۲۳۸۷۷۶
۹
۹

بهترین مرکز لیزر اندولیفت کدام است؟

لیزر درمانی اندولیفت، یک درمان لیزری بدون چاقوی جراحی، اسکار و بدون درد است که باعث تحریک کلاژن می‌شود. در این مقاله با بهترین مرکز لیزر اندولیفت آشنا می‌شوید.

بهترین مرکز لیزر اندولیفت کدام است؟

لیزر درمانی اندولیفت، یک درمان لیزری بدون چاقوی جراحی، اسکار و بدون درد است که باعث تحریک کلاژن می‌شود. در این مقاله با بهترین مرکز لیزر اندولیفت  آشنا می‌شوید. 

در این مقاله می‌خوانید: 

لیزر اندولیفت چیست؟

لیزر درمانی اندولیفت، یک درمان لیزری بدون چاقوی جراحی، اسکار و بدون درد است که باعث می‌شود پوست شل، سفت شود، تولید کلاژن برای بهبود کیفیت پوست را افزایش می‌دهد و باعث کند شدن روند پیری و جوان‌تر به نظر رسیدن ظاهر می‌شود.

درمان لیزر اندولیفت از جدیدترین فناوری‌های پیشرفته استفاده می‌کند و بر روی به دست آوردن نتایج جراحی لیفت صورت و لیفت گردن تمرکز دارد، اما در آن از معایب لیفت سنتی صورت و جراحی لیفت گردن مانند زمان بهبودی طولانی‌تر ایجاد اسکار اجتناب می‌شود.

بیشتر بخوانید: جدیدترین روش لیفت ابرو، کدوم بهتره؟

بهترین مرکز لیزر اندولیفت کدام است؟

لیزر درمانی اندولیفت برای چیست؟

درمان اندولیفت با فیبرهای میکرو نوری یکبار مصرف و بسیار نازک که به باریکی تارهای مو هستند انجام می‌شود. این فیبرهای میکرو به راحتی تحت بی‌حسی موضعی به هیپودرم پوست وارد می‌شوند و به برش یا جراحی نیازی ندارند.

هدف اصلی درمان اندولیفت، تحریک سفت شدن پوست است. به زبان دیگر،  برای بهبود شلی پوست از طریق فعال‌سازی کلاژن جدید و عملکردهای متابولیکی در ماتریکس خارج سلولی انجام می‌شود.

سفت کردن پوست در این روش، به شدت و نوع پرتو لیزر مورد استفاده، مرتبط است و با تعامل نور لیزر انجام می‌شود و آب و چربی را هدف قرار می‌دهد. لیزر درمانی اندولیفت اهداف متعددی دارد که شامل موارد زیر است:

  • بازسازی لایه‌های عمقی و سطحی پوست
  • تونینگ بافتی فوری و میان‌مدت تا طولانی‌مدت ناحیه تحت درمان که به دلیل سنتز کلاژن جدید انجام می‌شود. (به طور خلاصه، ناحیه تحت درمان حتی ماه‌ها پس از درمان به بهبود خود ادامه می‌دهد)
  • کاهش پاکت‌های چربی با نابود کردن سلول‌های چربی 
  • تحریک تولید کلاژن 

پیشنهاد ویژه نی نی بان: آشنایی با پزشکان متخصص پوست، مو و زیبایی

بهترین مرکز لیزر اندولیفت کدام است؟

کدام نواحی را می توان با اندولیفت درمان کرد؟

لیزر اندولیفت را می‌توان برای صورت و بدن استفاده کرد. این درمان می‌تواند با سفت کردن پوست شل زیر چشم و پوست زیر پلک و لیفت گونه‌ها، ظاهری جوان‌تر ایجاد کند. اندولیفت همچنین می‌تواند با از بین بردن چربی اضافی در گردن و سفت کردن پوست شل اطراف گردن و پایین صورت، افتادگی استخوان فک را بهبود ببخشد.

درمان با لیزر اندولیفت می‌تواند باعث لیفت پایین صورت و زاویه‌دار کردن خط فک شود.

درمان با لیزر اندولیفت می‌تواند باعث لیفت پایین صورت و زاویه‌دار کردن خط فک شود. همچنین چربی اضافی زیر گردن و غبغب را حذف و پوست شل روی خط فک و گردن را سفت می‌کند.

