۲۳۸۱۵۱
۴
۴

روش تمیز کردن اکستنشن مژه

برای این که اکستنشن مژه خود را تمیز کنیم باید چه کارهایی انجام دهیم؟ در ادامه بخوانید.

روش تمیز کردن اکستنشن مژه

اگر می‌خواهید راه صحیح و روش تمیز کردن اکستنشن مژه را یاد بگیرید؛ بهتر است یادتان باشد که همه ما افراد وسواسی می خواهیم که اکستنشن مژه ما تا حد ممکن دوام داشته باشد، درست است؟ هیچ چیز آزاردهنده‌تر از این نیست که مژه‌ها کثیف و ریملی شود؛ متوجه مشوید که مژه‌ها کوچک شروع به جدا شدن می‌کنند، بنابراین ممکن است بپرسید چگونه اکستنشن مژه را تمیز کنم؟ خوشبختانه اکستنشن مژه نسبتا ضد آب است اما نباید مرتب آن را خیس کرد. 

در این مقاله می‌خوانید:

 

  • چطور اکستنشن مژه را بشوییم؟ 
  • برس زدن اکستنشن مژه

 

روش تمیز کردن اکستنشن مژه

 

 

چرا باید اکستنشن مژه را تمیز کنیم؟

بلفاریت یک مشکل رایج در بین کسانی است که بهداشت پلک خوبی ندارند. این به عنوان "التهاب پلک" تعریف می شود و (لطفاً در این مورد از من نقل قول نکنید زیرا من صلاحیت ارائه مشاوره یا نظر پزشکی را ندارم) به نظر می رسد از تحقیقات من وضعیتی آزاردهنده و تحریک کننده است تا خطرناک.

اساساً، اکستنشن مژه وقتی به درستی شسته نشود، سلول‌های مرده پوست می‌توانند روی پلک‌ها جمع شوند و باعث خارش و التهاب شوند. این بدان معنی است که چشم ها / پلک ها احساس خارش می کنند، فولیکول های مو را مسدود می کنند و در نهایت کمی قرمز و دردناک به نظر می رسند. در نهایت با خارش چشم‌هایتان و بازی با اکستنشن‌هایتان (حتی در خواب وقتی حتی متوجه انجام آن نمی‌شوید!) آنها شروع به از بین رفتن می‌کنند. برخی از افراد مبتلا به بلفاریت فکر می کنند که واکنش آلرژیک جزئی به اکستنشن مژه نشان می دهند، سپس وقتی شروع به پاکسازی مناسب پلک و اکستنشن خود می کنند، متوجه می شوند که متوجه نمی شوند، خارش خیلی سریع از بین می رود! هنگامی که یک رژیم پاکسازی مناسب را شروع می کنید، چشمان شما احساس بسیار بهتری خواهند داشت و اکستنشن های شما بیشتر دوام می آورند. 

پوست چرب و اکستنشن مژه

زمانی بدتر است که فرد اکستنشن مژه بسیار ضخیم/ متراکم داشته باشد و آنها را با ریمل بپوشاند (که ما هرگز توصیه نمی کنیم) زیرا همانطور که می توانید تصور کنید تمیز کردن آنها تقریبا غیرممکن است.

یکی دیگر از دلایلی که مژه ها را به خوبی تمیز می کند، روغن است. اگر پوست چرب دارید و/یا از آرایش یا مرطوب کننده حاوی مقداری روغن استفاده کرده اید، مقداری از این روغن به اکستنشن مژه شما می رسد. اگر هرگز مژه‌های خود را نشویید، روغن در آنجا باقی می‌ماند، تجمع می‌یابد و به آرامی چسب مژه را از بین می‌برد. تمام چسب های مژه توسط روغن مورد حمله قرار می گیرند. هرچه اجازه دهید اکستنشن مژه کمتر چرب شود (با استفاده از محصولات بدون روغن، استفاده از پودر یا کاغذهای بلاتینگ و تمیز کردن مناسب اکستنشن مژه) معمولا دوام اکستنشن شما بهتر خواهد بود.

روش تمیز کردن اکستنشن مژه

نحوه پاک کردن آرایش با اکستنشن مژه

تمام آرایش چشم را با استفاده از پاک کننده آرایش بدون روغن و گلیکول پاک کنید. در صورت برداشتن خط چشم، از یک نوک نخی آغشته به پاک کننده استفاده کنید و آن را روی پلک خود یا دور از پلک بکشید. هرگز به سمت پسوندها. از توپ‌های پنبه‌ای استفاده نکنید زیرا در یک آشفتگی خزدار قرار می‌گیرید، زیرا روی پایه‌های اکستنشن می‌گیرند.

  • اگر از کرم پودر سنگین استفاده می‌کنید، قبل از شستن چشم‌ها، با استفاده از پاک‌کننده انتخابی خود، آن را نیز پاک کنید. برخی از پاک کننده ها حاوی روغن هستند، به ویژه پاک کننده های کرم و "روغن های پاک کننده" چشم.
  • چشمان خود را با آب خنک خیس کنید. مقدار بسیار بسیار کمی از شامپوی مژه را مصرف کنید .آن را روی کف دست خود کف کنید. این شامپو را یکی یکی روی هر دو چشم بمالید و روی آنها بپاشید. آنها را مانند خودتان مالش ندهید. با این حال، موها را به آرامی بر روی چشمان بسته خود بپاشید، این کار را تکرار کنید.
  • آن را بشویید و آنها را به آرامی خشک کنید. فرقی نمی کند کمی مرطوب باشند، با آب به هم چسبیده باشند و غیره، وقتی آنها را برس بزنید دوباره جدا می شوند.
  • از استیک مژه خود استفاده کنید تا به آرامی آنها را بچرخانید و آنها را به عقب برگردانید.
  • این کار را ۲ تا ۳ بار در هفته انجام دهید.

