۲۴۱۵۴۲
۶
۶

چگونه می توان هزینه بلفاروپلاستی را مقایسه کرد؟

عمل بلفاروپلاستی یا همان عمل رفع افتادگی پلک می‌تواند زیبایی چهره شما را دوچندان کند. اما قبل از انجام عمل یکی از عوامل مهم در تصمیم‌گیری برای انجام عمل افتادگی پلک بررسی هزینه عمل است. هزینه عمل بلفاروپلاستی پلک به عوامل مختلفی بستگی دارد. به همین دلیل در ادامه به بررسی و مقایسه هزینه بلفاروپلاستی می‌پردازیم تا بعد از مشورت با پزشک متخصص بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید.

عمل بلفاروپلاستی یا همان عمل رفع افتادگی پلک می‌تواند زیبایی چهره شما را دوچندان کند. اما قبل از انجام عمل یکی از عوامل مهم در تصمیم‌گیری برای انجام عمل افتادگی پلک بررسی هزینه عمل است. هزینه عمل بلفاروپلاستی پلک به عوامل مختلفی بستگی دارد. به همین دلیل در ادامه به بررسی و مقایسه هزینه بلفاروپلاستی می‌پردازیم تا بعد از مشورت با پزشک متخصص بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید.

قبل از عمل بلفاروپلاستی چه مقدار باید بودجه‌بندی کرد؟

بلفاروپلاستی یکی از عمل‌های زیبایی صورت است که طی آن افتادگی پلک بالا و پایین رفع می‌شود. قبل از عمل بلفاروپلاستی باید با متخصص زیبایی یک جلسه مشاوره داشته باشید تا هم سوالاتتان را بپرسید و هم هزینه بلفاروپلاستی برای شما مشخص شود. بعد از اعلام هزینه عمل بلفاروپلاستی توسط پزشک متخصص می‌توانید تصمیم بگیرید که این عمل زیبایی را انجام دهید یا نه. البته باید در نظر داشته باشید که هزینه بلفاروپلاستی با توجه به اینکه پلک بالا یا پایین و یا برای هر چهار پلک باشد متفاوت خواهد بود.

همچنین دستمزد پزشک و کلینیکی که برای انجام عمل انتخاب می‌کنید هم در هزینه بلفاروپلاستی تاثیر دارد. اما به طور معمول هزینه پلک‌ بالا از ۷ میلیون تومان و هزینه بلفاروپلاستی برای پلک پایین از ۸ میلیون تومان شروع می‌شود. همچنین برای عمل بلفاروپلاستی هر چهار پلک باید چیزی در ۱۶ تا ۲۵ میلیون برای هزینه بلفاروپلاستی بودجه در نظر بگیرید. بنابراین برای تخمین میزان بودجه موردنیاز عمل بلفاروپلاستی باید به دستمزد پزشک، کلینیک انتخابی و تعداد پلک‌هایی که می‌خواهید عمل کنید را در نظر بگیرید.

چگونه می توان هزینه بلفاروپلاستی را مقایسه کرد؟

از دیگر عوامل تاثیرگذار روی هزینه بلفاروپلاستی می‌توان به بیمه درمانی، روش عمل و انتخاب بیهوشی یا بی‌حسی اشاره کرد. چنانچه بیمه درمانی داشته باشید و بیمه شما عمل بلفاروپلاستی را تحت پوشش قرار دهد و با پزشک متخصص قرارداد داشته باشد می‌توانید بخشی از هزینه عمل را کاهش دهید. هرچند اشاره به این نکته الزامی است که بیشتر بیمه‌های درمانی در ایران هزینه بلفاروپلاستی را پوشش نمی‌دهند.

همچنین روش مورد استفاده برای رفع افتادگی پلک می‌تواند روی هزینه نهایی بلفاروپلاستی تاثیر داشته باشد. چنانچه پزشک متخصص از روش‌های نوین برای عمل استفاده کند هزینه بلفاروپلاستی افزایش می‌یابد. بنابراین اگر می‌خواهید عمل بلفاروپلاستی را به روش‌های نوین انجام دهید باید بودجه بیشتری اختصاص دهید.