لیزر اندولیفت در نقاط دیگر بدن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که شکم یکی از آن‌هاست. می‌تواند شلی پوست شکم به‌ویژه بعد از زایمان، یا کاهش وزن را سفت کند و برای سفت کردن پوست شل اضافی بازوها و قسمت داخلی ران‌ها و زانوها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به دلیل تولید کلاژن و جوانسازی از اندولیفت می‌توان برای اسکار آکنه و سلولیت هم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: هزینه لیفت بینی با نخ چقدر است؟

بهترین مرکز لیزر اندولیفت کدام است؟

چه کسی کاندید لیزر اندولیفت است؟

این درمان را می‌توان بر روی همه افراد بالاتر از 18 سال انجام داد. افراد جوان‌تر اندولیفت را برای حذف غبغب، مشخص کردن خط فک، اسکار آکنه و سلولیت ترجیح می‌دهند. افراد میانسال نیز از این روش برای پیشگیری از پیری و کاهش روند پیری با تقویت کلاژن استفاده می‌کنند. افراد مسن‌تر از اندولیفت به عنوان روشی برای لیفت غیر جراحی صورت و لیفت گردن بهره می‌برند.

بسته به ناحیه تحت درمان، حدود ۱۵ تا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد. این روش نیازی به برش ندارد و از طریق بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. 

مدت زمان عمل چقدر است؟

بسته به ناحیه تحت درمان، حدود 15 تا 60 دقیقه طول می‌کشد. این روش نیازی به برش ندارد و از طریق بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. می‌توانید در عرض چند ساعت فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرید.

نتایج چقدر دوام دارند؟

تقویت کلاژن و بازسازی پوست با لیزر اندولیفت می‌تواند تا 3 سال دوام بیاورد.

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر لیفت ابرو و پیشانی تهران کیست؟

بهترین مرکز لیزر اندولیفت کدام است؟

مزایای لیزر اندولیفت چیست؟

  • کم‌تهاجمی است.
  • فقط یک جلسه است.
  • حداقل زمان ریکاوری را دارد.
  • بدون برش است.
  • بدون خونریزی است.

قیمت‌های این درمان مقرون به صرفه و بسیار کمتر از لیفت صورت یا لیفت گردن است.

بیشتر بخوانید: لیفت بینی با نخ بهتر است یا ژل؟

بهترین مرکز لیزر اندولیفت کدام است؟

چند روز بعد نتیجه لیزر اندولیفت را خواهید دید؟

بیماران حتی بلافاصله پس از درمان هم می‌توانند تفاوت قابل مشاهده را ببینند، اما به این دلیل که تولید کلاژن اضافی در لایه‌های عمیق پوست ایجاد می‌شود، نتایج تا چند ماه پس از عمل بهتر خودشان را نشان می‌دهند. درمان لیزر اندولیفت را می توان با سایر درمان های غیر جراحی مانند فیلرها، تزریقات ضد چروک و مزوتراپی ترکیب کرد.

چه تعداد درمان لازم است؟

درمان با لیزر اندولیفت فقط یک جلسه است و بلافاصله می‌توان آن را در نواحی دیگر صورت یا بدن تکرار کرد. در صورتی که نیاز باشد، می‌توانید آن را پس از ۶ ماه در همان نواحی تکرار کنید.

بیشتر بخوانید: جوانسازی و لیفت صورت با نخ کلاژن ساز

بهترین مرکز لیزر اندولیفت کدام است؟

بهترین مرکز لیزر اندولیفت   

بهترین مرکز لیزر اندولیفت، مرکزی است که به روزترین تجهیزات لیزر در آن وجود دارد و پزشکان، تبحر لازم برای این درمان را دارا هستند. در ادامه با برخی از بهترین پزشکان لیزر اندولیفت آشنا می‌شوید: 

  • دکتر بنفشه علایی؛ پوست، مو و زیبایی
  • دکتر سوسن احمدی؛ پوست مو و زیبایی

خلاصه

لیزر درمانی اندولیفت، یک درمان لیزری بدون چاقوی جراحی، اسکار و بدون درد است که باعث سفت شدن پوست می‌شود و تولید کلاژن برای بهبود کیفیت پوست را افزایش می‌دهد. بسته به ناحیه تحت درمان، حدود 15 تا 60 دقیقه طول می‌کشد. این روش نیازی به برش ندارد و از طریق بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. می‌توانید در عرض چند ساعت فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرید و نتایج می‌تواند تا 3 سال دوام داشته باشد.

برای یافتن متخصصان مورد نظر خود به کلینیک نی نی بان سر بزنید.

منبع: drdenizkanliada.com

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.