۱۳۸۸۷۸
۲۳۸۱
۲۳۸۱

کاهش وزن پس از زایمان، خیلی چاقم!

۶ ماه تا یک سال بعداز زایمان، می‌توان معجزه لاغری را انجام داد و در چند ساعت اضافه وزن ناشی از بارداری را از دست داد.

کاهش وزن پس از زایمان، خیلی چاقم!
چاقی بعد از بارداری و زایمان، تنها قسمت تلخ این اتفاق شیرین است؛ مادران دوست دارند که خیلی زود به وزن ایده‌آل خودشان برگردند و اضافه وزن ناشی از بارداری را از دست بدهند. در دوران بارداری به دلیل افزایش سطح استروژن بدن، مایع بدن افزایش پیدا می‌کند و ممکن است وزن مادر تا ۱۵ کیلوگرم افزایش پیدا کند. توصیه‌های رایجی برای کاهش وزن بعد زایمان وجود دارد مثل انجام ورزش‌هایی مخصوص، رعایت تغذیه مناسب، استفاده از شکم بند و.... به کاربردن رژیم‌های لاغری سنگین وسخت گیرانه در این دوران میسر نیست چون مادر هم وسیله تغذیه نوزادش را برعهده دارد و هم باید قوای رفته را به بدن خودش برگرداند.
۶ ماه تا یک سال بعداز زایمان، می‌توان معجزه لاغری را انجام داد و در چند ساعت اضافه وزن ناشی از بارداری را از دست داد. در این دوران سطح استروژن بدن به حد عادی و همیشگی رسیده است؛ بدن ورم ناشی از این دوران را از دست داده و به طور کلی آماده انجام تغییرات جدید مثل کاهش وزن اساسی با استفاده از روش‌های نوین مثل لیپوماتیک یا اولترا زد است. هر دو روش، امکان حذف چربی‌های زائد وجود دارد؛ فقط شیوه عملکر آنها متفاوت است.

کاهش وزن پس از زایمان، خیلی چاقم!

در بادی جت سلول های چربی از طریق ویبرشن جدا و خارج می‌شوند. عمل جداسازی سلول های چربی در این روش با آب انجام می گیرد ویکی از بهترین روش‌ها برای حذف چربی‌ها در شکم، صورت و سینه است. در روش اولترازد، سلول‌های چربی با محلول تزریقی به صورت برجسته در آمده و کاملا یک طرفه از بین می روند؛ در واقع چربی‌ها ذوب می شوند و به همین دلیل غیر قابل بازگشت است.
هر دو این روش‌ها که از جدیدترین دستگاه‌ها و روش‌های حذف چربی و لاغری هستند، برای از بین بردن چاقی ناشی از بارداری انتخاب خوبی محسوب می‌شوند اما نکته کلیدی و مهم پزشکی است که برای این کار انتخاب می‌کنید چون پیکرتراشی و اندامی که بعد از این اتفاق صاحب آن می‌شوید که مهارت پزشک اختصاص دارد.
دکتر مهران همت خواه، متخصص جراح عمومی پلاستیک و ترمیمی یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که برای خوش اندام شدن می‌توانید انجام دهید. دکتر مهران همت خواه دارای مدرک تخصصی جراحی عمومی و پلاستیک از اتحادیه اروپا و دانشگاه علوم پزشکی تهران و فارغ التحصیل و عضو انجمن جراحان اروپا است. او با کارنامه درخشانی که در انجام جراحی‌های زیبایی و تناسب اندام دارد، می‌تواند در رسیدن به اندام ایده آل، به شما کمک کند.
کاهش وزن پس از زایمان، خیلی چاقم!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.