۲۳۸۴۴۱
۲۶
۲۶

متولدین کدام ماه‌ ها عاشق‌ تر و رمانتیک‌ تر هستند | طالع‌بینی عشق

متولدین ماه‌های فروردین، تیر، مرداد، مهر و اسفند نسبت به ماه‌های دیگر عاشق‌تر و احساساتی‌تر هستند. 

متولدین کدام ماه‌ ها عاشق‌ تر و رمانتیک‌ تر هستند | طالع‌بینی عشق

با این طالع بینی ببین کدام ماه‌ ها عاشق‌ تر و رمانتیک‌ تر هستند

متولدین ماه‌های فروردین، تیر، مرداد، مهر و اسفند نسبت به ماه‌های دیگر عاشق‌تر و احساساتی‌تر هستند. اگر در زندگی خود یک شریک عاطفی با ماه‌های فروردین، تیر، مرداد، مهر و اسفند پیدا کردید، بدانید به آرزوی خود رسیده‌‌اید. این افراد زودتر عاشق می‌شوند و بیشتر حس دلبستگی دارند. ممکن است این مدل روابط آن‌ها را اذیت کند اما دوست دارند طرف مقابل خود را ارزشمند تلقی کنند. 

فروردینی ها

متولدین فروردین محال است عاشق شوند و به زودی فارغ شوند! آن‌ها در احساسات و عشق خود کاملا صاف و ساده بوده و عشقشان را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنند. 

تیر ماهی ها

متولدین تیر طوری عاشق می‌شوند که کلا سرانجام کار یک بار شود. آن‌ها در عشق و عاشقی احساساتی و آرام هستند. دوست دارند ویژگی‌های طرف مقابل را برتر بدانند و پز یا افتخار بودن با او را به دیگران بدهند. 

مردادی ها

مرداد ماهی‌ها بسیار دلسوز و مهربان هستند. اگر می‌خواهید عاشق یک فرد مهربان و کاملا احساساتی شوید، مرداد ماهی‌ها را انتخاب کنید. آن‌ها عزت نفس خوبی دارند و در انتخاب خود بسیار مصمم هستند. 

مهر ماهی‌ ها

مهرماهی‌ها به معنای واقعی کلمه وفادار هستند. اگر عاشق گفتگوهای احساسی هستید، تعامل با یک مهرماهی‌ها را از دست ندهید. با گفتگوهای شیرین ان‌ها حتما یک عاشقی دوطرفه را تجربه خواهید کرد. 

اسفندی ها

اگر با یک اسفندی در ارتباط هستید خیلی مراقب باشید. ان‌ها زود دلشان می‌شکند چرا که عشق خود را تنها تکیه گاه خود می‌دانند. ان‌ها سعی می‌کنند یک رابطه آرام و بدون تلاطم برای شریک عاطفی خود رقم بزنند. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.