۲۴۳۰۰۹
۲۸
۲۸

۱۰ مدل شیک و بامزه کلاه بافتنی دخترانه برای پاییز و زمستان

از اجزاء تکمیل‌کننده استایل دخترها در فصل پاییز و زمستان می‌توانیم به کلاه بافتنی دخترانه اشاره کنیم که با تنوع طرح و مدل‌های مختلف در بازار موجود است. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی ۱۰ نمونه از زیباترین مدل‌های کلاه دخترانه بپردازیم که با خرید آن‌ها می‌توانید از کودکان خود در برابر سرما محافظت کنید.

از اجزاء تکمیل‌کننده استایل دخترها در فصل پاییز و زمستان می‌توانیم به کلاه بافتنی دخترانه اشاره کنیم که با تنوع طرح و مدل‌های مختلف در بازار موجود است. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی ۱۰ نمونه از زیباترین مدل‌های کلاه دخترانه بپردازیم که با خرید آن‌ها می‌توانید از کودکان خود در برابر سرما محافظت کنید.

مدل‌های کلاه بافتنی دخترانه برای روزهای سرد سال

برای انتخاب زیباترین مدل‌های کلاه بافتنی دخترانه به سراغ محصولاتی رفتیم که طرح یا رنگی دخترانه دارند. در ادامه می‌توانید اطلاعات مربوط به این محصولات را ببینید:

۱. ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه سام

ست کلاه و شال‌گردن بچگانه سام با طراحی شکیل و مدرن و بافتی برجسته، یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار است. این کلاه گرمابخشی واقعا خوبی دارد و باید به‌صورت کج روی سر قرار بگیرد.

10 مدل شیک و بامزه کلاه بافتنی دخترانه برای پاییز و زمستان

کلاه مورد نظر همراه با یک شال‌گردن که رنگ و طرحی مشابه دارد، به فروش می‌رسد و به خوبی از کودک شما در برابر سرما محافظت خواهد کرد.

2. کلاه بافتنی بچگانه مدل تدی بنددار فانتزی

کلاه بافتنی طرح تدی، محصولی با کیفیت عالی است که به دلیل طراحی خاص و جنس مرغوب خود، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. این کلاه آستری دارد که باعث گرما و راحتی بیشتر کودک می‌شود.

 

نخ بافت به‌کار رفته در تولید کلاه تدی از کیفیتی عالی برخوردار است و دوام خوبی دارد. طراحی آن نیز به‌گونه‌ای است که روی گوش‌ها را به‌طور کامل می‌پوشاند و از سر در برابر سرما محافظت می‌کند.

3. ست کلاه و شال گردن بافتنی بچگانه طرح عروسکی مدل سنجاب

ست کلاه و شال گردن بافتنی کودک سنجاب از کلاهی با سایز ۲۰x۲۵ سانتیمتر و شال گردنی دارای سایز ۸۲x۱۰ سانتی‌متر تشکیل شده است و محصولی کاربردی برای فصل پاییز و زمستان به‌شمار می‌آید.

10 مدل شیک و بامزه کلاه بافتنی دخترانه برای پاییز و زمستان

از آنجایی که این کلاه و شال، جنسی از کشبافت دارد، کاملا فری‌سایز است و برای دختربچه‌های بین 1 تا 5 سال انتخابی عالی محسوب می‌شود. طرح سنجاب عروسکی روی شال‌گردن نیز زیبایی خاصی به آن بخشیده است و پوم‌های رنگی در انتهای کلاه و شال، جذابیت آن را دو چندان کرده‌اند.

4. کلاه بافتنی بچگانه مدل حلماخاتون

کلاه بچگانه بعدی، مدل حلماخاتون است که رنگ دخترانه بسیار جذابی دارد و طراحی آن نیز به‌گونه‌ای است که از کودک شما در برابر سرما محافظت خواهد کرد.

10 مدل شیک و بامزه کلاه بافتنی دخترانه برای پاییز و زمستان

این کلاه دارای بافت‌های نواری عمودی و کشبافت است و در بالای سر آن، دو زائده شبیه به گوش قرار دارند. بندی نیز برای این کلاه در نظر گرفته شده است که کمک می‌کند تا به خوبی روی سر کودک محکم شود.

5. کلاه بافتنی بچگانه رنگی

اگر دوست دارید کودکتان کلاه رنگی متفاوت و جذابی داشته باشد، این محصول بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در قسمت بالای این کلاه، دو عدد پوم رنگی قرار داده شده‌اند که ظاهر آن را کمی دخترانه‌تر کرده‌اند.

