که در لابراتوارهای دندانسازی فعالیت دارند، یک عضو از تیم دندان‌پزشکی محسوب می‌شوند که با همکاری یکدیگر به بازسازی دندان‌های ازدست‌رفته یا اصلاح دندان‌های آسیب‌دیده می‌پردازند.

دندان‌پزشک، قالب را پس از ضدعفونی به لابراتوار ارسال و دندانساز، با توجه به طرح درمانِ مربوط، اقدام به ساختِ پروتز موردنظر می‌کند؛ در این میان، ممکن است چند بار کار توسط دندان‌پزشک مربوط بررسی و چک شود تا کاملاً مناسب با شرایط دهانی بیمار باشد؛ پس از آن، کار نهایی برای دندان‌پزشک ارسال و توسط دندان‌پزشک به بیمار تحویل داده خواهد شد.

ارائه خدمات آموزشی مناسب

استفاده از تجهیزات با کیفیت

ارائه خدمات کامل و جامع

ارتباط همیشگی با پزشک و در صورت نیاز، ارتباط با بیمار

از لابراتور دندانسازی محمد باقر عرب مدائنی در شهر کرمان با بیش از ۲۴ سال سابقه ،نیز می توان به عنوان یکی از بهترین دندانسازی در کرمان و جز بهترین دندان سازان کرمان نام برد .

 

ویژگی های بهترین دندانسازی

 

اگر از دندان مصنوعی استفاده می‌کنید احتمالا تصدیق می‌کنید که دندانهای مصنوعی شما به بخش مهمی از فعالیت‌های روزمره‌تان مرتبط هستند. شما برای غذا خوردن و حتی برای صحبت کردن به کمک دندان‌های مصنوعی‌تان نیاز دارید و اتکاء خاصی به دندان‌های مصنوعی‌تان برای اطمینان از یک لبخند تاثیرگذار دارید. هیچ تردیدی نیست که دندان‌های مصنوعی‌تان بخش مهمی از زندگی‌تان هستند. دندان‌های مصنوعی مانند دندان‌های طبیعی نقشی مهمی دارند و مراقبت صحیح از دندان‌های مصنوعی از مهارت‌های ارزشمند است که باید آن را یاد گرفت تا بتوان همچنان از مزایای استفاده از دندان‌های مصنوعی برای سالیان طولانی بهره‌مند شد و بیشترین بهره را از هزینه‌ای که کردید ببرید.

مانند بسیاری از ابزارها، دندان‌های مصنوعی نیز به ترمیم نیاز دارند. موادی که دندان‌های مصنوعی از آنها ساخته شده ممکن است دچار سائیدگی و فرسایش شوند. شکستگی دندان مصنوعی یک پدیده معمول است به ویژه برای آن دسته از دندان‌هایی که برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته‌اند به طور معمول مشاهده می‌شود. هر چه دندان مصنوعی برای مدت طولانی‌تری مورد استفاده قرار بگیرد احتمال بیشتری دارد که مجبور شوید برای ترمیم دندان مصنوعی‌ به دندانساز مراجعه کنید.

دندان‌های مصنوعی نوعی پروتزهای دندانی هستند که جایگزین دندان‌های اصلی از دست رفته افراد می‌شوند. زمانی این اتفاق می‌افتد که امکان انجام ایمپلنت وجود ندارد. این دندان‌ها نیز همانند دندان‌های طبیعی فرد نیاز به مراقبت و تمیز کردن دارند. با این حال برخی افراد نسبت به این موضوع بی توجه هستند.

یکی از عوارضی که برای این دندان‌ها به وجود می‌آید، این است که دچار تغییر رنگ می‌شوند. سپس این افراد با مواجه شدن با این مشکل، شروع به یافتن پاسخ این سؤال می‌کنند که دندان مصنوعی را چگونه سفید کنیم؟

دندان‌های مصنوعی تغییر رنگ می‌دهند و زرد یا لکه دار می‌شوند؛ در چنین مواقعی، نمی‌توان آنها را با استفاده از روش‌های خانگی و یا حتی وسیله‌های حرفه‌ای دندانپزشکی سفید کرد.

علاوه بر این، بر خلاف دندان‌های طبیعی به محلول‌ها و خمیر دندان‌های سفید کننده واکنش خوبی نشان نمی‌دهند.

به همین دلیل توصیه می‌شود که آنها را به طور مرتب شستشو دهید. چرا که از تغییر رنگ و تجمع جرم و پلاک بر روی آنها پیشگیری می‌شود.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.