از سوی دیگر انتخاب بین بی‌حسی موضعی و بیهوشی هم روی هزینه نهایی بلفاروپلاستی تاثیر دارد. به عبارت دیگر اگر برای عمل بیهوشی کامل را انتخاب کنید هزینه آن بیشتر از حالتی است که تنها در ناحیه موردنظر بی‌حس می‌شوید. بنابراین هنگام مشاوره با پزشک درباره هزینه بلفاروپلاستی درباره انتخاب بین بی‌حسی و بیهوشی هم صحبت کنید. انتخاب بین بی‌حسی موضعی و بیهوشی کاملا به شرایط و انتخاب شما بستگی دارد.

چگونه می توان هزینه بلفاروپلاستی را مقایسه کرد؟

هزینه‌های جانبی بلفاروپلاستی

قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی مانند هر جراحی زیبایی دیگری باید یکسری آزمایشات و معاینات را انجام دهید. بنابراین هزینه‌های جانبی بلفاروپلاستی شامل هزینه آزمایش قبل و بعد از عمل، معاینه قبل و بعد از عمل و هزینه دارو را هم در نظر بگیرید.

بعد از عمل بلفاروپلاستی چه انتظاراتی باید داشت؟

بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی باید انتظار بهبود سریع را نداشته باشید. این جراحی هم مانند دیگر جراحی‌های زیبایی دوره نقاهت دارد و طی این دوره ناحیه‌ای که جراحی شده ممکن است کبود شود، ورم و یا درد داشته باشد. بنابراین بعد از عمل بلفاروپلاستی صبور باشید تا دوره نقاهت سپری و بهترین نتیجه حاصل شود.

همچنین در نظر داشته باشید که روزهای اول بعد از عمل ممکن است درد داشته باشید. در چنین مواقعی می‌توانید مسکنی که پزشک تجویز کرده را مصرف کنید. همچنین در روز دوم بعد از عمل مجاز هستید صورت‌تان و ناحیه جراحی را با آب بشورید و تمیز کنید. همچنین در روزهای اول تا سوم ممکن است چشم‌تان اشک داشته باشد پس نگران نباشید. در ضمن سعی کنید طی هفته اول بعد از عمل از نگاه کردن به صفحه مانیتور، موبایل و تلوزیون و مطالعه پرهیز کنید.

علاوه‌بر موارد گفته شده لازم است طی دوره نقاهت از عینک آفتابی استفاده کنید تا پلک‌ها در برابر نورخورشید و گردوخاک و باد محفوظ بماند. همچنین تا چند هفته بعد از عمل نمی‌توانید از لنز استفاده کنید. پس اگر به استفاده از لنز عادت دارید طی دوره نقاهت از آن پرهیز کنید تا دوره نقاهت به خوبی سپری شود. در ضمن یادتان باشد که طی دو هفته بعد از عمل ناحیه جراحی را تمیز کنید تا زخم دچار عفونت و آلودگی نشود.

چگونه می توان هزینه بلفاروپلاستی را مقایسه کرد؟

نتایج بلفاروپلاستی چقدر ماندگار است؟

عمل بلفاروپلاستی به جوان‌تر شدن چهره شما کمک می‌کند. بنابراین قبل از انجام عمل لازم است ببینیم که آیا این عمل دائمی است و یا هر چند وقت یک‌بار نیاز به ترمیم دارد؟ در پاسخ این سوال باید گفت که عمل بلفاروستی تقریبا دائمی است و اثر آن برای همیشه باقی خواهد ماند. در ضمن ماندگاری عمل بلفاروپلاستی به تکنیک جراحی و مراقبت‌های بعد از عمل هم بستگی دارد و اگر دوره نقاهت را به خوبی بگذرانید تاثیر عمل بلفاروپلاستی دائمی خواهد بود.

نتیجه‌گیری

یکی از پرطرفدارترین جراحی‌های صورت که چهره شما را جوان‌تر از قبل نشان می‌دهد عمل بلفاروپلاستی است. قبل از تصمیم‌گیری برای انجام عمل باید به هزینه بلفاروپلاستی دقت کنید. در این مطلب به هزینه عمل بلفاروپلاستی پرداختیم و عوامل تاثیرگذار روی هزینه نهایی این عمل را مورد بررسی قرار دادیم. هزینه این جراحی زیبایی به تکنیک پزشک متخصص، کلینک یا بیمارستان انتخابی، دستمزد پزشک و تعداد پلک موردنظر برای عمل بستگی دارد. بنابراین هنگام مشاوره با پزشک متخصص سوالات‌تان را در این زمینه بپرسید. امیدواریم عمل خوبی داشته باشید.

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.