 

برای بافت کلاه مورد نظر از کامواهای باکیفیت استفاده شده و روش دوخت آن نیز به‌صورت کشبافت است. به همین دلیل می‌تواند برای سنین 1 تا 4 سال انتخاب خوبی باشد.

6. کلاه بافتنی بچگانه کریویت

کریویت نوعی کلاه دخترانه مناسب برای کودکان 6 تا 10 سال است. این محصول با جنس پلی‌استر عرضه شده و رنگ و بافت جذاب آن باعث شده‌اند تا ظاهرش کمی متفاوت‌تر از نمونه‌های معمولی داخل بازار باشد.

 

در این مدل کلاه بافتنی، خبری از بند نیست؛ اما در قسمت پایین آن، کشبافت کار شده است که باعث می‌شود کاملا محکم روی سر کودک بایستد.

7. کلاه بافتنی بچگانه مدل فانتزی چشمک

کلاه چشمک محصولی وارداتی است که با طرح خاص و جنس مرغوب خود در بازار شناخته می‌شود. برای دوخت این کلاه از آستر داخلی استفاده شده است که کمک می‌کند تا کمی گرم‌تر باشد.

10 مدل شیک و بامزه کلاه بافتنی دخترانه برای پاییز و زمستان

نخ بافتی که برای دوخت این کلاه به‌کار رفته، بسیار باکیفیت و عالی است و رنگی دارد که به خوبی با هر سلیقه و استایلی هماهنگ است.

8. کلاه بافتنی دخترانه مدل Lisa رنگ صورتی

کلاه بافتنی لیسا با طراحی جذاب و متفاوتی که دارد، برای فصول سرد سال بهترین انتخاب خواهد بود. این محصول به شکل کشبافت تولید شده و به خوبی با هر سایزی سازگار است.

 

برای دوخت کلاه مورد نظر، نخ بافت و اکریلیک به‌کار رفته‌اند و ترکیب رنگ صورتی و سفیدی که دارد، برای اکثر دختر بچه‌ها جذاب خواهد بود.

9. ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل پاپیونی

اگر می‌خواهید برای کودک خود، ست کلاه و شال گردن بافتنی بخرید، مدل پاپیونی با رنگ قرمز و طرح جذابی که دارد، می‌تواند گزینه‌ای عالی برای کودک شما باشد.

 

این محصول با بافت ساده دوخته شده و در لبه‌های آن کشبافت کار شده است؛ بنابراین به خوبی با هر سایزی هماهنگ می‌شود و محکم روی سر می‌ایستد.

10. کلاه بافتنی بچگانه مدل خرسی

کلاه بافتنی خرسی نیز محصولی دیگر است که می‌توانید برای کودکان 1 تا 3 ساله خود انتخاب کنید. این کلاه کاملا ساده است که در قسمت بالای آن یک خرس عروسکی دیده می‌شود.

 

از آنجایی که رنگ این کلاه قهوه‌ای است، به خوبی با هر استایل پاییزه و زمستانه‌ای هماهنگ می‌شود. گرمای آن هم برای این روزها مناسب است.

خرید کلاه بافتنی دخترانه از دیجی کالا

محصولاتی که در این مطلب معرفی کردیم، همگی در دیجی کالا موجود هستند و حتی تنوع بیشتری از مدل‌های مختلف کلاه بافتنی دخترانه را هم می‌توانید در سایت این مجموعه ببینید.کلاه بافتنی یکی از اکسسوری‌های محبوب در فصل‌های سرد سال است که علاوه بر زیبایی، نقش مهمی در محافظت از بدن در برابر سرما دارد. این کلاه‌ها معمولاً از مواد نرم و گرم تهیه می‌شوند و می‌توانند سر و گوش را از باد و سرما محافظت کنند. استفاده از کلاه بافتنی در روزهای سرد نه تنها احساس راحتی و گرما را به ارمغان می‌آورد، بلکه می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های تنفسی مانند سرماخوردگی نیز جلوگیری کند. با پوشیدن کلاه بافتنی، حرارت بدن حفظ شده و احتمال بروز عفونت‌ها کاهش می‌یابد. به همین دلیل، انتخاب و استفاده از کلاه بافتنی در فصل سرما نه تنها یک انتخاب مد روز، بلکه یک اقدام هوشمندانه برای حفظ سلامتی است. برای هر کالا صفحه اختصاصی در نظر گرفته شده که اطلاعات کامل همراه با تصویر هر محصول در آن قرار داده شده‌اند. به این ‌ترتیب، با بررسی و مقایسه کلی می‌توانید خریدی عالی و مطمئن را تجربه کنید.

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.