۱۵۸۳۷۶
۲۲۰۲
۲۲۰۲

عکس‌ های سامان احتشامی، نُت‌های کودکانه زندگی

سامان احتشامی نوازنده پیانو و آهنگساز؛ در راستای همدردی با زلزله‌زدگان غرب کشور عکسی از دخترک کرمانشاهی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

نی نی بان، گروه رسانه‌های اجتماعی : سامان احتشامی نوازنده پیانو و آهنگساز؛ در راستای همدردی با زلزله‌زدگان غرب کشور عکسی از دخترک کرمانشاهی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که با گیتاری از میان خرابه ‌ ها به سوی دوربین می‌آید. احتشامی درباره این عکس نوشته: «دورت بگردم عزیزم... بمیرم براى دلت...»

عکس‌ های سامان احتشامی، نُت‌های کودکانه زندگی

سامان احتشامی 25 آبان هم عکسی از خواهرزاده‌اش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «نیکى قشنگ دایى دامان(به قول خودت) تولدت مبارک...»

عکس‌ های سامان احتشامی، نُت‌های کودکانه زندگی

احتشامی طی سال‌های اخیر در حوزه کودک و نوجوان فعالیت بسیاری داشته که از آن جمله می‌توان به تاسیس آموزشگاه موسیقی احتشامی که بیشتر هنرجویانش کودکان و نوجوانان هستند و تنظیم آلبوم سبزه ریزه میزه اشاره کرد.

عکس‌ های سامان احتشامی، نُت‌های کودکانه زندگی

وی در خصوص این آلبوم نوشته: «حدود ١٥ سال پیش توسط خانم سعیدى که تازه از مدیریت هنرستان موسیقى دختران رهائى پیدا کرده بودند و با ذوق خوبشون به آهنگسازى مى‌پرداختند پیشنهاد تنظیم آثارى براى کودکان ایران زمین جهت لااقل آشنائیشان با فواصل موسیقى دستگاهى ایران به من داده شد، مصطفى خان رحماندوست یاریمان کرد و ترانه‌هایى گفت که روى سیلاب‌هاى ردیف موسیقى ایرانى بنشیند و با مزه گفت... افتخار زندگیمه که نام حمید جبلى بزرگ رو در کنار اسم خودم می‌بینم... در این آلبوم فقط رسیدیم ماهور و بیات اصفهان رو به بچه‌ها معرفى کنیم و فقط به خاطر ناتوانى شرکت سروش نتونستیم ادامه بدیم و بعدش نشد که بشه... اگه شنیدینش همه‌ى بچه‌هاش هم صداى خودمه، همه‌ى سازها رو من و بابک شهرکى اجرا کردیم، یادش به خیر.»

عکس‌ های سامان احتشامی، نُت‌های کودکانه زندگی

سامان احتشامی را در اینستاگرام با آدرس instagram.com/samanehteshami می‌توانید دنبال کنید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.