۲۴۱۲۲۳
۳۵۷
۳۵۷

ترمیم و تقویت ناخن ها با ۳ روغن گیاهی موثر/رشد ناخن هاتو چند برابر کن!

یکی از فاکتورهای زیبایی برای بانوان خوش سلیقه و باکلاس، داشتن ناخن های سالم، نچرال، زیبا و در عین حال مستحکم است. اگر ناخن های خود را مدام لاک می زنید یا کاشت انجام می دهید، کارهای سنگین با دست خود می کنید و ... باید شاهد شکستن و کاهش رشد ناخن های خود باشید.

ترمیم و تقویت ناخن ها با 3 روغن گیاهی موثر/رشد ناخن هاتو چند برابر کن!

ترمیم و تقویت ناخن ها با ۳ روغن گیاهی موثر/رشد ناخن هاتو چند برابر کن!

یکی از فاکتورهای زیبایی برای بانوان خوش سلیقه و باکلاس، داشتن ناخن های سالم، نچرال، زیبا و در عین حال مستحکم است. اگر ناخن های خود را مدام لاک می زنید یا کاشت انجام می دهید، کارهای سنگین با دست خود می کنید و ... باید شاهد شکستن و کاهش رشد ناخن های خود باشید. به همین خاطر مراقبت از آن ها اهمیت بالایی داشته و کمک می کند تا زیبایی دست و پاهای شما، بیشتر از قبل شود. در ادامه با 3 روغن گیاهی و کاربردی که می توانید از داروخانه یا عطاری ها تهیه کنید، آشنا خواهید شد:

ترمیم و تقویت ناخن ها با 3 روغن گیاهی موثر/رشد ناخن هاتو چند برابر کن!

۱. روغن بذر کتان

اگر می خواهید رشد ناخن های خود را سرعت ببخشید و در عین حال جلوی پوسته پوسته شدن اطراف ناخن های خود را بگیرید، روغن بذر کتان بهترین گزینه برای استفاده خواهد بود. وجود اسید چرب امگا 3، منیزیم، لسیتین، پتاسیم، انواع ویتامین B و... مواد لازم برای رشد و ترمیم را به ناخن های شما می رساند و باعث زیبایی آن ها می شود. کافی است هر روز بعد از هر بار شستن دست از این روغن به ناخن های خود بزنید. بعد از یک ماه استفاده، نتیجه آن را خواهید دید. 

ترمیم و تقویت ناخن ها با 3 روغن گیاهی موثر/رشد ناخن هاتو چند برابر کن!

۲. روغن بنفشه

اگر ناخن های شما دچار عفونت شده و درد و ناراحتی در آن ها احساس می کنید، روغن بنفشه به دلیل داشتن سالیسیلیک اسید و ویتامین C، می تواند ناخن های شما را از شکستن و افتادن نجات دهد. علاوه بر زمینه لازم برای رشد و زیبایی بیشتر ناخن را فراهم خواهد کرد. هر شب قبل از خواب ناخن های خود و اطراف پوست آن را با این روغن چرب کنید و صبح فردا از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید. 

ترمیم و تقویت ناخن ها با 3 روغن گیاهی موثر/رشد ناخن هاتو چند برابر کن!

۳. روغن سیاه دانه

برای برطرف کردن شیارها یا لکه های سفید و سیاهی که روی ناخن های شما افتاده است، روغن سیاه دانه تاثیر شگفت انگیزی دارد. هر گونه خشکی شدید یا جراحات بر روی پوسته اطراف ناخن یا خود صفحه ناخن ها با این روغن گیاهی، قابل درمان است. بعد از برطرف کردن مشکلات، روغن سیاه دانه رشد ناخن های شما را افزایش می دهد. در طول روز دو الی سه بار به مدت 5 دقیقه ناخن و اطراف پوست آن را با این روغن ماساژ دهید و بعد از سه ماه از نتایج آن حیرت زده خواهید شد. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.