۲۴۲۷۷۴
۲
۲

فرمول پرپشتی موهای سر با با روغن رازیانه

روغن دانه رازیانه که از دانه های رازیانه استخراج می شود، امروزه به عنوان یک قهرمان برای تقویت موها محبوبیت پیدا کرده است

فرمول پرپشتی موهای سر با با روغن رازیانه

روغن دانه رازیانه که از دانه های رازیانه استخراج می شود، امروزه به عنوان یک قهرمان برای تقویت موها محبوبیت پیدا کرده است. روغن رازیانه مملو از مواد مغذی ضروری و آنتی اکسیدان های قوی است که فواید مختلفی را برای کمک به رشد موهای سالم و سلامت کلی مو ارائه می دهد؛ ولی اینکه چطور از این روغن گیاهی مفید برای مو استفاده کنیم، روش ساده ای دارد که در ادامه این بخش از نی نی بان میخوانید.

فواید روغن رازیانه برای مو

اکنون که می دانید روغن رازیانه را می توان برای مو استفاده کرد، اولین سوال شما ممکن است این باشد که چرا و به چه دلیل روغن رازیانه برای مو مفید است؟ در پاسخ به این سوال، در ادامه برخی از فواید روغن رازیانه برای رشد مو آورده شده است.

فرمول پرپشتی موهای سر با با روغن رازیانه

1. تقویت ریشه موها

روغن دانه رازیانه برخی از مواد معدنی مانند ویتامین C، کلسیم و آهن را به موهای شما می‌رساند که همین امر باعث سلامت داخلی موهای شما می‌شود، بنابراین پوست سر تغذیه‌شده و تقویت‌ موها بهتر صورت میگیرد. این باعث می شود که موهای شما تارهای قوی و سالم تری داشته باشند که کمتر در معرض شکستگی قرار گیرند.

2. جلوگیری از ریزش موها

روغن رازیانه برای مو دارای ویتامین C و آنتی اکسیدان هایی است که با عملکرد رادیکال های آزاد مقابله کرده و با گذشت زمان، شما را صاحب موهایی زیبا و بسیار سالم تر میکند.

3. ضد شوره و هیدراته کننده پوست سر

روغن رازیانه دارای برخی خواص ضد میکروبی است که آن را به یک درمان موثر برای شوره سر تبدیل می کند. این روغن پوست سر شما را تحریک نمی کند و حاوی خواص پاک کنندگی است که پوست سر شما را سم زدایی می کند.

4. درخشان و نرم کننده موی سر

ماساژ با این روغن برای مو می تواند به موهای شما درخشندگی فوق العاده ای ببخشد. روغن رازیانه کوتیکول های موهای شما را صاف کرده و به عنوان یک نرم کننده طبیعی عالی برای انواع موها عمل می کند. همچنین، درخشندگی طبیعی موهای شما را افزایش می دهد و در عین حال یک ضد موخوره گیاهی قوی است.

فرمول پرپشتی موهای سر با با روغن رازیانه

چگونه از روغن رازیانه برای رشد مو استفاده کنیم؟

افزودن اسانس رازیانه برای رشد مو به برنامه روزانه مراقبت از مو کار سختی نیست و در صورت استفاده منظم، موهای شما را قوی تر و سالم تر می کند؛ کافیست برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. ابتدا ۱ قاشق غذاخوری روغن دانه رازیانه را با ۱ قاشق غذاخوری روغن سیاه دانه (روغن کلونجی) در یک کاسه مخلوط کنید.
  2. سپس ۵ قطره اسانس نعناع را به مخلوط اضافه کنید.
  3. حالا همه چیز را به طور کامل ترکیب کرده و کمی گرم کنید.
  4. ترکیب را روی پوست سر و موهای خود بمالید و اجازه دهید یک شب روی آن بماند.
  5. صبح روز بعد، موهای خود را با شامپو بشویید.

به همین سادگی با کمک روغن دانه رازیانه موهای خود را تقویت کرده و از ریزش موها جلوگیری خواهید کرد.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.