۲۳۸۶۰۱
۱۸
۱۸

اشتباهات آرایشی فاجعه که نمی دانستید!

همه ما می دانیم که در گذشته و در هنگام آرایش کردن اشتباهاتی را انجام داده ایم که الان از تکرار کردنشان اجتناب می کنیم. همچنین الان نیز شاید اشتباهاتی را انجام دهیم که روحمان نیز خبر ندارد.

اشتباهات آرایشی فاجعه که نمی دانستید!

نظافت براش های آرایشی:

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات آرایشی که خانم‌ها مرتباً تکرار می‌کنند این است که با براش ها و اسفنج‌های کثیف و شسته نشده آرایش می‌کنند و تعجب می‌کنند که چرا آرایش آن‌ها تازه و خوشایند به نظر نمی‌رسد.

نکته مهم: بهتر است که براش های خود را با یک شامپوی ملایم یا پاک‌کننده‌های فوری براش تمیز کنید و به‌طور مرتب اسفنج‌های آرایشی خود را تعویض نمایید.

اشتباهات آرایشی فاجعه که نمی دانستید!

آرایش روی پوست خشک بدون استفاده از مرطوب کننده:

 استفاده مداوم از کرم پودر یکی از اشتباهات آرایشی مکرری است که باعث می‌شود که پوست شما خشک شود و خشک شدن پوست باعث می‌شود که کرم پودر روی پوست شما بنشیند به‌جای اینکه با پوست شما ترکیب شود و روی آن به‌خوبی پخش شود. کرم پودر بین لایه‌های خشک‌شده پوست شما قرار می‌گیرد و این پوسته‌های خشک، نمای بدی به‌ظاهر شما می‌دهد.

اشتباهات آرایشی فاجعه که نمی دانستید!

استفاده اشتباه از کانسیلر:

گاهی اوقات زیر چشم ما بر اثر بی خوابی، خستگی ، استرس ، مریضی و... دچار تیرگی میشه و این دقیقا اون لحظه ایه که فکر میکنیم اگه از کانسیلر به مقدار زیاد و در رنگ روشن استفاده کنیم میتونه تمام تیرگی و خستگی های پوست رو از بین ببره! درحالیکه اینگونه نیست و این کار فقط باعث ماسیده شدن کرم روی پوست می شود.

اشتباهات آرایشی فاجعه که نمی دانستید!

برنزه کردن بیش از حد پوست ممنوع:

اگر برای برنزه شدن پوستتان ساعات زیادی را زیر نور خورشید می گذرانید ، باید بگوییم در اشتباه هستید زیرا نورخورشید ، سبب پیری زودرس ، تجزیه رشته های کلاژن پوست ، از بین رفتن ظاهر نرم و کشسان پوست ، نابودی سلول های پوست ، تغییر رنگدانه ها و ایجاد نقاط تیره دائمی می شود.

اشتباهات آرایشی فاجعه که نمی دانستید!

استفاده اشتباه از مداد ابرو:

اگر دارای ابروهای پرپشت و مشکی هستید ، با ژل ابرو به آنها فرم دهید و درون آنها مداد نکشید . اگر ابروهایتان کم پشت هستند از سایه های مخصوص ابرو استفاده نمایید و به وسیله برس کمی سایه ابرو به قسمت های کم پشت ابرویتان بزنید. در صورتی که ابروی بسیار کم پشتی دارید ، با مداد ابرو به حالت هاشوری به آن شکل دهید و سپس از سایه ابرو استفاده کنید.

اشتباهات آرایشی فاجعه که نمی دانستید!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.