۲۲۷۱۸۳
۲ نظر
۱۳۷۴
۲ نظر
۱۳۷۴
پ

بعد از تزریق اچ سی جی، چرا تهوع گرفتم؟

حدودا ۳۸ ساعت پیش آمپول اچ سی جی تزریق کردم، از دیشب به شدت حالت تهوع دارم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: باسلام من حدودا ۳۸ساعت پیش آمپول hcg تزریق کردم از دیشب بشدت حالت تهوع دارم یه فولیکول۲۱ میلی در تخمدان سمت چپ و یه کیست در خارج از تخمدان راست فکر کنم آدنکس داشتم آیا این حالت تهوع از آمپوله یا از کیست ۳۶ سالمه پریودو تخمک گذاری منظم دارم عفونت هم ندارم چند ساعت بعد از تزریق آمپول شکم درد و مختصری لکه بینی داشتم که فرداش رفع شد با تشکر
پاسخ دکتر فریبا الماسی، جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی:
همراه گرامی علائمی که ذکر کردید می تواند از دلایل مصرف داروها باشد.
پ

محتوای حمایت شده

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    نظر کاربران

    • زینب
      درباره بعد از تزریق اچ سی جی، چرا تهوع گرفتم؟

      سلام. من دوتا آمپول دیروز ساعت 12ظهر زدم. وشبش شوهرم گفتن بیاد سرکار نبودنشد اقدام کنیم وشب بعد اقدام کردیم به نزدیکی آیا فایده داره یانه.

      پاسخ ها

      • مدیر پایگاه

        همراه عزیز نی نی بان، اگر سئوالی دارید با متخصصان کلینیک نی نی بان مطرح کنید
        https://clinic.niniban.com

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.