۲۳۹۸۴۴
۲۰۱۰
۲۰۱۰

افزایش رشد مو با ۳ روغن جادویی خانم ها بخوانید!

ریزش مو و کم شدن حجم آن، یکی از دغدغه هایی است که هر یک از ما در طول زندگی خود ممکن است با آن مواجه شویم. خوشبختانه هنوز هم درمان های سنتی و قدیمی برای رفع ریزش مو و رشد دو برابری موها، موثر هستند.

افزایش رشد مو با 3 روغن جادویی خانم ها بخوانید!

افزایش رشد مو با ۳ روغن جادویی/رشد موهاتو دوبرابر کن

ریزش مو و کم شدن حجم آن، یکی از دغدغه هایی است که هر یک از ما در طول زندگی خود ممکن است با آن مواجه شویم. خوشبختانه هنوز هم درمان های سنتی و قدیمی برای رفع ریزش مو و رشد دو برابری موها، موثر هستند. روغن ها به دلیل این که از دل طبیعت گرفته می شوندو مواد مغذی فراوان دارند، می توانند به خوبی ریشه موها را تغذیه کنند. استفاده منظم از روغن ها، می تواند در تسریع رشد موها و محکم شدن ساقه مو بسیار موثر باشد. در ادامه به بررسی روغن های بیشتری در این زمینه می پردازیم که استفاده از آن ها به تمام خانم هایی که می خواهند موهای پرپشت و جذابی داشته باشند، کمک می کند.

افزایش رشد مو با 3 روغن جادویی خانم ها بخوانید!

۱. روغن کرچک، معجزه بی نظیر

روغن کرچک یک ماده طبعی و بسیار پرخاصیت برای موها خواهد بود که از دانه های خاصی گرفته می شود. بعد از آن که این روغن را به صورت خالص از فیلتراسیون رد می کنند، اسیدهای جرب غنی از مواد مغذی، فولیکول های مو را تقویت می کند. نه تنها بهرای تقویت موها استفاده می شود، بلکه می تواند خاصیت مرطوب کنندگی بالایی داشته باشد. از آن جایی که عفونت های قارچی را کاهش می دهد، رشد موها را به مرور زمان افزایش می دهد. می توانید دو الی سه بار درهفته از این روغن به مدت 40 دقیقه برای ریشه موها و ساقه موها استفاده کرده و بعد با آب ولرم و شوینده مناسب، شستشو دهید. 

افزایش رشد مو با 3 روغن جادویی خانم ها بخوانید!

۲. روغن آرگان، آبرسانی و محافظت از مو

حتما نام روغن آرگان را بسیار شنیده اید. این روغن خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی بسیار بالایی دراد. به همین خاطر می تواند برای موهایی که جنسشان خشک است، بسیار مناسب باشد. معمولا اسپری های روغن آرگان هر روز بعد از حمام قابل استفاده هستند. این روغن آنقدر خاصیت دارد که آن را طلای مایع نامیده اند. اگر موهای شما در برابر اشعه های نور خورشید و اشعه نور فرابنفش، آسیب دیده است؛ می توانید با استفاده از این روغن، سلامتی موهای خود را برگردانید. قبل از هر حمام به مدت نیم ساعت این روغن را به کف موها و ساقه ها زده و بعد شستشو دهید. 

افزایش رشد مو با 3 روغن جادویی خانم ها بخوانید!

۳. روغن لیمو، تحریک رشد موی سر

یکی دیگر از مهم ترین روغن هایی که رشد مو را تقویت می‌کند، روغن لیمو است. اگر موهای چربی دارید حتما از این روغن استفاده کنید. البته بعد از استعمال این روغن، به هیچ وجه زیر نور آفتاب نروید. توصیه ما این است که قبل از خواب و در هنگام شب روغن را زده و راحت بخوابید. یک بار در هفته از این روغن استفاده کنید تا خواص درمانی آن برای رشد موها را ببینید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.