۲۳۹۹۲۶
۵۷
۵۷

۳ ماسک با آب برنج، ساده و بسیار پرخاصیت برای منافذ پوست

ماسک آب برنج برای بسته شدن منافذ باز پوست، صاف و لطیف شدن پوست صورت، جوانسازی و رفع چین و چروک بسیار موثر است‌. نیازی نیست که همیشه از کرم های زیبایی شیمیایی گران قیمت استفاده کنید.

3 ماسک با آب برنج، ساده و بسیار پرخاصیت برای منافذ پوست

۳ ماسک با آب برنج، ساده و بسیار پرخاصیت برای منافذ پوست

ماسک آب برنج برای بسته شدن منافذ باز پوست، صاف و لطیف شدن پوست صورت، جوانسازی و رفع چین و چروک بسیار موثر است‌. نیازی نیست که همیشه از کرم های زیبایی شیمیایی گران قیمت استفاده کنید. همچنین ممکن است در نهایت پول هزینه کرده اما نتیجه جالب و مثبتی نگرفته باشید. در این حالت باز هم می توانید در خانه بهترین ماسک را با استفاده از آب برنج درست کنید. ماسک برنج برای تمامی پوست ها مناسب بوده و اصلا محدودیت استفاده ندارد. بهتر است برنج استفاده شده از نوع طبیعی و ایرانی باشد. در ادامه با این سه ماسک موثر با آب برنج آشنا خواهید شد. 

3 ماسک با آب برنج، ساده و بسیار پرخاصیت برای منافذ پوست

۱. ماسک آب برنج با عسل

یکی از بهترین ماسک‌ ها که به اب برتج می توان درست کرد و بسیار راحت است، ترکیب عسل با آب برنج خواهد بود. وجود عسل پوست را کاملا پاکسازی کرده و ترکیب آن با آب برنج، پویت را لطیف و شفاف می کند. دو قاشق غذاخوری عسل را با نصف پیمانه آب برنج تازه مخلوط کنید. پوست خود را دو الی چهار دقیقه با این ماسک ماساژ دهید و اجازه دهید نیم ساعت بر روی پوست بماند. بعد با آب سرد بشویید و پوستتان را خشک کنید. از این ماسک سه الی چهار بار در هفته می توانید استفاده کنید. 

3 ماسک با آب برنج، ساده و بسیار پرخاصیت برای منافذ پوست

۲. ماسک آب برنج با خود برنج

اگر می خواهید پوستتان شفاف و درخشان شده و لک های پوستی به مرور زمان برطرف شود، از خود برنج و آب آن استفاده کنید. بعد از آن که دو قاشق غذاخوری برنج را شستید و با یک و نیم لیوان آب جوشاندید، اجازه دهید خنک شود. بعد آن را داخل مخلوط کن ریخته و با خود برنج به خوبی میکس یا مخلوط نمایید. این ماسک را بر روی صورت بمالید و بگذارید بیست دقیقه بماند. بعد با آب سرد بشویید. دو بار در هفته از این ماسک استفاده کنید تا خواص آن را ببینید. 

3 ماسک با آب برنج، ساده و بسیار پرخاصیت برای منافذ پوست

۳. ماسک آب برنج، گلاب و ژل آلوئه ورا

یکی دیگر از پرخاصیت‌ترین ماسک‌ها با آب برنج، ترکیب کردن آن با گلاب و ژل آلوئه ورا است. این ترکیب علاوه بر این که منافذ پوست را کوچک کرده و پاکسازی می کند، رنگ پوست را هم روشن و شفاف خواهد کرد. نصف پیمانه آب برنج را با یک قاشق ژل آلوئه ورا و دو قاشق گلاب مخلوط کنید. ترکیب را بر روی پوست مالیده و دو دقیقه ماساژ دهید. بگذارید 15 الی 20 دقیقه بر روی پوست بماند و بعد با آب سرد بشویید. در آخر یک کرم آبرسان بزنید. دو بار در هفته‌ می توانید از این ماسک خانگی استفاده کنید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.