-مهم - ابتدا حداقل 24 ساعت صبر کنید (مگر اینکه تکنسین شما آنها را با استفاده از مستر درمان کرده باشد، برخی این کار را انجام می دهند، برخی نه، ما در حال حاضر آن را آزمایش می کنیم، اما در حال حاضر هنوز با صبر 24 خود راحت هستیم. سیاست ساعت) قبل از خیس کردن آنها.

 

روش تمیز کردن اکستنشن مژه

ریمل یا خط چشم به اکستنشن مژه نزنید

 

بهترین چیز در مورد اکستنشن مژخ این است که می‌توانید ریمل و فر مژه‌هایتان را کاملاً کنار بگذارید. این به نوعی تمام هدف اکستنشن مژه است: برای اینکه مژه های شما بدون آرایش بزرگتر و پرتر به نظر برسند. از ریمل یا خط چشم استفاده نکنید، زیرا برداشتن آن سخت است و باعث شکسته شدن پیوند می‌شود. اگر نیاز به ریمل روی مژه های پایین دارید، از ریمل های ضد آب خودداری کنید.

هر شب آرایش خود را به طور کامل پاک کنید

اگر تصمیم به آرایش دارید، رابینسون بر اهمیت پاک کردن دقیق آن تاکید می کند.  بهتر است  کسانی که آرایش چشم با اکستنشن های خود دارند این است که مطمئن شوند در پایان روز همه چیز را پاک می کنند.. اجازه دادن به آرایش در اطراف اکستنشن‌های شما می‌تواند باعث شود که آنها زود از بین بروند [و منجر به التهاب در پلک‌های شما شود.جدا از ترجیحات آرایشی و محصولات، اولین قدم در پاکسازی موثر استفاده از فرمول هایی است که به طور خاص برای اکستنشن مژه ساخته شده اند. سایر محصولات ممکن است حاوی موادی باشند که می‌توانند پیوند اکستنشن مژه‌های شما را ضعیف کرده و باعث ریزش زودرس آن‌ها شوند.

از پاک کننده آرایش بدون روغن استفاده کنید

با توجه به اینکه برخی از محبوب ترین پاک کننده های اینترنت حاوی روغن هستند، اطمینان حاصل کنید که هر پاک کننده آرایش چشم یا پاک کننده ای که در نزدیکی اکستنشن شما استفاده می شود، بدون چربی باشد، بسیار مهم است. ریچاردسون می‌گوید: پاک‌کننده‌های مبتنی بر روغن اکستنشن‌ها را ضعیف می‌کنند و باعث شکستن و ریزش آن‌ها می‌شوند. هنگامی که یک پاک کننده بدون روغن کامل را پیدا کردید،  از چند پمپ پاک کننده روی یک برس یا یک چوب ریمل یکبار مصرف استفاده کنید و چندین بار با برس ریمل بزنید تا به شکستن ریمل کمک کنید و هر گونه زباله را از بین ببرید. 

روش تمیز کردن اکستنشن مژه

پدهای پنبه ای به اکستنشن مژه نزنید

 

اکنون که می‌دانیم کارشناسان استفاده از انگشتان تمیز یا برس را برای تمیز کردن آرام اکستنشن‌ها پیشنهاد می‌کنند، مهم است که توجه داشته باشیم که توصیه می‌کنند از پد یا سواب پنبه‌ای استفاده نکنید. از پنبه در اطراف یا روی اکستنشن مژه‌های خود استفاده نکنید، این الیاف گیر می‌کنند و حالت اکستنشن مژه را از بین می‌برند. بنابراین پس از مسواک زدن با پاک کننده آرایش، با دستمال بکشید تا محصول پاک شود. این مرحله را تکرار کنید تا تمام ریمل از بین برود.

سوالات متداول

چگونه اکستنشن مژه هایم را برس بزنم؟

وقتی زمان برس زدن اکستنشن مژه ها می رسد، هر بار حتما از اسپولی تمیز یا برس مژه استفاده کنید. شما باید اسپولی را روی خط مژه خود قرار دهید و به آرامی به سمت پایین تا انتهای مژه برس بزنید. مراقب باشید از برس زدن پایه مژه خودداری کنید تا به طور ناخواسته پیوند بین پوست و مژه شل نشود.

هر چند وقت یکبار باید اکستنشن مژه را برس بزنید؟

برای کمک به ماندگاری طولانی‌تر مژه‌هایتان، باید آن‌ها را روزانه (به طور ایده‌آل صبح) یا هر زمانی که خیس می‌شوند، برس بزنید.

آیا باید مژه های خود را زمانی که خیس هستند برس بزنید؟

وقتی مژه هایتان خیس هستند، نباید برس بزنید. در عوض، صبر کنید تا خشک شوند یا قبل از برس زدن، به آرامی با یک حوله تمیز آنها را خشک کنید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.