۲۳۸۵۲۸
۶۶۴
۶۶۴

با این ترفندها می فهمی که چه مدل چتری بهت میاد!

تغییر مدل موها می‌تواند احساس هیجان زده شدن را به ما القا کند. استفاده از چتری یک راه سریع و آسان برای دستیابی به تغییرات در ظاهر است و ممکن است برخی افراد از آن استفاده نکنند زیرا نیاز به زمان بیشتری برای مراقبت دارد. هرچنین تصمیمی که در مورد ظاهر خود می‌گیرید، باید باورهای شخصی و همچنین نیازهایتان را در نظر بگیرد.

با این ترفندها می فهمی که چه مدل چتری بهت میاد!برای اینکه بدانید که مدل موی چتری به صورت شما می آید یا نه بهتر است که فرم صورت خود رابلد باشید که در موارد پایین چگونگی فهمیدن آن را اموزش داده ایم.با این ترفندها می فهمی که چه مدل چتری بهت میاد!

شکل صورت برای انتخاب چتری مناسب:

اگر عرض و ارتفاع صورت شما تقریبا یکسان بود شما صورتتان گرد، مربع یا قلبی شکل است. اما قطعا شما صورت بیضی شکل ندارید.
اگر ارتفاع صورت شما کمی بلندتر از عرض صورتتان بود شما چهره ای بیضی شکل دارید. هر چند مستطیل یا قلبی شکل نیز می توانید باشید اما قطعا صورت گردی ندارید.با این ترفندها می فهمی که چه مدل چتری بهت میاد!

صورت ها گرد برای مدل موی چتری:

فرادی که صورت های گرد دارند چانه هایشان نیز گرد است.

اگر فرم صورت شما گرد است، بهتر است که به سراغ مدل چتری فرق کج بروید. این مدل چتری همانطور که از نامش پیداست، به یک سمت از صورت شما (هر سمتی که دوست داشته باشید) متمایل است. بهترین مدل چتری فرق کج برای خانم‌هایی که فرم صورت گردی دارند، چتری پر و ضخیم است، نه نازک و کم پشت.با این ترفندها می فهمی که چه مدل چتری بهت میاد!

صورت های قلبی شکل مناسب برای چتری:

افرادی که چهره ای قلبی شکل دارند معمولا پیشانی بزرگتری نسبت به چانه شان دارند و چانه شان حالت V شکل دارد.

صورت شما با چتری می‌تواند کمی گردتر شود. چتری یک طرفه می‌تواند تعادل صورتتان را حفظ کند و توجه را به سمت چشمانتان معطوف کند. از آرایشگرتان بخواهید چتری‌هایتان را لایه لایه و کمی آشفته بزند. قسمت های کوتاه چتری باید تا قوس ابرویتان باشد و قسمت های بلندش به گوشه ی چشمتان برسدبا این ترفندها می فهمی که چه مدل چتری بهت میاد!

چهره های بیضی شکل:

چهره های بیضی معمولا بلند و دایره ای شکل هستند. علاوه بر اینکه ارتفاع صورتشان از عرض آن بیشتر است چانه گردی هم دارند.

اگر فرم صورت شما بیضی شکل است، بهتر است که به سراغ مدل چتری ضخیم و پر پشت بروید. چهره بیضی شکل از آن دسته فرم‌هایی است که تقریبا هر چیزی بر روی آن زیبا دیده می‌شود. پس اگر فرم صورت شما هم بیضی شکل است، کارتان بسیار آسان خواهد شد! در این حالت شما می‌توانید به سراغ یک مدل چتری پرپشت و ضخیم بروید.با این ترفندها می فهمی که چه مدل چتری بهت میاد!

چهره های مربعی شکل:

چهره های مربعی نیز همانطور که گفته شد علاوه بر نزدیک بودن اندازه عرض و ارتفاع صورت معمولا چانه های مربع شکل نیز دارند.

اگر فرم صورت شما مربعی شکل است، بهتر است که به سراغ مدل چتری صاف و کمی کوتاه بروید. زوایای صورت افرادی که فرو صورت مربعی شکل دارند، کمی بیشتر است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و دوست دارید زوایای صورتتان کمتر به چشم بیاید، بهترین راه این است که چتری‌های خود را مدل صاف و کمی کوتاه‌تر از حالت عادی کوتاه کنید.با این ترفندها می فهمی که چه مدل چتری بهت میاد!

نکته مهم:

 مدل موی چتری معمولاً برای افرادی که دارای پیشانی بلندی هستند بهتر جلوه می‌دهد. این مدل مو می‌تواند به تعادل و هماهنگی چهره کمک کند و از بلندی پیشانی کم کند. این مسئله ممکن است برای افرادی که به دنبال تغییر در ظاهر خود هستند، حائز اهمیت باشد.با این ترفندها می فهمی که چه مدل چتری بهت میاد!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.